BZP: Zaprojektowanie i wykonanie platformy internetowej oraz opracowanie materiałów dydaktycznych Część I, II
26.06.2025
2025/BZP 00294904/01
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie platformy internetowej oraz opracowanie materiałów dydaktycznych Część I, II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276855696
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 30
1.4.2.) Miejscowość: Katowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 40-048
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-katowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupkatowice.praca.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294904
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00285425
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Dla części I
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 1 kompleksową usługę polegającą na: zaprojektowaniu, wykonaniu platformy internetowej*wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem aplikacji mobilnej oraz hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym tej platformy o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto.
*Przez platformę internetową Zamawiający rozumie aplikację webową w architekturze klient-serwer, umożliwiającą logowanie użytkowników, wykonywanie kursów, interaktywnych testów/ćwiczeń/quizów.
UWAGA:
Dla wykazania spełnienia tego warunku wystarczające jest, że co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia go – z tym jednak zastrzeżeniem, że Wykonawca ten będzie uczestniczyć w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Zatem w przypadku wskazania w załączniku nr 5.I do SWZ, iż usługę zaprojektowania kompleksowego systemu informatycznego do obsługi platformy internetowej wspierającej rozwój osobisty, zaprojektowania i wykonania aplikacji mobilnej oraz hostingu z utrzymaniem i wsparciem technicznym wykonywać będzie kilku Wykonawców wspólnie, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie. Wykonawca posiadający wymagane doświadczenie ma obowiązek uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu – Załącznik nr 6.I (dla części I) – zawierającego 1 usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą ww. przedmiotowi zamówienia, z podaniem:
nazwa jednostki, dla której była lub jest świadczona usługa,
czy usługa obejmowała zaprojektowanie, wykonanie platformy internetowej,
czy usługa obejmowała wykonanie aplikacji mobilnej,
czy usługa obejmowała hosting oraz utrzymanie i wsparcie techniczne,
wartości usługi,
daty wykonania usługi
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). W przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego nadal wykonywanego, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jego należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Faktura/rachunek (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury/rachunku, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.
Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
W przypadku, gdy dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi został wystawiony jako dokument elektroniczny podpisany przez upoważniony podmiot, powinien on zostać przekazany w takiej formie w jakiej został wystawiony (zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie).
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
b) Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującym personelem:
- Programista – co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w pracy nad stworzeniem 3 platform internetowych* wraz z aplikacją mobilną.
- Projektant UX/UI – co najmniej 1 osoba która powinna posiadać doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w pracy nad stworzeniem 3 platform internetowych* wraz z aplikacją mobilną.
*Przez platformę internetową Zamawiający rozumie aplikację webową w architekturze klient-serwer, umożliwiającą logowanie użytkowników, wykonywanie kursów, interaktywnych testów/ćwiczeń/quizów.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu – Załącznik nr 7.I (dla części I) – zawierającego imię i nazwisko osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia jako:
- programista – należy podać datę realizacji usługi, czy usługa obejmowała tworzenie platformy internetowej wraz z aplikacja mobilną, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- projektant UX/UI - należy podać datę realizacji usługi, Czy usługa obejmowała tworzenie platformy internetowej wraz z aplikacja mobilną, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób uczestniczących w realizacji zamówienia (zał. nr 7.I do SWZ) osoby programisty oraz projektanta UX/UI odpowiedzialnych za stworzenie platformy internetowej oraz aplikacji mobilnej, które zostaną wyznaczone do realizacji zamówienia w części I. Zamawiający dopuszcza zmianę tych osób po podpisaniu umowy. Warunki zmiany zostały określone w § 12 projektu umowy dot. części I.
Ocenie w ramach spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie podlegać doświadczenie osoby skierowanej do realizacji na podstawie rzetelnej informacji podanej przez Wykonawcę w zał. 7.I do SWZ. Podana informacja musi umożliwiać jednoznaczną ocenę i weryfikację.
W celu zapewnienia rzetelnej oceny Wykonawcy w zakresie kryterium „Doświadczenie programisty” Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia – załącznik nr 7.I do SWZ.
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Dla części II
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami przygotowującymi materiały dydaktyczne – co najmniej 3 osoby, gdzie każda z tych osób posiada doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w pisaniu 5 artykułów z tematyki rozwoju osobistego*.
*Pod pojęciem artykułu z tematyki rozwoju osobistego Zamawiający rozumie publikację zawierającą minimum 4000 znaków (ze spacjami) i dotyczącą tematów z zakresu psychologii, coachingu, mentoringu (np. tematy związane z: komunikacją interpersonalną, inteligencją emocjonalną, zarządzaniem czasem i produktywnością, budowaniem poczucia własnej wartości, wellbeingiem, zielonym stylem życia), a także z zakresu nowych technologii przydatnych w pracy i życiu osobistym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu – Załącznik nr 7.II (dla części II) – zawierającego imię i nazwisko osób, która będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z podaniem:
czy artykuły były o tematyce rozwoju osobistego, miejsca publikacji (np. tytuły publikacji drukowanych, w których artykuły się ukazały i/lub nazwy serwisów/stron internetowych w przypadku publikacji cyfrowych i/lub materiały w ramach pracy na uczelni wyższej), daty ukazania się artykułów oraz podstawy dysponowania osobami w ramach realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób uczestniczących w realizacji zamówienia (zał. nr 7.II do SWZ) trzech osób odpowiedzialnych za przygotowanie materiałów dydaktycznych, które zostaną wyznaczone do realizacji zamówienia w części II. Zamawiający dopuszcza zmianę tych osób po podpisaniu umowy. Warunki zmiany zostały określone w § 12 projektu umowy dot. części II.
Ocenie w ramach spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie podlegać doświadczenie osób skierowanych do realizacji na podstawie rzetelnej informacji podanej przez Wykonawcę w zał. 7.II do SWZ. Podane informacje muszą umożliwiać jednoznaczną ocenę i weryfikację.
W celu zapewnienia rzetelnej oceny Wykonawcy w zakresie kryterium „Dodatkowe doświadczenie pierwszej osoby przygotowującej materiały dydaktyczne, „Dodatkowe doświadczenie drugiej osoby przygotowującej materiały dydaktyczne”, „Dodatkowe doświadczenie trzeciej osoby przygotowującej materiały dydaktyczne” Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia – załącznik nr 7.II do SWZ.
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia w rozdz. XV.
Po zmianie:
Dla części I
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 1 kompleksową usługę polegającą na: zaprojektowaniu, wykonaniu platformy internetowej*wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem aplikacji mobilnej** oraz hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym tej platformy o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto.
*Przez platformę internetową Zamawiający rozumie aplikację webową w architekturze klient-serwer, umożliwiającą logowanie użytkowników, wykonywanie kursów, interaktywnych testów/ćwiczeń/quizów.
** Przez aplikację mobilną Zamawiający rozumie aplikację typu PWA (Progressive Web App)
UWAGA:
Dla wykazania spełnienia tego warunku wystarczające jest, że co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia go – z tym jednak zastrzeżeniem, że Wykonawca ten będzie uczestniczyć w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Zatem w przypadku wskazania w załączniku nr 5.I do SWZ, iż usługę zaprojektowania kompleksowego systemu informatycznego do obsługi platformy internetowej wspierającej rozwój osobisty, zaprojektowania i wykonania aplikacji mobilnej oraz hostingu z utrzymaniem i wsparciem technicznym wykonywać będzie kilku Wykonawców wspólnie, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie. Wykonawca posiadający wymagane doświadczenie ma obowiązek uczestniczyć w realizacji zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu – Załącznik nr 6.I (dla części I) – zawierającego 1 usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą ww. przedmiotowi zamówienia, z podaniem:
nazwa jednostki, dla której była lub jest świadczona usługa,
czy usługa obejmowała zaprojektowanie, wykonanie platformy internetowej,
czy usługa obejmowała wykonanie aplikacji mobilnej,
czy usługa obejmowała hosting oraz utrzymanie i wsparcie techniczne,
wartości usługi,
daty wykonania usługi
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). W przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego nadal wykonywanego, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające jego należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Faktura/rachunek (jako dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi) wystawiona przez Wykonawcę w ramach danej usługi wskazanej w wykazie usług zrealizowanych, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Sam dokument faktury/rachunku, bez żadnych dodatkowych informacji na temat należytego wykonania, nie może ze swej istoty tego faktu potwierdzać. Z tego dokumentu nie wynika chociażby, że zamówienie zostało wykonane w terminie, a na Wykonawcę nie nałożono kar umownych czy potrąceń.
Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
W przypadku, gdy dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi został wystawiony jako dokument elektroniczny podpisany przez upoważniony podmiot, powinien on zostać przekazany w takiej formie w jakiej został wystawiony (zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie).
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
b) Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującym personelem:
- Programista – co najmniej 1 osoba, która powinna posiadać doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w pracy nad stworzeniem 3 platform internetowych* wraz z aplikacją mobilną**.
- Projektant UX/UI – co najmniej 1 osoba która powinna posiadać doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w pracy nad stworzeniem 3 platform internetowych* wraz z aplikacją mobilną**.
*Przez platformę internetową Zamawiający rozumie aplikację webową w architekturze klient-serwer, umożliwiającą logowanie użytkowników, wykonywanie kursów, interaktywnych testów/ćwiczeń/quizów.
** Przez aplikację mobilną Zamawiający rozumie aplikację typu PWA (Progressive Web App).
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu – Załącznik nr 7.I (dla części I) – zawierającego imię i nazwisko osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia jako:
- programista – należy podać datę realizacji usługi, czy usługa obejmowała tworzenie platformy internetowej wraz z aplikacja mobilną, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia;
- projektant UX/UI - należy podać datę realizacji usługi, Czy usługa obejmowała tworzenie platformy internetowej wraz z aplikacja mobilną, nazwę zleceniodawcy, na rzecz którego była wykonana, podstawy dysponowania osobą w ramach realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób uczestniczących w realizacji zamówienia (zał. nr 7.I do SWZ) osoby programisty oraz projektanta UX/UI odpowiedzialnych za stworzenie platformy internetowej oraz aplikacji mobilnej, które zostaną wyznaczone do realizacji zamówienia w części I. Zamawiający dopuszcza zmianę tych osób po podpisaniu umowy. Warunki zmiany zostały określone w § 12 projektu umowy dot. części I.
Ocenie w ramach spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie podlegać doświadczenie osoby skierowanej do realizacji na podstawie rzetelnej informacji podanej przez Wykonawcę w zał. 7.I do SWZ. Podana informacja musi umożliwiać jednoznaczną ocenę i weryfikację.
W celu zapewnienia rzetelnej oceny Wykonawcy w zakresie kryterium „Doświadczenie programisty” Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia – załącznik nr 7.I do SWZ.
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Dla części II
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami przygotowującymi materiały dydaktyczne – co najmniej 3 osoby, gdzie każda z tych osób posiada doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w pisaniu 5 artykułów z tematyki rozwoju osobistego*.
*Pod pojęciem artykułu z tematyki rozwoju osobistego Zamawiający rozumie publikację zawierającą minimum 4000 znaków (ze spacjami) i dotyczącą tematów z zakresu psychologii, coachingu, mentoringu (np. tematy związane z: komunikacją interpersonalną, inteligencją emocjonalną, zarządzaniem czasem i produktywnością, budowaniem poczucia własnej wartości, wellbeingiem, zielonym stylem życia), a także z zakresu nowych technologii przydatnych w pracy i życiu osobistym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku według formuły „spełnia/nie spełnia” na podstawie wykazu – Załącznik nr 7.II (dla części II) – zawierającego imię i nazwisko osób, która będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z podaniem:
czy artykuły były o tematyce rozwoju osobistego, miejsca publikacji (np. tytuły publikacji drukowanych, w których artykuły się ukazały i/lub nazwy serwisów/stron internetowych w przypadku publikacji cyfrowych i/lub materiały w ramach pracy na uczelni wyższej), daty ukazania się artykułów oraz podstawy dysponowania osobami w ramach realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób uczestniczących w realizacji zamówienia (zał. nr 7.II do SWZ) trzech osób odpowiedzialnych za przygotowanie materiałów dydaktycznych, które zostaną wyznaczone do realizacji zamówienia w części II. Zamawiający dopuszcza zmianę tych osób po podpisaniu umowy. Warunki zmiany zostały określone w § 12 projektu umowy dot. części II.
Ocenie w ramach spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie podlegać doświadczenie osób skierowanych do realizacji na podstawie rzetelnej informacji podanej przez Wykonawcę w zał. 7.II do SWZ. Podane informacje muszą umożliwiać jednoznaczną ocenę i weryfikację.
W celu zapewnienia rzetelnej oceny Wykonawcy w zakresie kryterium „Dodatkowe doświadczenie pierwszej osoby przygotowującej materiały dydaktyczne, „Dodatkowe doświadczenie drugiej osoby przygotowującej materiały dydaktyczne”, „Dodatkowe doświadczenie trzeciej osoby przygotowującej materiały dydaktyczne” Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia – załącznik nr 7.II do SWZ.
Niewykazanie spełnienia ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu znajduje się w Specyfikacji warunków zamówienia w rozdz. XV.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-27 10:00
Po zmianie:
2025-07-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-27 10:05
Po zmianie:
2025-07-01 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-25
Po zmianie:
2025-07-30