BZP: Budowa linii zasilających i oświetlenia ulicznego
25.06.2025
2025/BZP 00293557/01
Gmina Wyszkow
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa linii zasilających i oświetlenia ulicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297424201
1.5.8.) Numer faksu: 297424209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa linii zasilających i oświetlenia ulicznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d51952d7-febe-47c9-9e3b-90ee7e973fb4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037718/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Budowa linii
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPF.271.22.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa/rozbudowa oświetlenia ulicznego w Gminie Wyszków w zakresie ulic:
1. ul. Nadbużańska w Rybnie. Zakres robót obejmuje wykonanie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego, w tym m.in.:
- montaż słupów wirowanych typu E-10,5/4,3 kN-1szt.,
- montaż słupów żelbetonowych typu ŻN-10- 2szt.,
- montaż osprzętu liniowego, haków -4 kpl.,
- montaż przewodu typu AsXsn 2x25 mm2- 119 m,
- montaż wysięgników rurowych -3szt.,
- montaż opraw oświetleniowych typu LED -3 szt.,
- wykonanie badań i pomiarów,
- obsługa geodezyjna.
2. ul. Zalesie w Leszczydole Pustki.
Zakres robót obejmuje wykonanie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego, w tym m.in.:
- montaż słupów wirowanych typu E-10,5/4,3 kN-1szt.,
- montaż słupów żelbetonowych typu ŻN-10- 2szt.,
- montaż osprzętu liniowego, haków -3 kpl.,
- montaż przewodu typu AsXsn 2x25 mm2- 104,8 m,
- montaż wysięgników rurowych -3szt.,
- montaż opraw oświetleniowych typu LED -3 szt.,
- wykonanie badań i pomiarów,
- obsługa geodezyjna.
3. ul. Miła w Wyszkowie.
Zakres robót obejmuje wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego, w tym m.in.:
- wykonanie wykopów i posadowienie fundamentów słupów oświetlenia – 3szt.
- wykonanie wykopów pod kable zasilające,
- montaż linii kablowych niskiego napięcia nN – 0,4 kV -107m
- posadowienie słupów oświetleniowych na fundamentach,
- montaż słupów oświetleniowych – 3 szt.,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED- 3szt,
- wykonanie badań i pomiarów,
- obsługa geodezyjna.
4. ul. Morelowa w Kręgach Nowych.
Zakres robót obejmuje wykonanie napowietrzno-kablowej linii oświetlenia ulicznego,
w tym m.in.:
- montaż słupów wirowanych typu E-10,5/4,3 kN-2szt.,
- montaż słupów żelbetonowych typu ŻN-10- 3szt.,
- montaż osprzętu liniowego, haków -4 kpl.,
- montaż przewodu typu AsXsn 2x25 mm2- 140,2 m,
- montaż kablowej linii nN-0,23 kV -11,4 m
- montaż wysięgników rurowych -5szt.,
- montaż opraw oświetleniowych typu LED -5 szt.,
- montaż rozdzielnicy SON – 1kpl,
- wykonanie badań i pomiarów,
- obsługa geodezyjna.
5. ul. Czerwonego Kapturka w Rybienku Nowym.
Zakres robót obejmuje wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego, w tym m.in.:
- montaż słupów wirowanych typu E-10,5/4,3 kN-1szt.,
- montaż słupów wirowanych typu E-10,5/2,5 kN-2szt.,
- montaż słupów żelbetonowych typu ŻN-10- 2szt.,
- montaż osprzętu liniowego, haków -5 kpl.,
- montaż przewodu typu AsXsn 2x25 mm2- 153,3 m,
- montaż wysięgników rurowych -5szt.,
- montaż opraw oświetleniowych typu LED -5 szt.,
- wykonanie badań i pomiarów,
- obsługa geodezyjna.
6. ul. Jaskółki w Wyszkowie.
Zakres robót obejmuje wykonanie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego, w tym m.in.:
- montaż słupów wirowanych typu E-10,5/4,3 kN-1szt.,
- montaż słupów żelbetonowych typu ŻN-10- 3szt.,
- montaż osprzętu liniowego, haków -4 kpl.,
- montaż przewodu typu AsXsn 2x25 mm2- 136,8 m,
- montaż wysięgników rurowych -4szt.,
- montaż opraw oświetleniowych typu LED -4 szt.,
- wykonanie badań i pomiarów,
- obsługa geodezyjna.
7. ul. Nadgórska w Wyszkowie.
Zakres robót obejmuje wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego, w tym m.in.:
- wykonanie wykopów i posadowienie fundamentów słupów oświetlenia – 2 szt.
- wykonanie wykopów pod kable zasilające,
- montaż linii kablowych niskiego napięcia nN – 0,4 kV - 60m
- posadowienie słupów oświetleniowych na fundamentach,
- montaż słupów oświetleniowych – 2 szt.,
- montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED- 2szt,
- wykonanie badań i pomiarów,
- obsługa geodezyjna.
Uwagi:
1. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiar robót.
2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodny z podanymi w ofercie cenami jednostkowymi i czynnikami cenotwórczymi.
3. Wykonawca prowadząc roboty ma obowiązek zapewnić stały dojazd do wszystkich posesji przyległych oraz odtworzyć teren po wykopach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Numeracja za SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1.1. potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
10.1.1.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej Grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 3 do SWZ);
10.1.1.2 zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
10.1.1.3 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
(Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZUS wraz z integralnym załącznikiem PUE-ID)
10.1.1.4 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wykaz personelu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca – wg Załącznika nr 4 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.1 SWZ,
• Wykaz robót budowlanych wykonanych - wg Załącznika nr 6 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.2 SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:2 600,00 zł (dwa tysiące sześćset złotych 00/100)