BZP: Montaż dostarczanych elementów uprzywilejowania oraz radiostacji do nowych pojazdów nieoznakowanych
26.06.2025
2025/BZP 00295136/01
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Montaż dostarczanych elementów uprzywilejowania oraz radiostacji do nowych pojazdów nieoznakowanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż dostarczanych elementów uprzywilejowania oraz radiostacji do nowych pojazdów nieoznakowanych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4750bc0a-8083-4258-9c8f-322248c25cc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116509/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Montaż dostarczanych elementów uprzywilejowania oraz radiostacji do nowych pojazdów nieoznakowanych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaska-policja.eb2b.com.pl zwanej dalej Platformą, Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami przekazuje się w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl w zakładce „Pytania/Informacje”. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdf Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.: zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system. w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu. po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaska-policja.eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu email.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Klauzula informacyjna znajduje się pod adresem: https://slaska.bip.policja.gov.pl/ KWK/rodo/wydzial-zamowien-publicznych/44266,Wydzial-Zamowien-Publicznych.html.
Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-323/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Wykonanie montażu elementów uprzywilejowania oraz radiostacji w nowych pojazdach nieoznakowanych Hyundai i30, Renault Megane, planowana ilość łącznie 35 pojazdów, nie mniej niż 28 pojazdów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1 do SWZ. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać kompleksowe koszty wraz z robocizną oraz materiałami niezbędnymi do wykonania usługi wskazanymi w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiotowe pojazdy do warsztatu/punktu serwisowego Wykonawcy zlokalizowanego na terenie województwa śląskiego wraz z kompletem materiałów będących po stronie Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez Wykonawcę posiadającego swoją siedzibę poza terenem województwa śląskiego, jednakże realizacja usługi winna być realizowana w punkcie serwisowym zlokalizowanym na terenie województwa śląskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez podwykonawców, jednakże to na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za pełne rozliczenie z podwykonawcą kosztów montażu, jak również to Wykonawca składający ofertę cenową w niniejszym postępowaniu jest gwarantem jej prawidłowego wykonania. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Czas na realizację usługi do 2 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po przekazaniu pojazdu wraz z kompletem wyposażenia do zamontowania, które ma dostarczyć Zamawiający do warsztatu Wykonawcy wskazanych w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ, z zastrzeżeniem jednoczesnego podstawienia do warsztatu maksymalnie 2 pojazdów. Zamawiający dopuszcza wydłużenie czasu wykonania usługi dla pierwszego samochodu danego modelu pojazdu do 4 dni roboczych w celu konsultacji w sprawie modyfikacji wprowadzanych w pojeździe. Gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego 24 miesięcy na wykonaną usługę liczona od daty protokołu odbioru. W przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Szczegółowy sposób świadczenia usługi określa załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania oraz załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy na realizacje zadania nr 1-3 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 4 na kwotę nie mniejszą niż 550 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 5 na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego,
Zamawiający zobowiązuje się w dniu zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na realizację danego zadania do przekazania danych osób które zobowiązane są do udzielania konsultacji w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojeździe: instalacji antenowych i zasilania, urządzeń łączności radiowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług, która może zostać przeprowadzona w warsztacie/punkcie serwisowym Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób realizacji usługi. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Wspólny słownik CPV: 50117100-9 usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych. Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres usługi były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 poz. 277 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. W przypadku kiedy Wykonawca będzie realizował usługę osobiście składa oświadczenie na formularzu ofertowym, iż do realizacji niniejszej usługi nie będą wykonywane czynności wymagające posiadania pracownika zatrudnionego na podstawie stosunku pracy. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Rozliczanie umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według ceny montażu w jednym pojeździe systemu uprzywilejowania oraz systemu łączności podanej w załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. Do oferty należy załączyć: Formularz ofertowy ( Załącznik nr 1 do SWZ), Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ( Załącznik nr 4 do SWZ), Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 4 i nr 4a do SWZ – jeżeli dotyczy), Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z art. 125 ust. 1 (załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 6a do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podwykonawcy z art. 125 ust. 1(Załącznik nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy), Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50117100-9 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdego zadania
Ocena ofert X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty - 60 punktów
B – gwarancja na wykonaną usługę - 40 punktów
łącznie 100 punktów
Punktacja dla kryterium (A) „cena oferty” zostanie przeliczona na podstawie wzoru A=(Ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto x 60 pkt / cena brutto badanej oferty.
Punktacja dla kryterium B - „gwarancja na wykonaną usługę montażu” będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: C =(ilość punktów) = (OB – GMINZ) x 40 pkt/ (GMAXZ – GMINZ)
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy;
W formularzu ofertowym załącznika nr 1 do SWZ, Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji na wykonaną usługę. W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres 24 miesięcy gwarancji, natomiast Zamawiający wskazuje, że maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesięcy. UWAGA: gwarancja na wykonaną usługę nie obejmuje gwarancji na użyte do naprawy materiały, na materiały Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji nie krótszej jednak niż gwarancja producenta.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonaną usługę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Wykonanie montażu elementów uprzywilejowania oraz radiostacji w nowych pojazdach nieoznakowanych Renault Arkana, Kia Ceed, Hyundai Tucson planowana ilość łącznie 34 pojazdy, nie mniej niż 27 pojazdów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1 do SWZ. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać kompleksowe koszty wraz z robocizną oraz materiałami niezbędnymi do wykonania usługi wskazanymi w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiotowe pojazdy do warsztatu/punktu serwisowego Wykonawcy zlokalizowanego na terenie województwa śląskiego wraz z kompletem materiałów będących po stronie Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez Wykonawcę posiadającego swoją siedzibę poza terenem województwa śląskiego, jednakże realizacja usługi winna być realizowana w punkcie serwisowym zlokalizowanym na terenie województwa śląskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez podwykonawców, jednakże to na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za pełne rozliczenie z podwykonawcą kosztów montażu, jak również to Wykonawca składający ofertę cenową w niniejszym postępowaniu jest gwarantem jej prawidłowego wykonania. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Czas na realizację usługi do 2 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po przekazaniu pojazdu wraz z kompletem wyposażenia do zamontowania, które ma dostarczyć Zamawiający do warsztatu Wykonawcy wskazanych w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ, z zastrzeżeniem jednoczesnego podstawienia do warsztatu maksymalnie 2 pojazdów. Zamawiający dopuszcza wydłużenie czasu wykonania usługi dla pierwszego samochodu danego modelu pojazdu do 4 dni roboczych w celu konsultacji w sprawie modyfikacji wprowadzanych w pojeździe. Gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego 24 miesięcy na wykonaną usługę liczona od daty protokołu odbioru. W przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Szczegółowy sposób świadczenia usługi określa załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania oraz załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy na realizacje zadania nr 1-3 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 4 na kwotę nie mniejszą niż 550 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 5 na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego,
Zamawiający zobowiązuje się w dniu zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na realizację danego zadania do przekazania danych osób które zobowiązane są do udzielania konsultacji w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojeździe: instalacji antenowych i zasilania, urządzeń łączności radiowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług, która może zostać przeprowadzona w warsztacie/punkcie serwisowym Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób realizacji usługi. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Wspólny słownik CPV: 50117100-9 usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych. Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres usługi były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 poz. 277 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. W przypadku kiedy Wykonawca będzie realizował usługę osobiście składa oświadczenie na formularzu ofertowym, iż do realizacji niniejszej usługi nie będą wykonywane czynności wymagające posiadania pracownika zatrudnionego na podstawie stosunku pracy. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Rozliczanie umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według ceny montażu w jednym pojeździe systemu uprzywilejowania oraz systemu łączności podanej w załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. Do oferty należy załączyć: Formularz ofertowy ( Załącznik nr 1 do SWZ), Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ( Załącznik nr 4 do SWZ), Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 4 i nr 4a do SWZ – jeżeli dotyczy), Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z art. 125 ust. 1 (załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 6a do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podwykonawcy z art. 125 ust. 1(Załącznik nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy), Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50117100-9 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdego zadania
Ocena ofert X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty - 60 punktów
B – gwarancja na wykonaną usługę - 40 punktów
łącznie 100 punktów
Punktacja dla kryterium (A) „cena oferty” zostanie przeliczona na podstawie wzoru A=(Ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto x 60 pkt / cena brutto badanej oferty.
Punktacja dla kryterium B - „gwarancja na wykonaną usługę montażu” będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: C =(ilość punktów) = (OB – GMINZ) x 40 pkt/ (GMAXZ – GMINZ)
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy;
W formularzu ofertowym załącznika nr 1 do SWZ, Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji na wykonaną usługę. W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres 24 miesięcy gwarancji, natomiast Zamawiający wskazuje, że maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesięcy. UWAGA: gwarancja na wykonaną usługę nie obejmuje gwarancji na użyte do naprawy materiały, na materiały Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji nie krótszej jednak niż gwarancja producenta.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonaną usługę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Wykonanie montażu elementów uprzywilejowania oraz radiostacji w nowych pojazdach nieoznakowanych Renault Kangoo, Renault Captur, Hyundai Tucson planowana ilość łącznie 31 pojazdów, nie mniej niż 25 pojazdów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1 do SWZ. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać kompleksowe koszty wraz z robocizną oraz materiałami niezbędnymi do wykonania usługi wskazanymi w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiotowe pojazdy do warsztatu/punktu serwisowego Wykonawcy zlokalizowanego na terenie województwa śląskiego wraz z kompletem materiałów będących po stronie Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez Wykonawcę posiadającego swoją siedzibę poza terenem województwa śląskiego, jednakże realizacja usługi winna być realizowana w punkcie serwisowym zlokalizowanym na terenie województwa śląskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez podwykonawców, jednakże to na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za pełne rozliczenie z podwykonawcą kosztów montażu, jak również to Wykonawca składający ofertę cenową w niniejszym postępowaniu jest gwarantem jej prawidłowego wykonania. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Czas na realizację usługi do 2 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po przekazaniu pojazdu wraz z kompletem wyposażenia do zamontowania, które ma dostarczyć Zamawiający do warsztatu Wykonawcy wskazanych w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ, z zastrzeżeniem jednoczesnego podstawienia do warsztatu maksymalnie 2 pojazdów. Zamawiający dopuszcza wydłużenie czasu wykonania usługi dla pierwszego samochodu danego modelu pojazdu do 4 dni roboczych w celu konsultacji w sprawie modyfikacji wprowadzanych w pojeździe. Gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego 24 miesięcy na wykonaną usługę liczona od daty protokołu odbioru. W przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Szczegółowy sposób świadczenia usługi określa załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania oraz załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy na realizacje zadania nr 1-3 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 4 na kwotę nie mniejszą niż 550 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 5 na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego,
Zamawiający zobowiązuje się w dniu zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na realizację danego zadania do przekazania danych osób które zobowiązane są do udzielania konsultacji w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojeździe: instalacji antenowych i zasilania, urządzeń łączności radiowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług, która może zostać przeprowadzona w warsztacie/punkcie serwisowym Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób realizacji usługi. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Wspólny słownik CPV: 50117100-9 usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych. Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres usługi były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 poz. 277 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. W przypadku kiedy Wykonawca będzie realizował usługę osobiście składa oświadczenie na formularzu ofertowym, iż do realizacji niniejszej usługi nie będą wykonywane czynności wymagające posiadania pracownika zatrudnionego na podstawie stosunku pracy. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Rozliczanie umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według ceny montażu w jednym pojeździe systemu uprzywilejowania oraz systemu łączności podanej w załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. Do oferty należy załączyć: Formularz ofertowy ( Załącznik nr 1 do SWZ), Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ( Załącznik nr 4 do SWZ), Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 4 i nr 4a do SWZ – jeżeli dotyczy), Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z art. 125 ust. 1 (załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 6a do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podwykonawcy z art. 125 ust. 1(Załącznik nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy), Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50117100-9 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdego zadania
Ocena ofert X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty - 60 punktów
B – gwarancja na wykonaną usługę - 40 punktów
łącznie 100 punktów
Punktacja dla kryterium (A) „cena oferty” zostanie przeliczona na podstawie wzoru A=(Ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto x 60 pkt / cena brutto badanej oferty.
Punktacja dla kryterium B - „gwarancja na wykonaną usługę montażu” będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: C =(ilość punktów) = (OB – GMINZ) x 40 pkt/ (GMAXZ – GMINZ)
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy;
W formularzu ofertowym załącznika nr 1 do SWZ, Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji na wykonaną usługę. W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres 24 miesięcy gwarancji, natomiast Zamawiający wskazuje, że maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesięcy. UWAGA: gwarancja na wykonaną usługę nie obejmuje gwarancji na użyte do naprawy materiały, na materiały Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji nie krótszej jednak niż gwarancja producenta.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonaną usługę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Wykonanie montażu systemu uprzywilejowania oraz systemu łączności w nowych pojazdach nieoznakowanych Skoda Superb, Renault Trafic, Kia Sportage, Renault Kangoo, Hyundai i30, Mazda CX-60 planowana ilość łącznie 8 pojazdów, nie mniej niż 6 pojazdów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.2 do SWZ. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać kompleksowe koszty wraz z robocizną oraz materiałami niezbędnymi do wykonania usługi wskazanymi w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiotowe pojazdy do warsztatu/punktu serwisowego Wykonawcy zlokalizowanego na terenie województwa śląskiego wraz z kompletem materiałów będących po stronie Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez Wykonawcę posiadającego swoją siedzibę poza terenem województwa śląskiego, jednakże realizacja usługi winna być realizowana w punkcie serwisowym zlokalizowanym na terenie województwa śląskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez podwykonawców, jednakże to na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za pełne rozliczenie z podwykonawcą kosztów montażu, jak również to Wykonawca składający ofertę cenową w niniejszym postępowaniu jest gwarantem jej prawidłowego wykonania. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Czas na realizację usługi do 2 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po przekazaniu pojazdu wraz z kompletem wyposażenia do zamontowania, które ma dostarczyć Zamawiający do warsztatu Wykonawcy wskazanych w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ, z zastrzeżeniem jednoczesnego podstawienia do warsztatu maksymalnie 2 pojazdów. Zamawiający dopuszcza wydłużenie czasu wykonania usługi dla pierwszego samochodu danego modelu pojazdu do 4 dni roboczych w celu konsultacji w sprawie modyfikacji wprowadzanych w pojeździe. Gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego 24 miesięcy na wykonaną usługę liczona od daty protokołu odbioru. W przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Szczegółowy sposób świadczenia usługi określa załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania oraz załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy na realizacje zadania nr 1-3 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 4 na kwotę nie mniejszą niż 550 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 5 na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego,
Zamawiający zobowiązuje się w dniu zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na realizację danego zadania do przekazania danych osób które zobowiązane są do udzielania konsultacji w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojeździe: instalacji antenowych i zasilania, urządzeń łączności radiowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług, która może zostać przeprowadzona w warsztacie/punkcie serwisowym Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób realizacji usługi. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Wspólny słownik CPV: 50117100-9 usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych. Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres usługi były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 poz. 277 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. W przypadku kiedy Wykonawca będzie realizował usługę osobiście składa oświadczenie na formularzu ofertowym, iż do realizacji niniejszej usługi nie będą wykonywane czynności wymagające posiadania pracownika zatrudnionego na podstawie stosunku pracy. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Rozliczanie umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według ceny montażu w jednym pojeździe systemu uprzywilejowania oraz systemu łączności podanej w załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. Do oferty należy załączyć: Formularz ofertowy ( Załącznik nr 1 do SWZ), Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ( Załącznik nr 4 do SWZ), Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 4 i nr 4a do SWZ – jeżeli dotyczy), Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z art. 125 ust. 1 (załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 6a do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podwykonawcy z art. 125 ust. 1(Załącznik nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy), Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50117100-9 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdego zadania
Ocena ofert X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty - 60 punktów
B – gwarancja na wykonaną usługę - 40 punktów
łącznie 100 punktów
Punktacja dla kryterium (A) „cena oferty” zostanie przeliczona na podstawie wzoru A=(Ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto x 60 pkt / cena brutto badanej oferty.
Punktacja dla kryterium B - „gwarancja na wykonaną usługę montażu” będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: C =(ilość punktów) = (OB – GMINZ) x 40 pkt/ (GMAXZ – GMINZ)
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy;
W formularzu ofertowym załącznika nr 1 do SWZ, Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji na wykonaną usługę. W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres 24 miesięcy gwarancji, natomiast Zamawiający wskazuje, że maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesięcy. UWAGA: gwarancja na wykonaną usługę nie obejmuje gwarancji na użyte do naprawy materiały, na materiały Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji nie krótszej jednak niż gwarancja producenta.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonaną usługę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Wykonanie montażu systemu uprzywilejowania w nowych pojazdach nieoznakowanych Audi A4, Skoda Kodiaq, Land Rover Defender, Jeep Rubicon, Skoda Superb, Renault Trafic planowana ilość łącznie 9 pojazdów, nie mniej niż 7 pojazdów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.3 do SWZ. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać kompleksowe koszty wraz z robocizną oraz materiałami niezbędnymi do wykonania usługi wskazanymi w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiotowe pojazdy do warsztatu/punktu serwisowego Wykonawcy zlokalizowanego na terenie województwa śląskiego wraz z kompletem materiałów będących po stronie Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 3.1-3.3 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez Wykonawcę posiadającego swoją siedzibę poza terenem województwa śląskiego, jednakże realizacja usługi winna być realizowana w punkcie serwisowym zlokalizowanym na terenie województwa śląskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez podwykonawców, jednakże to na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za pełne rozliczenie z podwykonawcą kosztów montażu, jak również to Wykonawca składający ofertę cenową w niniejszym postępowaniu jest gwarantem jej prawidłowego wykonania. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Czas na realizację usługi do 2 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po przekazaniu pojazdu wraz z kompletem wyposażenia do zamontowania, które ma dostarczyć Zamawiający do warsztatu Wykonawcy wskazanych w załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ, z zastrzeżeniem jednoczesnego podstawienia do warsztatu maksymalnie 2 pojazdów. Zamawiający dopuszcza wydłużenie czasu wykonania usługi dla pierwszego samochodu danego modelu pojazdu do 4 dni roboczych w celu konsultacji w sprawie modyfikacji wprowadzanych w pojeździe. Gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego 24 miesięcy na wykonaną usługę liczona od daty protokołu odbioru. W przypadku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę niższej niż minimalna wymagana przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca warunków zamówienia art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. Szczegółowy sposób świadczenia usługi określa załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania oraz załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy na realizacje zadania nr 1-3 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 4 na kwotę nie mniejszą niż 550 000,00 PLN lub jej równowartość, na realizacje zadania nr 5 na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego,
Zamawiający zobowiązuje się w dniu zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na realizację danego zadania do przekazania danych osób które zobowiązane są do udzielania konsultacji w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojeździe: instalacji antenowych i zasilania, urządzeń łączności radiowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług, która może zostać przeprowadzona w warsztacie/punkcie serwisowym Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób realizacji usługi. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, załącznik nr 3.1-3.3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Wspólny słownik CPV: 50117100-9 usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych. Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres usługi były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 poz. 277 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy. W przypadku kiedy Wykonawca będzie realizował usługę osobiście składa oświadczenie na formularzu ofertowym, iż do realizacji niniejszej usługi nie będą wykonywane czynności wymagające posiadania pracownika zatrudnionego na podstawie stosunku pracy. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Rozliczanie umowy następować będzie sukcesywnie na podstawie faktycznie zrealizowanych usług według ceny montażu w jednym pojeździe systemu uprzywilejowania oraz systemu łączności podanej w załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. Do oferty należy załączyć: Formularz ofertowy ( Załącznik nr 1 do SWZ), Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ( Załącznik nr 4 do SWZ), Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 4 i nr 4a do SWZ – jeżeli dotyczy), Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z art. 125 ust. 1 (załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 1 (Załącznik nr 6a do SWZ – jeżeli dotyczy), Oświadczenie podwykonawcy z art. 125 ust. 1(Załącznik nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy), Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50117100-9 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdego zadania
Ocena ofert X = A+B
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty - 60 punktów
B – gwarancja na wykonaną usługę - 40 punktów
łącznie 100 punktów
Punktacja dla kryterium (A) „cena oferty” zostanie przeliczona na podstawie wzoru A=(Ilość pkt) = najniższa oferowana cena brutto x 60 pkt / cena brutto badanej oferty.
Punktacja dla kryterium B - „gwarancja na wykonaną usługę montażu” będzie przyznawana zgodnie ze wzorem: C =(ilość punktów) = (OB – GMINZ) x 40 pkt/ (GMAXZ – GMINZ)
OB - gwarancja oferty badanej
GMINZ - gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy,
GMAXZ - gwarancja maksymalna określona przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy;
W formularzu ofertowym załącznika nr 1 do SWZ, Wykonawca wpisuje oferowany okres gwarancji na wykonaną usługę. W przypadku nie wpisania okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres 24 miesięcy gwarancji, natomiast Zamawiający wskazuje, że maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, Zaoferowanie przez Wykonawcę gwarancji powyżej maksymalnej, do obliczeń zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcę obowiązywać będzie wskazana w formularzu ofertowym gwarancja. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego tj. 24 miesięcy. UWAGA: gwarancja na wykonaną usługę nie obejmuje gwarancji na użyte do naprawy materiały, na materiały Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji nie krótszej jednak niż gwarancja producenta.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonaną usługę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na dzień składania ofert: w przypadku zadania nr 1, nr 2, nr 3 aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN lub jej równowartość; w przypadku zadania nr 4 aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 550 000,00 PLN lub jej równowartość; w przypadku zadania nr 5 aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN lub jej równowartość; W przypadku gdy wykonawca składa oferta na dwa lub więcej zadań Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na dzień składania ofert aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość najwyższa wynikająca z zadań, na które wykonawca składa ofertę, np. wykonawca składa ofertę na zadanie nr 2 oraz zadanie nr 4, wówczas wykonawca musi posiadać na dzień składania ofert aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 550 000,00 PLN ub jej równowartość.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1 Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w sekcji VII ust. 1.3. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ: Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert określone w sekcji VII ust. 1.3; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy; Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby/podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg wzoru załącznika nr 6a do SWZ – jeżeli dotyczy; 1.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa w trybie art. 274 must. 1 Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 1.3; Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznika nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców; Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w sekcji VII ust. 1.3 SWZ składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 1.3 (jeżeli dotyczy). Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w sekcji VII ust. 1.3 SWZ składa oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznika nr 6b do SWZ (jeżeli dotyczy). Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn.zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, lub innym dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na dzień składania ofert: w przypadku zadania nr 1, nr 2, nr 3 aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN lub jej równowartość; w przypadku zadania nr 4 aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 550 000,00 PLN lub jej równowartość; w przypadku zadania nr 5 aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN lub jej równowartość; W przypadku gdy wykonawca składa oferta na dwa lub więcej zadań Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał na dzień składania ofert aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość najwyższa wynikająca z zadań, na które wykonawca składa ofertę, np. wykonawca składa ofertę na zadanie nr 2 oraz zadanie nr 4, wówczas wykonawca musi posiadać na dzień składania ofert aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 550 000,00 PLN ub jej równowartość.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wskazano w formularzu ofertowymSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), składając każdy oddzielnie oświadczenie według wzoru Załącznik nr 4 do SWZ oraz Załącznik nr 4a do SWZ..2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.2-1.5 stosuje się odpowiednio.