BZP: „Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych dla pracowników NOSPR, ich dzieci, osób towarzyszących oraz seniorów”
26.06.2025
2025/BZP 00296184/01
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych dla pracowników NOSPR, ich dzieci, osób towarzyszących oraz seniorów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 73 25 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych dla pracowników NOSPR, ich dzieci, osób towarzyszących oraz seniorów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb0c21e1-e596-43f4-9371-841d64f2a323
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00198477/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Karty sportowe dla pracowników
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nospr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nospr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania lub innych.
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania przesłanych przez zamawiającego komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem ws. elektronizacji określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, - Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach Plac Wojciecha Kilara 1, 40-202 Katowice,
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia) ;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NOSPR/2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach (dalej zwanej „Zamawiającym”), ich dzieci, osób towarzyszących oraz seniorów, przez okres 36 miesięcy w ramach pakietu udostępnionego przez Wykonawcę.
2. Pakiet, o którym mowa w pkt. 1 przeznaczony jest dla:
1) pracowników Zamawiającego rozumianych jako pracowników zatrudnionych w NOSPR na podstawie umowy o pracę, powołania lub mianowania oraz byłych pracowników, którzy byli zatrudnieni u Zamawiającego i przeszli na emeryturę lub rentę
2) dzieci do 18 roku życia zgłoszonych przez pracowników NOSPR, przy czym jeden pracownik NOSPR może zgłosić do dwójki dzieci,
3) osób towarzyszących: osoba od 18 roku życia zgłoszona przez pracownika korzystającego z usług, będąca członkiem najbliższej rodziny pracownika, przez co rozumie się małżonka, zstępnego, wstępnego, rodzeństwo, powinowatego w tej samej linii i stopniu, osobę pozostającą w stosunku przysposobienia i jej małżonka oraz osobę pozostającą we wspólnym pożyciu, wskazanych przez pracowników NOSPR, przy czym pracownik NOSPR może zgłosić jedną taką osobę.
4) seniorów – osób towarzyszących powyżej 60 roku życia zgłoszonych przez pracowników NOSPR, przy czym pracownik NOSPR może zgłosić jednego seniora.
- zwanych dalej łącznie: „Użytkownikami” lub oddzielnie „Użytkownikiem”.
3. W ramach pakietu wykonawca zapewni użytkownikom możliwość korzystania na terenie całej Polski z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze, obejmujących minimum wstęp do obiektów, w których możliwe jest korzystanie z następujących aktywności
1) Badminton
2) Basen
3) Jacuzzi
4) Joga
5) Lodowisko
6) Nauka pływania
7) Nordic walking
8) Pilates
9) Pole dance
10) Sauna
11) Ścianka wspinaczkowa
12) Siłownia
13) Squash
14) Sztuki walki
15) Taniec
16) Tenis stołowy
17) Tenis ziemny
18) Zajęcia fitness
Dziecko, w zależności od rodzaju pakietu, będzie uprawnione do korzystania tylko z basenu albo z szerszego zakresu usług (co najmniej basen, lodowisko, ścianka wspinaczkowa, sztuki walki, taniec).
4. Wykonawca musi dysponować na potrzeby realizacji zamówienia obiektami, w których świadczone są usługi sportowo rekreacyjne, w liczbie co najmniej:
1) 400 obiektów w województwie śląskim w tym 100, w których w ramach pakietu usługi sportowo-rekreacyjne świadczone są bez dodatkowych opłat,
2) 1500 obiektów łącznie na terenie Polski.
5. Wykonawca utrzyma wymaganą liczbę obiektów, o której mowa w pkt 4, przez cały okres obowiązywania Umowy z Zamawiającym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92600000-7 - Usługi sportowe
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium w przedmiotowym postępowaniu jest:
l.p. Kryterium Waga% Liczba punktów
1. Cena 60 % 60
2. Dostępność obiektów na terenie województwa śląskiego bez dodatkowych opłat (D)
40 % 40
Razem 100
1. Cena za wykonanie całości zamówienia – 60 %.
Punktacja za zaproponowaną cenę(C) zostaną obliczone według wzoru:
min. wartość zaproponowana w ofertach
C = ________________________________________________________ x 60 pkt
wartość badanej oferty
2. Dostępność obiektów na terenie województwa śląskiego bez dodatkowych opłat – 40 %
liczba obiektów bez dodatkowych opłat badanej oferty
D = ____________________________________________________________________ x 40 pkt
najwyższa wskazana liczba obiektów bez dodatkowych opłat
Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych (ponad wymaganych 100 obiektów), którymi dysponuje Wykonawca na terenie województwa śląskiego, w których na dzień składania ofert świadczone są usługi sportowo-rekreacyjne bez dodatkowych opłat.
W tym kryterium ocenie podlegać będzie wykazana przez wykonawcę w załączniku nr 1AA do SWZ liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych znajdujących się na terenie województwa śląskiego w których są udostępniane usługi sportowo -rekreacyjne bez dodatkowych opłat, ponad wymaganych 100 obiektów, którymi wykonawca musi dysponować zgodnie z warunkami opisanymi w Załączniku nr 3 do SWZ opisie przedmiotu zamówienia.
Uwaga. Zamawiający informuje, że załącznik nr 1AA do SWZ tj. wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych znajdujących się na terenie województwa śląskiego, w których są udostępniane usługi sportowo--rekreacyjne bez dodatkowych opłat stanowi integralną część oferty. Brak wskazania wymaganych informacji lub nie złożenie załącznika wraz z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5ustawy PZP. Dokument nie podlega uzupełnieniu.
Punkty w tym dostępność obiektów (D) zostaną obliczone według wzoru):
Oferta może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 40 punktów
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów „W” – gdzie W oznacza sumę uzyskanych punktów w kryteriach cena „C” oraz dostępność obiektów bez dodatkowych opłat „D”
W=C+D
3. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w załączniku 1AA 100 obiektów sportowo-rekreacyjnych znajdujących się na terenie województwa śląskiego, w których są udostępniane usługi sportowo--rekreacyjne bez dodatkowych opłat Wykonawca otrzyma w podanym kryterium 0 punktów.
4. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. W przypadku uzyskania równej sumarycznej ilości punktów (z 2 kryteriów łącznie) porównywanych ofert o kolejności decydować będzie najniższa cena.
6. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i najwyższej łącznej liczbie punktów.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania częściowych ofert lub alternatywnych. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z zsumowania punktów uzyskanych w powyższych kryteriach.
8. Ocenę oferty stanowi suma punktów przyznanych za poszczególne kryteria.
9. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność obiektów na terenie województwa śląskiego bez dodatkowych opłat
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:• O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż należycie wykonał lub należycie wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegające na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach analogicznego programu korzyści pracowniczych co najmniej 2 usług w zakresie działalności rekreacyjno-sportowej, uprawniających do nielimitowanych wejść do obiektów sportowo- rekreacyjnych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. wykazu usług wykonanych lub w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 1D do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców indywidualnie.
2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik 1E do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców indywidualnie.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1) 2. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy PZP, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. Załącznik nr 1AA do SWZ Wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) – wzór stanowi Załącznik nr 1G do SWZ,- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli wymagane – wzór stanowi załącznik nr 1F do SWZ,
- odpowiednie pełnomocnictwa - jeśli wymagane.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w rozdz. III pkt 3. ma zostać wykazane odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu bazuje na udostępnionych zasobach podmiotu trzeciego – spełnienie wymogu dotyczącego braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w rozdz. III pkt 3 musi zostać wykazane również przez ten podmiot.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
4) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia – jeżeli zmiany te mają lub będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, może on zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie zmiany wynagrodzenia.
2. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1, zawiera:
1) propozycję zmiany wynagrodzenia;
2) uzasadnienie zmiany, w tym w szczególności:
a) zasady kalkulacji kosztów oraz założenia co do wysokości dotychczasowych i przyszłych kosztów wykonania umowy,
b) wskazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 1, na wysokość kosztów wykonania umowy,
c) szczegółową kalkulację proponowanej zmiany wynagrodzenia;
3) dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust.1, mają lub będą miały wpływ na koszty wykonania umowy oraz w jakim stopniu uzasadniają one zmianę wysokości wynagrodzenia.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1)–3), Wykonawca może złożyć wniosek, o którym mowa w ust. 1, w terminie od dnia opublikowania przepisów, z których wynikają zmiany, do 30. dnia od dnia ich wejścia w życie.
Zmiana wynagrodzenia może nastąpić za okres nie wcześniejszy niż od dnia wejścia w życie tych przepisów.
4. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy o którym mowa ust 1 pkt 4. w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy, przyjętych przez Wykonawcę w celu ustalenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w umowie na podstawie złożonej oferty. Wynagrodzenie będzie podlegać waloryzacji w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług
konsumpcyjnych opublikowany w formie komunikatu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski” na stronie internetowej Urzędu.
Strony mogą zwrócić się z informacją o zmianę wynagrodzenia, jeżeli wskaźnik wzrostu lub obniżenia cen towarów i usług, o którym mowa w ust. 5, przekroczy 3%.
Po upływie każdych 6 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy, Strony mogą zwrócić się z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia. Początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest pierwszy
dzień szóstego miesiąca od dnia zawarcia umowy.
Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy będzie następować o różnicę pomiędzy ustalanym wskaźnikiem, o którym mowa w ust. 5, a wskaźnikiem 3%, o którym mowa w ust. 6.
W wyniku dokonania wszystkich waloryzacji Wynagrodzenie może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu maksymalnie o 15% łącznej wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1.
10. (jeśli dotyczy) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 4-9 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a) przedmiotem umowy są usługi;
b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-04 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1119142
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, , tj:1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2024 r. poz. 1124, z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm. jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy OSR. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 2 powyżej. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. 2, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.