BZP: Usługa serwisowania urządzeń warsztatowych
01.07.2025
2025/BZP 00302785/01
3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa serwisowania urządzeń warsztatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 261137567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa serwisowania urządzeń warsztatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d8d274d-4ad1-4d20-b39e-3c95eb17b5fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084754/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługiwanie urządzeń warsztatowych w RWT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11355123.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1135512
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzania i
przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych i przedmiotowych środków
dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w niniejszym postępowaniu musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452) 2. Ofertę należy sporządzić w języku
polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17
lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, tj. Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 3. Dokumenty, dla których zamawiający
określił wzory w formie załączników należy sporządzić zgodnie z tymi wzorami co do wymaganej w nich treści. 4. Oferta Wykonawcy
musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź
podpisem zaufanym lub osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) przez osoby upoważnione do reprezentowania
wykonawcy druk Oferta sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, zawierający wszystkie
informacje i oświadczenia zawarte w jego treści. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać
nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2) sporządzony w postaci elektronicznej
wypełniony (zgodnie z zawartymi w nim uwagami) i podpisany walifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym
lub osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia - załącznik
nr 3 do specyfikacji - dla każdego z zadań, na które wykonawca składa ofertę. (Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne
zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3) sporządzone w postaci elektronicznej wypełnione i podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania
wykonawcy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ). 4)
Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 4. Komunikacja między Wykonawcami a zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej
platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i
przekazywania korespondencji elektronicznej (w tym przekazywania ofert) za pośrednictwem wskazanego w pkt. 1 środka
komunikacji elektronicznej, które znajdują się pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): rozdział XXII SWZ -Klauzula informacyjna Pzp
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): rozdział XXII SWZ -Klauzula informacyjna Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 106/2025/U
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania urządzeń warsztatowych w Warsztatach Technicznych w Lublinie
4.2.6.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w niniejszym postępowaniu są:
Lp. Kryterium Znaczenie/waga kryterium w %
1. Cena oferty [A] 100
1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (A):
Do oceny Zamawiający przyjmie cenę oferty podaną przez wykonawcę
w załączniku nr 1 do SWZ – druk OFERTA, w pkt 1. Cena oferty winna być wyrażona
w złotych polskich (PLN). Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty”.
A=(C of.n.)/(C of.b.) x 100
gdzie:
A – liczba punktów za kryterium cena
C of. n. – oferta z najniższą ceną
C of. b. – cena oferty badanej
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punków. Zamawiający dokona oceny ofert oddzielnie w zakresie każdego z zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania urządzeń warsztatowych w Rejonowych Warsztatach Technicznych w Żurawicy
4.2.6.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w niniejszym postępowaniu są:
Lp. Kryterium Znaczenie/waga kryterium w %
1. Cena oferty [A] 100
1) Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (A):
Do oceny Zamawiający przyjmie cenę oferty podaną przez wykonawcę
w załączniku nr 1 do SWZ – druk OFERTA, w pkt 1. Cena oferty winna być wyrażona
w złotych polskich (PLN). Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty”.
A=(C of.n.)/(C of.b.) x 100
gdzie:
A – liczba punktów za kryterium cena
C of. n. – oferta z najniższą ceną
C of. b. – cena oferty badanej
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punków. Zamawiający dokona oceny ofert oddzielnie w zakresie każdego z zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: - odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o której mowa w pkt 1 lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Wystawiony/-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określa rozdział VIII SWZ - Wspólne ubieganie się Wykonawców o zamówienie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z dokumentami zamówienia to jest &10 projektowanych postanowień umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-09 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-09 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zadanie nr 1: Termin wykonania zamówienia:Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy
Zakończenie:
W zakresie zadania numer 1 usługa obejmuje serwisowanie urządzeń warsztatowych w Warsztatach Technicznych w Lublinie, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w okresach wskazanych poniżej, tj.:
1) Wykonanie usługi serwisowej kompresora śrubowego GD VSI7 15/10 GUDEPOL – w terminie do dnia 29.08.2025 r.;
2) Wykonanie usługi serwisowej piaskarki kabinowej KPC 150S - w terminie do dnia 29.08.2025 r.;
3) Wykonanie usługi serwisowej piaskarki Vario Jet 2961 – w terminie do dnia 29.08.2025 r.;
4) Wykonanie usługi serwisowej kabiny lakierniczej z filtrem suchym Typu Paint stop KABINA LAKIER. LAK-MEL 2560x1050x2610 mm – w terminach 3 razy w roku, tj.: do 28 lipca 2025 roku, do 15 września 2025 roku, do 21 listopada 2025 r.;
5) Wykonanie usługi serwisowej kompresora śrubowego FINI BSC2010 nr fabr. 0101890062 – w terminie do dnia 29.08.2025 r.;
6) Wykonanie usługi serwisowej kompresora śrubowego FINI BSC2010 nr fabr. 0101890082 – w terminie do dnia 29.08.2025 r.
W zakresie zadania numer 2 usługa obejmuje serwisowanie urządzeń warsztatowych w Rejonowych Warsztatach Technicznych w Żurawicy, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w okresach wskazanych poniżej, tj.:
1) Wykonanie usługi serwisowej Komory lakierniczej SW-E750-850. Komora służy
do malowania przyrządów optoelektronicznych (celowniki, kamery termowizyjne, lunety i dalmierze) – w terminie do dnia 29.08.2025 r.;
2) Wykonanie usługi serwisowej Komory laminarnej NU-201-530E. Komora służy
do sprawdzania sprzętu optoelektronicznego w warunkach laboratoryjnych – w terminie do dnia 29.08.2025 r.;
3) Wykonanie usługi serwisowej Wstrząsarki Laboratoryjnej Orbitalnej MAXQ3000 – w terminie do dnia 29.08.2025 r.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1
Warsztaty Techniczne Lublin, al. Racławickie 44, 20-043 Lublin.
Zadanie nr 2:
Warsztaty Techniczne Żurawica, ul. Wojska Polskiego 24, 37-710-Żurawica;