BZP: Usługa fotograficzna podczas Małopolskiej Nocy Naukowców 2025 wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich do zdjęć.
07.07.2025
2025/BZP 00312435/01
WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa fotograficzna podczas Małopolskiej Nocy Naukowców 2025 wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich do zdjęć.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa fotograficzna podczas Małopolskiej Nocy Naukowców 2025 wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich do zdjęć.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-350e1f2d-2841-493c-be6b-219b6345cde8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.109 Usługi fotograficzne związane z organizacją "Małopolskiej Nocy Naukowców 2025" (w tym sporządzenie relacji fotograficznej, obróbka i przygotowanie zdjęć do publikacji )...) SG
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
European Researchers' Night and Researchers at Schools 2024-2025 in Malopolska” („Europejska Noc Naukowców i Naukowcy w szkołach 2024-2025 w Małopolsce”), akronim: ResHERO, finansowanego ze środków programu ramowego Unii Europejskiej „Horyzont Europa” na podstawie umowy o udzielenie dotacji nr 101162463.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-350e1f2d-2841-493c-be6b-219b6345cde83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji
dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które
są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do
przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z
wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików
przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@umwm.malopolska.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się w załączniku nr 1A i 1B do
swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SG-IX.272.1.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 387000 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania relacji fotograficznej podczas Małopolskiej Nocy
Naukowców 2025 - tj. 26 września 2025 r., wraz z przeniesieniem majątkowych praw autorskich do zdjęć. 3. Opis
przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do swz i będzie on wprowadzony także jako załącznik nr 1 do umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79961000-8 - Usługi fotograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty
ocenianej)*50 pkt
2) Ocena ofert w kryterium „Portfolio: jakość techniczna i estetyka zdjęć” - zostanie dokonana według zasad:
Każde zdjęcie złożone w ramach „Portfolio” zostanie poddane ocenie zgodnie z poniższymi podkryteriami:
I. Jakość techniczna zdjęć
odpowiednie naświetlenie zdjęcia – rozumiane jako odpowiednia ekspozycja zdjęcia, prawidłowe odwzorowanie kolorów i odcieni
przedstawionych ujęć,
brak prześwietleń lub niedoświetleń lub miejsc zbyt ciemnych wynikających ze zbyt dużej lub zbyt małej rozpiętości tonalnej.
0 pkt. dla każdego jednego zdjęcia z portfolio - w przypadku nie spełnienia wymogów podkryterium
1 pkt dla każdego jednego zdjęcia z portfolio spełniającego wymogi podkryterium.
6 zdjęcia = max.6 pkt
właściwa ostrość zdjęcia – rozumiana jako wyraźne kontury wszystkich fotografowanych obiektów, osób lub przedmiotów
obiektów/rekwizytów znajdujących się głównym planie zdjęcia.
0 pkt. dla każdego jednego zdjęcia z portfolio - w przypadku nie spełnienia wymogów podkryterium
1 pkt dla każdego jednego zdjęcia z portfolio spełniającego wymogi podkryterium.
6 zdjęć = max. 6 pkt
brak poruszeń widocznych na zdjęciach wywołanych np. drganiami aparatu
0 pkt. dla każdego jednego zdjęcia z portfolio - w przypadku nie spełnienia wymogów podkryterium
1 pkt dla każdego jednego zdjęcia z portfolio spełniającego wymogi podkryterium.
6 zdjęć = max 6 pkt
IIEstetyka wykonania zdjęć
5)dobra kompozycja ujęć – rozumiana jako zachowanie zasady trójpodziału, wyważone proporcje, zachowanie linii pionowych i
poziomych (horyzontu), nie dających wrażenia „przewracających się”, „pochylających”, obiektów lub przedmiotów
0 pkt. dla każdego jednego zdjęcia z portfolio - w przypadku nie spełnienia wymogów podkryterium
1 pkt dla każdego jednego zdjęcia z portfolio spełniającego wymogi podkryterium.
6 zdjęć = max. 6 pkt
1) brak elementów zakłócających estetykę i kompozycję ujęć, takich jak: kosze na śmieci, przypadkowe banery reklamowe, ubikacje,
wulgarne napisy, samochody zasłaniające budynki, znaki, drogowe itp. 0 pkt. dla każdego jednego zdjęcia z portfolio - w przypadku
nie spełnienia wymogów podkryterium
1 pkt dla każdego jednego zdjęcia z portfolio spełniającego wymogi podkryterium.
6 zdjęć = max. 6 pkt
W kryterium „Portfolio” oferta może uzyskać maksymalnie 30 punktów
Oferta, która nie uzyska 15 punktów zostanie odrzucona.
(...)
3) Ocena ofert w kryterium: Dodatkowy pakiet zdjęć – liczba dodatkowych zdjęć powyżej minimum opisane w OPZ (maksymalnie 20
pkt) zostanie dokonana według następujących zasad:
Jeśli wykonawca zaoferuje w Formularzu oferty dodatkowy pakiet zdjęć poprzez wskazanie liczby dodatkowych zdjęć, wynoszącej:
• 1-30 zdjęć powyżej minimum opisane w OPZ – oferta otrzyma 5 pkt;
• 31-60 zdjęć powyżej minimum opisane w OPZ – oferta otrzyma 10 pkt;
• 61-90 zdjęć powyżej minimum opisane w OPZ – oferta otrzyma 15 pkt;
• 91 i więcej zdjęć powyżej minimum opisane w OPZ – oferta otrzyma 20 pkt.
Zamawiający zaznacza, że „dodatkowy pakiet zdjęć powyżej minimum opisane w OPZ”, będzie traktowany jako łączna liczba
dodatkowych zdjęć wykonanych podczas wydarzenia we wszystkich 11 lokalizacjach.
W sytuacji braku wskazania liczby dodatkowych zdjęć, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje wykonania dodatkowego
pakietu zdjęć z MNN 2025 i oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku zaoferowania niejednoznacznej liczby zdjęć (np. wskazanie kilku odpowiedzi, wpisania przedziału) - Zamawiający
uzna, że wykonawca oferuje najwyższą, spośród niego wskazanych, liczbę dodatkowych zdjęć i oferta wykonawcy otrzyma liczbę
punktów właściwą dla tej liczby.
W kryterium „Dodatkowy pakiet zdjęć” oferta może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio: jakość techniczna i estetyka zdjęć
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy pakiet zdjęć (powyżej minimum opisane w OPZ)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego,
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że należycie wykonał (lub
wykonuje – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu fotografii reporterskiej.
Przez fotografię reporterską Zamawiający rozumie zdjęcia wykonanie podczas wydarzeń, w którym brała udział duża grupa
ludzi (min. 100 osób), np. zawodów sportowych, eventów, uroczystości świeckich bądź kościelnych, konferencji prasowej,
seminarium lub forum, koncertów, gali nagród. Fotografią reporterską w myśl Zamawiającego nie jest fotografia studyjna
wykonana w studiu fotograficznym, przy użyciu tła i sztucznego oświetlenia.
Przez „usługę” Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin
składania ofert w postępowaniu.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego
doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W
celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz usług wykonanych stanowi załącznik nr 4 do swz.
− Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania
ofert w postępowaniu.
− Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług
wykonanych, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r., poz.1557 z późn. zm.), o ile wykonawca wskazał w
oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1) ust. 1 swz lub w ofercie, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe – portfolio, na które składa się:a) Komplet sześciu zdjęć reporterskich z wydarzenia, w którym brała udział duża grupa ludzi (min. 100 osób) np. zawody sportowe, eventy, uroczystości świeckie, kościelne, konferencja prasowa, seminarium, koncert, itp.
−Wszystkie autorskie zdjęcia muszą być wykonane przez trzech różnych fotografów (3), skierowanych do realizacji umowy (jeden fotograf prezentuje 2 zdjęcia) i powinny być przekazane w formie elektronicznej, w plikach umożliwiających ich otwarcie przez ogólnodostępne, bezpłatne programy graficzne (np. w formacie jpg, pdf lub tiff), w wysokiej, pełnej jakości, minimum 300 dpi i w rozmiarze minimum 5 000 x 3 333 pikseli.
−Imiona i nazwiska autorów poszczególnych zdjęć składających się na portfolio, a zarazem osób dedykowanych do realizacji umowy, Wykonawca powinien wskazać w Formularzu oferty.
− Jeżeli w Formularzu oferty nie zostaną podane 3 różne nazwiska fotografów lub zostanie podana mniejsza ilość osób (fotografów) niż jest wymagana, lub jeżeli dane tej samej osoby zostaną powtórzone co najmniej jeden raz, oferta zostanie odrzucona.
−Pliki powinny być w rozdzielczościach, rozmiarach i jakości zapewniających czytelność i umożliwiających Zamawiającemu ocenę oferty w kryterium „Portfolio”.
− Brak załączenia „Portfolio” jak również załączenie plików w formacie, którego nie można uruchomić bez specjalistycznego sprzętu lub oprogramowania spowoduje odrzucenie oferty.
−Złożenie większej lub mniejszej niż wymagana liczby zdjęć (1 fotograf = 2 szt. zdjęć), złożenie zdjęć w rozdzielczości lub rozmiarze innych niż wymagane powyżej, spowoduje uzyskaniem 0 punktów w kryterium „Portfolio”.
− Zamawiający dopuszcza postprodukcję, tj. obróbkę zdjęć przewidzianych do załączenia do „portfolio”, polegającą na działaniach odpowiadających zabiegom stosowanym za pośrednictwem programu do obróbki zdjęć.
−Złożenie „portfolio” bez podania imienia i nazwiska autorów, a tym samym bez wskazania wszystkich osób skierowanych do wykonywania niniejszej umowy, spowoduje odrzucenie oferty.
− Wszelkie inne zmiany (np. fotomontaż), a także wykorzystanie zdjęć innego autora są niedopuszczalne. Zdjęcia niespełniające powyższych wymagań nie zostaną zaakceptowane, co skutkować będzie odrzuceniem oferty.
− Zdjęcia Wykonawcy nie zostaną wykorzystane przez Zamawiającego w żadnych materiałach, a jedynie na potrzeby oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Prawa autorskie do zdjęć zachowa ich autor.
− Maksymalny rozmiar przesyłanych plików, w tym oferty i załączników do oferty, nie może przekraczać 250 MB.
− Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonego portfolio, natomiast w przypadku nie złożenia portfolio wraz z ofertą, nie będzie ono podlegało procedurze uzupełnienia lub złożenia na wezwanie Zamawiającego.
−Zamawiający wymaga, aby złożone „portfolio” był opatrzono kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
− Złożenie „portfolio” bez opatrzenia go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym spowoduje odrzucenie oferty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków
udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe
środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w pkt. 8 ust. 4 swz.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3A do swz.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w
art. 118 ustawy składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający zaleca
złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do swz.
7. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający
wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7, jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów.
9. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ust. 7, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
10. Zapis ust. 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego.
11. Zapis ust. 7 – 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach
określonych w art. 118 ustawy.
12. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu
pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz.U. z 2024 poz. 1001
z późn.zm), z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie
obowiązującego.
13. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci „portfolio”
opisanego w pkt 7) swz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej
spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki
cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako
pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty
występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność
za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we
wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.