BZP: Dobudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
27.06.2025
2025/BZP 00297755/01
GMINA DĄBROWA TARNOWSKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dobudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej
na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dobudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej
na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e48a14e0-68c8-413d-b5b2-85a6ce6135be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066465/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dobudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e48a14e0-68c8-413d-b5b2-85a6ce6135be3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e48a14e0-68c8-413d-b5b2-85a6ce6135be
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu
3.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .
3.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. „Formularza do komunikacji” dostępnego w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.3. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się
w rozdziale III pkt 1 niniejszej SWZ.
3.4. Szczegółowe instrukcje użytkowania Platformy e-Zamówienia dostępne są na stronie internetowej platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponet-edukacyjny/ .
3.5. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e48a14e0-68c8-413d-b5b2-85a6ce6135be
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 16.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu
Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz
zgodnie z przepisami krajowymi.
16.2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Gmina Dąbrowa Tarnowska; Rynek 34, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
tel. 14 642-27-75; fax 14 642-27-47; www.dabrowatar.pl .
16.3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dąbrowa Tarnowska jest Pan Dawid Więcek;
tel. 14-642-27-75; e-mail: iod@dabrowatar.pl .
16.4. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
16.5. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
16.6. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
16.7. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w formularzu oferty.
16.8. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 16.4. powyżej.
Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj.
cel określony w pkt 16.4. powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym
celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji,
o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
16.9. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu,
do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych
z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
• obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
Zamawiającego;
• obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
Zamawiającego.
16.10.W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów
osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem
w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13
lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w formularzu oferty.
Pozostałe informacje w Rozdziale I, ust. 16 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.2.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Pakiet 1 – budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w trybie zaprojektuj wybuduj
Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj jest: „Dobudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku”, w ramach zadań budżetowych:
- Dobudowy sieci wodociągowej na terenie wsi,
- Dobudowy sieci kanalizacji sanitarnej na terenie wsi,
- Dobudowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie miasta,
zgodnie z warunkami PFU i SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu 1, przedstawia załącznik nr 1.1 do niniejszej SWZ „PFU- Program Funkcjonalno Użytkowy”, i 11.1 zestawienie finansowe inwestycji.
1.2.1 Wykonanie zadania, obejmować będzie m.in.:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego, wykonawczego, opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych oraz Planu BIOZ – zgodnie z założeniami PFU
i niniejszej SWZ (jeżeli dotyczy).
2) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zaprojektowanie i zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu (sieci) do użytkowania i jego eksploatacji.
3) Realizację inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Inwestora projektem/ami
i zgłoszeniem/ami w tym wybudowanie, dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia obiektów (sieci) – zgodnie z wymogami prawa, PFU i niniejszej SWZ. Potwierdzenie złożenia stosownych wniosków o pozwolenia na budowę / zgłoszenia rozpoczęcia robót na wszystkie odcinki, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej do dnia 28.11.2025 roku.
4) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji stanowiskowych, instrukcji BHP i p.poż. (jeżeli dotyczy) oraz geodezyjnej dokumentacji powykonawczej (oklauzulowanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej).
5) Zapewnienie właściwego oznakowania obiektów, instalacji, w tym wyposażenie
w niezbędne instrukcje i tablice informacyjne.
6) Dochowanie na etapie projektowania i realizacji zadania stosownych przepisów prawa.
7) Przekazanie Zamawiającemu obiektów (sieci) do użytkowania wraz z wymaganymi prawem decyzjami i opiniami, w tym pozwoleniem na użytkowanie (jeżeli dotyczy).
8) Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami oraz należy złożyć pisemne oświadczenie, że będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i normami oraz, że obiekt (sieci i instalacje) będzie kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
9) Przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego.
10) Szczegółowy zakres robót obejmuje:
A. Dobudowa sieci wodociągowej na terenie wsi.
1. Gruszów Wielki :
- Sieć wodociągowa Ø110 – 160 metrów
2. Gruszów Mały:
- Sieć wodociągowa Ø110 – 200 metrów
3. Gruszów Mały:
- Sieć wodociągowa Ø110 – 140 metrów
4. Żelazówka:
- Sieć wodociągowa Ø110 – 230 metrów
B. Dobudowy sieci wodociągowej na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska.
1. ul. Szarwarska boczna:
- Sieć wodociągowa Ø110 – 160 metrów
2. ul. Oleśnicka:
- Sieć wodociągowa Ø110 – 170 metrów
C. Dobudowy sieci kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska.
1. ul. Szarwarska boczna:
- Sieć kanalizacji sanitarnej Ø200 – 160 metrów
2. ul. Oleśnicka:
- Sieć kanalizacji sanitarnej Ø200 – 170 metrów
Podane długości sieci i zakres robót stanowią minimalny wymagany zakres zadania objętego umową i PFU. Jeżeli warunki terenowe i przepisy prawa spowodują konieczność wykonania łącznie do 10 % dłuższych odcinków sieci (wodociągowej i kanalizacyjnej) powyższa zmiana nie będzie miała wpływu na ryczałtową wartość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z wybranych odcinków sieci wodociągowej/kanalizacyjnej. Zamawiający wymaga wykonania sieci wodociągowej z rur Ø110 - SDR 11 a sieci wodociągowej z rur Ø200-250 – PCV.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP jako powtórzenie zakresu przewidzianego w dokumentacji projektowej
i kosztorysowej lub zwiększenie bieżących dostaw / rozbudowa istniejących instalacji - przy czym łączna wartość zamówień udzielonych na podstawie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 nie przekroczy 50 % wartości podstawowej zadania oraz kwoty 900 000,00 zł dla wszystkich pakietów łącznie chyba, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na zwiększenie finansowania dla zadania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Opis kryterium oceny
Znaczenie (%)
1. Cena (koszt) 60%
2. Gwarancja 40%
Razem : 100%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Pakiet 2 – budowa sieci wodociągowej na ul. Ogrodowej, ul. Ulinów
Przedmiotem zamierzenia jest budowa sieci wodociągowej, którą będzie dostarczana woda do punktów czerpalnych, służących do podlewania roślin na Rodzinnych Ogrodach Działkowych, na ul. Ogrodowej i ul. Ulinów zgodnie z projektami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1.2 do SWZ oraz kosztorysami ofertowymi stanowiącymi załącznik 11.2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP jako powtórzenie zakresu przewidzianego w dokumentacji projektowej
i kosztorysowej lub zwiększenie bieżących dostaw / rozbudowa istniejących instalacji - przy czym łączna wartość zamówień udzielonych na podstawie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 nie przekroczy 50 % wartości podstawowej zadania oraz kwoty 900 000,00 zł dla wszystkich pakietów łącznie chyba, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na zwiększenie finansowania dla zadania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Opis kryterium oceny
Znaczenie (%)
1. Cena (koszt) 60%
2. Gwarancja 40%
Razem : 100%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Pakiet 3 – budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Nieczajna Górna
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków na terenie działek ewidencyjnych nr: 920/2, 920/3, 920/4, 920/5, 920/6, 920/8, 920/10, 921/1, 922 – po podziale 922/3, 922/4 i 922/7, 923, 924, 937/1, 938/9, 938/10, 942, 973/2, 973/5, 999/1, 999/2, 999/4, 1000/1, 1000/3, 1000/4, 1000/5, 1004, 4056/1 – obręb: Nieczajna [0007], na terenie msc. Nieczajna Górna (Gmina Dąbrowa Tarnowska) celem umożliwienia odprowadzenia ścieków sanitarnych z istniejących budynków mieszkalnych zlokalizowanych w rejonie inwestycji jak również dla uzbrojenia terenów przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną położonych bezpośrednio przy obszarze inwestycji – zgodnie z załącznikiem 1.3 projektem architektoniczno budowlanym i załącznikiem 11.3 przedmiarem robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP jako powtórzenie zakresu przewidzianego w dokumentacji projektowej
i kosztorysowej lub zwiększenie bieżących dostaw / rozbudowa istniejących instalacji - przy czym łączna wartość zamówień udzielonych na podstawie z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 nie przekroczy 50 % wartości podstawowej zadania oraz kwoty 900 000,00 zł dla wszystkich pakietów łącznie chyba, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na zwiększenie finansowania dla zadania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Opis kryterium oceny
Znaczenie (%)
1. Cena (koszt) 60%
2. Gwarancja 40%
Razem : 100%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym jeżeli wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
(dla Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą na terenie Polski dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi)
(Zamawiający żąda wpisu do odpowiedniego rejestru wyłącznie od wykonawców prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże posiadanie dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN (dla każdego z pakietów). Zamawiający wymaga przedłożenia kopii opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia zawodowego jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5-ciu lat wykonał co najmniej zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.
- dla pakietu 1: budowę sieci wodociągowej o długości co najmniej 500 mb- 1 zadanie i kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 200 mb - 1 zadanie,
- dla pakietu 2: budowę sieci wodociągowej o długości co najmniej 500 mb - 1 zadanie,
- dla pakietu 3: budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 200 mb - 1 zadanie,
Zamawiający nie wymaga wykazania odrębnych (różnych) referencji w poszczególnych pakietach.
-potwierdzone dowodami na należyte wykonanie robót.
b) W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie stawia warunków w prowadzonym postępowaniu.
c) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie potencjału kadrowego jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował:
- osobą lub osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie wykonawczym i projektowym, wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów- PAKIET 1.
- osobą lub osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie wykonawczym, wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów- PAKIET 2 i 3.
Osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje techniczne muszą także w okresie realizacji zadania należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
(Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: DOKUMENTY SKŁADANE
RAZEM Z OFERTĄ
1) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale
II podrozdziałach 6 i 7 SWZ (załączniki nr 2 i nr 3 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE
RAZEM Z OFERTĄ
1) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale
II podrozdziałach 6 i 7 SWZ (załączniki nr 2 i nr 3 do SWZ)
B. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dla Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą na terenie Polski: Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), do którego powinny być wpisane podmioty prowadzące działalność gospodarczą w określonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiębiorców będących osobami fizycznymi.
(ważność dokumentu – 6 miesięcy)
2) Kopię opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN (dla każdego z pakietów).
3) Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania
i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających że te wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Wykaz musi zawierać co najmniej zadania, wykonane w ciągu ostatnich 5-ciu lat, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.
- pakiet 1: budowę sieci wodociągowej o długości co najmniej 500 mb- 1 zadanie i kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 200 mb – 1 zadanie,
- pakiet 2: budowę sieci wodociągowej o długości co najmniej 500 mb- 1 zadanie,
- pakiet 3: budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 200 mb – 1 zadanie,
potwierdzone dowodami na należyte wykonanie robót.
4) Wykaz osób (załącznik nr 8 do SWZ) skierowanych do realizacji zamówienia spełniających wymagania opisane w rozdziale II punkt 6 podpunkt 4) litera c) niniejszej specyfikacji, tj.
- dysponowanie osobą lub osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie wykonawczym i projektowym, wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów- (PAKIET 1)– wraz z przedłożeniem dokumentów potwierdzających wydane uprawnienia oraz potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i opłacenia składki.
- dysponowanie osobą lub osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń, która obejmie funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie wykonawczym, wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów- (PAKIET 2 i 3)– wraz z przedłożeniem dokumentów potwierdzających wydane uprawnienia oraz potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i opłacenia składki.
5) Oświadczenie o grupie kapitałowej
(załącznik nr 10 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium9.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
- dla Pakietu 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych; 00/100 złotych);
- dla Pakietu 2: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych; 00/100 złotych);
- dla Pakietu 3: 6 000,00 zł (słownie: sześć złotych; 00/100 złotych);
9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu;
2. gwarancjach bankowych;
3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
9.4 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego
w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr rachunku:
72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 z dopiskiem „Wadium – postępowanie IZP.271.2.13.2025 pakiet …… ”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
9.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbrowa Tarnowska;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią
(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
9.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek
o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
Analogicznie odrzuceniu podlega oferta w części (pakiecie) dla którego nie dokonano wniesienia wadium.
9.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
6.1. Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowią załącznik nr 5 do SWZ.6.2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
6.3. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych we wzorze umowy.
6.4. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
6.5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.
6.6. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
6.7. Projektowane postanowienia umowy przewidują m.in.:
• ryczałtową formą rozliczenia zadania,
• realizację płatności na podstawie faktury końcowej
Pozostałe warunki w Rozdziale III ust. 6 SWZ i projekcie umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne