BZP: Przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych oraz działań doradczych w zakresie rewitalizacji w województwie opolskim
07.07.2025
2025/BZP 00312230/01
Województwo Opolskie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych oraz działań doradczych w zakresie rewitalizacji w województwie opolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 409
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych oraz działań doradczych w zakresie rewitalizacji w województwie opolskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb495c6-bf83-45fa-a844-20b9e4a1779f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 PRZEPROWADZENIE SPOTKAŃ EDUKACYJNO-INFORMACYJNYCH ORAZ DZIAŁAŃ DORADCZYCH W ZAKRESIE REWITALIZACJI W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PTFE 2021-2027 z budżetu państwa. Przewiduje się możliwość współfinansowania przedmiotu umowy także ze środków budżetu województwa opolskiego. Tytuł projektu: „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddb495c6-bf83-45fa-a844-20b9e4a1779f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej
zamowieniapubliczne@opolskie.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): znajduje się w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: znajduje się w punkcie 2.4.) niniejszego ogłoszenia.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym, a Wykonawcą, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji na Platformie e-Zamówienia, dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@opolskie.pl. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem".
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach zamówienia, w szczególności w Rozdziale XXXIX SWZ pt. "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH I KLAUZULA
INFORMACYJNA Z ART. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 521680 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych oraz działań doradczych w zakresie rewitalizacji w województwie opolskim. Oferowane wsparcie realizowane będzie w ramach projektu dotacyjnego pn. „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0”.
Celem zamówienia jest przeprowadzenie, obsługa techniczna i merytoryczna spotkań edukacyjnych, działań doradczych i informacyjnych oraz wyjazdów studyjnych w obszarze rewitalizacji, dedykowanych dla gmin województwa opolskiego oraz podmiotów zaangażowanych w koordynację procesu rewitalizacji w regionie.
W ramach zamówienia realizowane będzie zamówienie gwarantowane, z możliwością rozszerzenia o opcje.
Zakres zamówienia gwarantowanego obejmuje:
1) realizację 72 godz. spotkań edukacyjnych w zakresie rewitalizacji wraz z bieżącym opracowaniem materiałów w wersji elektronicznej (m.in. programów i prezentacji multimedialnych) na te spotkania, w tym: 24 godz. szkoleń on-line oraz 48 godz. warsztatów stacjonarnych;
2) realizację 40 godz. spotkań informacyjno-edukacyjnych nt. rewitalizacji podczas posiedzeń Komitetów Rewitalizacyjnych, w gminach (w formule stacjonarnej);
3) realizację 100 godz. rewitalizacyjnego wsparcia doradczego, w tym po 50 godz. wsparcia on-line oraz wsparcia stacjonarnego;
4) realizację wsparcia merytorycznego podczas 6 dni wyjazdów studyjnych dla uczestników wraz z przygotowaniem 2 materiałów podsumowujących wizyty, prezentujących praktyki rewitalizacyjne;
5) przygotowanie 1 prezentacji multimedialnych w obszarze rewitalizacji i ich zaprezentowanie podczas spotkania stacjonarnego;
6) przygotowanie 2 opracowań tematycznych w obszarze rewitalizacji.
Zakres zamówienia opcjonalnego obejmuje:
1) realizację 138 godz. spotkań edukacyjnych w zakresie rewitalizacji wraz z bieżącym opracowaniem materiałów w wersji elektronicznej (m.in. programów i prezentacji multimedialnych) na te spotkania, w tym: 76 godz. szkoleń on-line oraz 62 godz. warsztatów stacjonarnych;
2) realizację 120 godz. spotkań informacyjno-edukacyjnych nt. rewitalizacji podczas posiedzeń Komitetów Rewitalizacyjnych, w gminach (w formule on-line – 50 godz. oraz stacjonarnej – 70 godz.);
3) realizację 200 godz. rewitalizacyjnego wsparcia doradczego, w tym po 100 godz. wsparcia on-line oraz wsparcia stacjonarnego;
4) realizację wsparcia merytorycznego podczas 4 dni wyjazdów studyjnych dla uczestników wraz z przygotowaniem 3 materiałów podsumowujących wizyty, prezentujących praktyki rewitalizacyjne;
5) przygotowanie 4 prezentacji multimedialnych w obszarze rewitalizacji i ich zaprezentowanie podczas: 2 spotkań on-line i 2 spotkań stacjonarnych;
6) przygotowanie 4 opracowań tematycznych w obszarze rewitalizacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Rodzaj opcji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP, tj. zamówienie przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy realizacji dodatkowego zakresu, zgodnego z OPZ oraz ofertą Wykonawcy, a niewykraczającego poza wskazany poniżej zakres:a) 138 godz. spotkań edukacyjnych w zakresie rewitalizacji wraz z bieżącym opracowaniem materiałów w wersji elektronicznej (m.in. programów i prezentacji multimedialnych) na te spotkania (opcja nr 1), w tym realizacja do: 76 godz. szkoleń on-line oraz 62 godz. warsztatów stacjonarnych;
b) 120 godz. spotkań informacyjno-edukacyjnych nt. rewitalizacji podczas posiedzeń Komitetów Rewitalizacyjnych w gminach (opcja nr 2), w tym realizacja do: 50 godz. spotkań on-line oraz 70 godz. spotkań stacjonarnych;
c) 200 godz. rewitalizacyjnego wsparcia doradczego (opcja nr 3), w tym realizacja do: 100 godz. wsparcia on-line oraz 100 godz. wsparcia stacjonarnego;
d) wsparcie merytoryczne podczas 4 dni wyjazdów studyjnych dla uczestników wraz z przygotowaniem 3 materiałów podsumowujących wizytę, prezentujących praktyki rewitalizacyjne (opcja nr 4);
e) przygotowanie 4 prezentacji multimedialnych w obszarze rewitalizacji i ich zaprezentowanie (opcja nr 5), podczas: 2 spotkań stacjonarnych oraz 2 spotkań on-line;
f) przygotowanie 4 opracowań tematycznych w obszarze rewitalizacji (opcja nr 6).
2) Maksymalna wartość opcji: szacowana wartość wynosi 343 341 zł netto.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest przekazanie Wykonawcy każdorazowo pisemnych oświadczeń woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, tj. o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiającego jako prawo opcji (w zakresie nie większym niż ten wskazany w OPZ oraz w § 1 ust. 6 PPU).
Zamawiający uprawniony jest do wielokrotnego korzystania z prawa opcji, tj. wielokrotnego składania oświadczeń o skorzystaniu z prawa opcji, aż do wyczerpania kwoty umownej (opcja).
Oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający przekazuje Wykonawcy nie później niż przed upływem terminu, o którym mowa w § 1 ust. 4 PPU, tj. w terminie do 42 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w sposób i na zasadach określonych w Rozdziale XVII SWZ "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert".
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał Zespołu Ekspertów
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy Ekspert ds. Gminnych Programów Rewitalizacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Podział zadań Zespołu Ekspertów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:- zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem należytego wykonania lub wykonywania (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), w ciągu ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) dwóch usług polegających na realizacji działań edukacyjnych (w zróżnicowanej formie np. szkoleń, seminariów, warsztatów i spotkań informacyjnych), których łączna liczba godzin wsparcia była nie mniejsza niż 100 godz. Obszarem tematycznym, wykazanych działań edukacyjnych, musi być rewitalizacja; natomiast odbiorcami tych działań w szczególności: przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego i/lub innych podmiotów publicznych szczebla lokalnego / regionalnego / krajowego. Ponadto elementem przynajmniej jednej z wykazanych usług musi być prezentacja podejścia do rewitalizacji na podstawie ustawy o rewitalizacji z 2015 r.;
b) jednej usługi polegającej na realizacji działań doradczych w obszarze rewitalizacji (na poziomie nie mniejszym niż 30 godz.), ukierunkowanych na indywidualne wsparcie w zakresie np.: opracowania Gminnych Programów Rewitalizacji, funkcjonowania Komitetu Rewitalizacji, stosowania narzędzi ustawowych (np. Specjalna Strefa Rewitalizacji, Miejscowy Plan Rewitalizacji), przygotowywania stosownych uchwał lub dokumentów, zarządzania procesem rewitalizacji, monitorowania i oceny rewitalizacji, realizacji przedsięwzięć rewitalizacyjnych;
c) jednej usługi polegającej na współ/opracowaniu: analizy / badania / ewaluacji czy ekspertyzy lub wytycznych / publikacji / monografii / podręcznika w obszarze rewitalizacji;
d) jednej usługi polegającej na realizacji działań edukacyjnych (np. szkoleń, seminariów), która została zrealizowana w formule spotkań on-line z wykorzystaniem specjalistycznej platformy internetowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ (składany na wezwanie Zamawiającego).
- Na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wszelkie wymagane do złożenia dokumenty opisano w SWZ.Oferta musi składać się z:
a) formularza ofertowego wraz z załącznikami udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego – Załącznik nr 3 do SWZ;
b) oświadczeń, o których mowa w Rozdziale XXII SWZ;
c) zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XXII SWZ (jeżeli dotyczy);
d) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Rozdziałem XIII pkt II (jeżeli dotyczy);
e) dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby przypisane elementy zamówienia wpisywały się w wykazane doświadczenie Wykonawcy.Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Dodatkowo Zamawiający, przed podpisaniem umowy, na etapie jej przygotowania, usunie ze wzoru umowy ewentualne literówki, błędne odniesienia, uzupełni pominięte części wyrazów i niewłaściwą odmianę wyrazów oraz dokona innych, koniecznych zmian redakcyjnych, nie mających znaczenia dla brzmienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy