BZP: Przebudowa części pomieszczeń na parterze Szkoły Podstawowej w Łomnej.
23.06.2025
2025/BZP 00288543/01
Gmina Czosnów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń na parterze Szkoły Podstawowej w Łomnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czosnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gminna 6
1.5.2.) Miejscowość: Czosnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-152
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czosnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czosnow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części pomieszczeń na parterze Szkoły Podstawowej w Łomnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-952bee0d-cf86-4796-8683-666a2f3013dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00288543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://czosnow.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu „Platformy zakupowej”
– należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie
elektronicznej służące szczególności do
przekazywania ofert, oświadczeń oraz dokumentów, zwane dalej „Platformą” lub „Systemem”. Adres
internetowy platformy: https://czosnow.ezamawiajacy.pl Zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://czosnow.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu „Platformy zakupowej”
– należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie
elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń oraz dokumentów, zwane
dalej „Platformą” lub „Systemem”. Adres internetowy platformy na której będzie prowadzone
postępowanie: https://czosnow.ezamawiajacy.pl
2. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
3. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie tj.:
3.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
3.2 Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, Wybrana przeglądarka
wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
3.4 Włączona obsługa JavaScript;
3.5 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf.
4. Zamawiający, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych na Platformę tj. plików o wielkości do 200 MB w txt, rtf, pdf, xps,
odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,
ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający zaleca składanie oferty wraz z załącznikami w formacie pdf.
5. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://czosnow.ezamawiajacy.pl lub poprzez założenia konta na stronie https://oneplace.marketplanet.pl
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane
są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy. Zamawiający dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów za pomocą
poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@czosnow.pl (z wyjątkiem oferty z załącznikami).
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. „W sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie. (Dz. U. 2020 poz. 2452)
Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach przebudowy budynku przebudowane część pomieszczeń na parterze szkoły , tak by poprawić funkcjonalność szkoły. Wydzielona zostanie zmywalnia przy rozdzielni, świetlica zostanie adaptowana na jadalnie a pokój nauczycielski na świetlice. W miejscu po pomieszczeniu magazynowym i pokoju pielęgniarki powstanie duży pokój nauczycielski.
Przebudowany będzie węzeł sanitarny przy Sali gimnastycznej tak by powstały dwie odrębne szatnie z prysznicami oraz pokój dla pielęgniarek.
Pomieszczenie przeznaczone dla konserwatora zostanie podzielone na magazynek sali gimnastycznej i korytarz z wyjściem na zewnątrz (zostanie odtworzone istniejące wcześniej w tym miejscu wyjście ewakuacyjne.
W drugim etapie, po sporządzeniu dokumentacji modernizacji kotłowni i jej instalacji wykonany zostanie wydzielenie z kotłowni pomieszczenia dla konserwatora.
W ramach przebudowy konieczne jest wyburzenie części ścianek działowych, wykonanie dodatkowych drzwi z korytarza do projektowanych pomieszczeń, wymienione drzwi oraz część posadzek. W wybranych pomieszczeniach wymieniona zostanie instalacja elektryczna i wodno-kanalizacyjna a pomieszczenia zostaną wyremontowane i pomalowane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca wykaże, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego na kwotę min. 300 000 zł brutto.