BZP: Bieżąca konserwacja systemu sygnalizacji pożaru, systemu Listec, drzwi pożarowych oraz systemu SAP - II zadania
25.06.2025
2025/BZP 00292757/01
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżąca konserwacja systemu sygnalizacji pożaru, systemu Listec, drzwi pożarowych oraz systemu SAP - II zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja systemu sygnalizacji pożaru, systemu Listec, drzwi pożarowych oraz systemu SAP - II zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c69e637-daad-4fc4-9e9a-4976e8ab096c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w pkt. 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt. 29 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt. 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KA-2/48/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca konserwacja i przegląd zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową (DTR) producenta urządzeń oraz nadzór i utrzymanie w sprawności: systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, systemu Listec, drzwi pożarowych (na korytarzach i klatkach schodowych) w budynku W-2 (WIŚiE)
Okresowe szkolenie administratorów budynków oraz portierów dotyczące obsługi systemów.
Szczegóły techniczne:
- centrala SAP - Schrack typ CSP Integral IP CXF
- centrala oddymiania - D+H, szyb windowy – mercor,
- przewód sensoryczny - olt 30-40 mb ułożony w jednej sali,
w przestrzeni pod "wznoszącymi się siedziskami".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – Formularz kalkulacji ceny oferty oraz załącznik nr 4.1 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 – Zakres obsługi serwisowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca konserwacja oraz utrzymanie prawidłowego funkcjonowania technicznego urządzeń
instalacji SAP - sygnalizacji alarmowania pożaru i DSO - dźwiękowego systemu ostrzegania
znajdujących się w budynkach PK oraz serwis i sprawdzenie działania połączenia
sieciowego systemu sygnalizacji pożarowej (SSP).
Okresowe szkolenie administratorów budynków oraz portierów dotyczące obsługi systemów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – Formularz kalkulacji ceny oferty oraz załącznik nr 4.2 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 – Zakres obsługi serwisowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla zadania częściowego nr 1:Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) usługi polegające na konserwacji i przeglądach systemów pożarowych, sygnalizacji pożaru oddymiania, systemu oddymiania o wartości co najmniej 45 000,00 zł brutto każda z nich.
b) dysponuje:
co najmniej 1 osobą, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP pozwalające na wykonywanie prac związanych z obsługą, konserwacją, montażem i remontami urządzeń oraz instalacji elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kilowolta (kV),
- co najmniej 1 osobą, która posiada aktualny certyfikat jako
Certyfikowany Integrator Systemu LIST w zakresie:
- programowania kontrolerów typu SCU 800/2000/3000 oraz SCM4000 i
SCS4010 z wykorzystaniem oprogramowania LISTterm v 1,
- okresowej diagnostyki elementów systemu LIST.
c) posiada aktualny:
- Certyfikat Autoryzacji SCHRACK SECONET wystawiony na Wykonawcę w zakresie serwisu i konserwacji systemu,
- Certyfikat autoryzacji na serwisowanie systemu D + H Mechatronic wystawiony na Wykonawcę
Dla zadania częściowego nr 2:
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualne Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność związaną z narażeniem na promieniowanie jonizujące. Zezwolenie na działalność, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 1 i 4 – Prawo atomowe polegającą na obrocie, transporcie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu.
Zdolność techniczna i zawodowa:
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) usługi polegające na konserwacji oraz utrzymaniu funkcjonowania technicznego urządzeń instalacji SAP, sygnalizacji alarmowania pożaru o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda z nich.
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
c) dysponuje co najmniej 2 osobami, które posiadają aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP pozwalające na wykonywanie prac związanych z obsługą, konserwacją, montażem i remontami urządzeń oraz instalacji elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kilowolta (kV)
d) posiada aktualny Certyfikat Jakości Usług w zakresie konserwacji sygnalizacji pożarowej i automatyki pożarniczej wystawiony przez Uprawnioną Jednostkę.