BZP: „Realizacja publikacji edukacyjno-informacyjnych z zakresu inteligentnego rozwoju na obszarze Pomorza Zachodniego”
08.07.2025
2025/BZP 00314624/01
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Realizacja publikacji edukacyjno-informacyjnych z zakresu inteligentnego rozwoju na obszarze Pomorza Zachodniego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-421
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 914528891
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wzp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja publikacji edukacyjno-informacyjnych z zakresu inteligentnego rozwoju na obszarze Pomorza Zachodniego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9748ae7d-7318-4226-bde6-e29086d135b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
FEPZ.01.04-IZ.00-0001/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zp.wzp.pl/pn/UMWZ/demand/219301/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.zp.wzp.pl/pn/UMWZ/demand/219301/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką
do złożenia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wspieranej przez producenta.
2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8
lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych
plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający
(ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
3) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu
elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir
SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
4) Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i
zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE seria L nr
119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Zachodniopomorskie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40, 70-
421 Szczecin;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: abi@wzp.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora (Województwo Zachodniopomorskie); organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.34.2025.VW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe przygotowanie podręcznika na temat innowacji w edukacji i popularyzacji nauki na Pomorzu Zachodnim
4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
79970000-4 - Usługi publikacji
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
92312213-7 - Usługi autorów technicznych
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert. Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zadania (koordynator)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe zagadnienia tematyczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przykładowe formy wizualne i narzędzia graficzne publikacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby, która będzie pełniła obowiązki związane z opracowaniem układu graficznego publikacji (grafika)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kompleksowe przygotowanie podręcznika na temat kształcenia doktorantów w szkołach doktorskich na Pomorzu Zachodnim”
4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
79970000-4 - Usługi publikacji
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
92312213-7 - Usługi autorów technicznych
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert. Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zadania (koordynator)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe zagadnienia tematyczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przykładowe formy wizualne i narzędzia graficzne publikacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby, która będzie pełniła obowiązki związane z opracowaniem układu graficznego publikacji (grafika)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kompleksowe przygotowanie podręcznika na temat przyciągania talentów i strategii employer brandingu na Pomorzu Zachodnim”
4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
79970000-4 - Usługi publikacji
92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
92312213-7 - Usługi autorów technicznych
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert. Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zadania (koordynator)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe zagadnienia tematyczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przykładowe formy wizualne i narzędzia graficzne publikacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby, która będzie pełniła obowiązki związane z opracowaniem układu graficznego publikacji (grafika)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Realizacja publikacji o charakterze edukacyjno-informacyjnym na temat wdrażania innowacji i komercjalizacji wyników badań na Pomorzu Zachodnim”
4.2.6.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
79970000-4 - Usługi publikacji
92312212-0 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
92312213-7 - Usługi autorów technicznych
92111200-4 - Produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo
79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert. Kryteria oceny ofert zostały opisane w Rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej do realizacji zadania (koordynator)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe zagadnienia tematyczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przykładowe formy wizualne i narzędzia graficzne publikacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby, która będzie pełniła obowiązki związane z opracowaniem układu graficznego publikacji (grafika)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert opracowała merytorycznie co najmniej jedną publikację o charakterze edukacyjnym lub informacyjnym lub eksperckim (samodzielnie lub zespołowo) w wymaganym zakresie tematycznym stosownie do danej części postępowania. Wskazana osoba będzie jednocześnie pełniła obowiązki koordynatora zadania.
Część I – Innowacje w edukacji i popularyzacja nauki
Zamawiający przez tematykę związaną z innowacjami w edukacji i popularyzacją nauki rozumie zagadnienia związane z nowoczesnymi metodami uczenia się lub nauczania lub działaniami promującymi wiedzę i innowacyjność w edukacji lub inicjatywami lub działalnością instytucji wspierających rozwój kompetencji i upowszechnianiem nauki.
Część II – Kształcenie doktorantów i funkcjonowanie szkół doktorskich
Zamawiający przez tematykę związaną z kształceniem doktorantów i funkcjonowaniem szkół doktorskich rozumie zagadnienia naukowe lub edukacyjne lub instytucjonalne w obszarze szkolnictwa wyższego lub rozwoju nauki.
Część III – Employer branding, kapitał ludzki i przyciąganie talentów
Zamawiający przez tematykę związaną z Employer brandingiem, kapitałem ludzkim i przyciąganiem talentów rozumie zagadnienia związane z zasobami ludzkimi lub wizerunkiem pracodawcy lub rozwojem kompetencji zawodowych lub rynkiem pracy.
Część IV – Innowacje i komercjalizacja wyników badań
Zamawiający przez tematykę związaną z innowacjami i komercjalizacją wyników badań rozumie zagadnienia związane z procesami innowacyjnymi lub działaniami opartymi na wiedzy lub badaniach naukowych związanych z wprowadzeniem na rynek nowoczesnych procesów, rozwiązań, usług.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, dopuszcza się wskazanie tej samej osoby dla kilku części, pod warunkiem, że posiada ona niezbędne doświadczenie adekwatne do tematyki każdej z tych części.
Uwaga:
Zamawiający wymaga by osoba/y wskazana/e przez Wykonawcę z imienia i nazwiska brała/y udział w realizacji zamówienia.
Przez opracowanie merytoryczne Zamawiający rozumie przygotowanie treści publikacji w oparciu o analizę materiałów źródłowych, opracowanie struktury publikacji, przygotowanie treści merytorycznych.
b) dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą (grafikiem), która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert opracowała graficznie co najmniej dwa projekty o charakterze informacyjnym lub promocyjnym.
Osoba będzie pełniła obowiązki związane z opracowaniem układu graficznego publikacji a jej doświadczenie będzie oceniane na podstawie przedstawionego portfolio zrealizowanych projektów graficznych.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, dopuszcza się wskazanie tej samej osoby dla kilku części.
Uwagi:
• Zamawiający wymaga by osoba/y wskazana/e przez Wykonawcę z imienia i nazwiska brała/y udział w realizacji zamówienia.
• Doświadczenie grafika powinno być zaprezentowane w formie portfolio zawierającego nazwę projektów, krótki opis określający charakter projektów (informacyjny, promocyjny), rodzaj zastosowanych narzędzi i technik graficznych, termin realizacji projektów oraz załącznik przedstawiający opracowane grafiki.
• Jedna osoba nie może łączyć funkcji koordynatora i grafika.
c) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu publikacji o charakterze edukacyjnym lub informacyjnym lub eksperckim w wymaganym zakresie tematycznym, której wartość wynosiła co najmniej 20 000 zł brutto.
• Wymagane zakresy tematyczne publikacji – przedstawione doświadczenie może obejmować jeden lub kilka komponentów zawartych w tematyce poszczególnych części:
Część I – Innowacje w edukacji i popularyzacja nauki
Zamawiający przez tematykę związaną z innowacjami w edukacji i popularyzacją nauki rozumie zagadnienia związane z nowoczesnymi metodami uczenia się lub nauczania lub działaniami promującymi wiedzę i innowacyjność w edukacji lub inicjatywami lub działalnością instytucji wspierających rozwój kompetencji i upowszechnianiem nauki.
Część II – Kształcenie doktorantów i funkcjonowanie szkół doktorskich
Zamawiający przez tematykę związaną z kształceniem doktorantów i funkcjonowaniem szkół doktorskich rozumie zagadnienia naukowe lub edukacyjne lub instytucjonalne w obszarze szkolnictwa wyższego lub rozwoju nauki.
Część III – Employer branding, kapitał ludzki i przyciąganie talentów
Zamawiający przez tematykę związaną z Employer brandingiem, kapitałem ludzkim i przyciąganiem talentów rozumie zagadnienia związane z zasobami ludzkimi lub wizerunkiem pracodawcy lub rozwojem kompetencji zawodowych lub rynkiem pracy.
Część IV – Innowacje i komercjalizacja wyników badań
Zamawiający przez tematykę związaną z innowacjami i komercjalizacją wyników badań rozumie zagadnienia związane z procesami innowacyjnymi lub działaniami opartymi na wiedzy lub badaniach naukowych związanych z wprowadzeniem na rynek nowoczesnych procesów, rozwiązań, usług.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część dopuszcza się wykazanie łącznego doświadczenia odpowiadającego zakresom tematycznym poszczególnych części zamówienia.
Uwaga:
• Publikacje mogą być wykonywane w ramach jednej lub kilku usług oraz mogą stanowić samodzielną usługę lub część szerszej usługi składającej się z kilku publikacji o wymaganej tematyce.
• Przez publikację Zamawiający rozumie materiał mający charakter informacyjny lub edukacyjny lub ekspercki, przygotowany w formie tekstowej lub cyfrowej. Publikacja może mieć formę drukowaną lub elektroniczną (np. e-book, PDF) i obejmować podręczniki, poradniki, raporty i opracowania tematyczne, przewodniki, broszury i materiały edukacyjne, liczące minimum 50 stron każda z nich.
• Przez opracowanie publikacji należy rozumieć kompleksowe przygotowanie treści publikacji – od etapu koncepcji, przez zbieranie danych i materiałów źródłowych, redakcję merytoryczną, układ treści, przygotowanie grafiki aż po przygotowanie finalnej wersji publikacji do druku lub publikacji elektronicznej. Obejmuje to także działania związane z analizą materiałów (np. desk research), tworzeniem autorskich treści lub np. adaptacją materiałów istniejących, pozyskiwaniem rekomendacji/opinii/wypowiedzi ekspertów lub uczestników projektów wzbogacających publikacje o elementy potwierdzające jej wiarygodność i praktyczną wartość.
• Pod pojęciem narzędzi graficznych należy rozumieć programy i aplikacje wykorzystywane do tworzenia i edytowania elementów graficznych. Narzędzia graficzne są środkiem realizacji projektu i umożliwiają wykonanie technik graficznych, natomiast nie stanowią formy przedstawienia treści.
• Pod pojęciem techniki graficznej należy rozumieć sposoby wizualnego przedstawienia treści publikacji tj. tworzenia elementów graficznych takich, jak obrazy i wizualizacje przy użyciu określonych narzędzi graficznych, które mają na celu zwiększenie atrakcyjności wizualnej i ułatwienie zrozumienia oraz zapamiętania treści (np. techniki informacyjne, ilustracyjne, kompozycyjne, interaktywne).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców, który będzie realizował zamówienie wykaże jego spełnienie samodzielnie (dot. pkt 1 ppkt 4. lit. c).
3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, warunek udziału w postępowaniu dotyczy tych usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, z powodów określonych w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 4 lit. c SWZ:
wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z opisem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 4 lit. a i b SWZ
składa wraz z ofertą (na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy PZP):
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Złożenie oferty odbywa się poprzez wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie - elektronicznego formularza ofertowego w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę (Formularz Oferty dla Części I, Formularz Oferty dla Części II, Formularz Oferty dla części III, Formularz Oferty dla Części IV). Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć (poza dokumentamiwymienionym powyżej):
1) W zakresie braku podstaw wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507) Wykonawca składa Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ (także podmiotu
udostępniającego zasoby, jeżeli dotyczy); W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia
ww. dokument składa każdy z Wykonawców;
2) Opis dodatkowych zagadnień tematycznych oraz przykładowych form wizualnych i narzędzi graficznych publikacji, o których mowa w Rozdziale XIX, ust. 1 ppkt 3 i 4 - załącznik nr 11 do SWZ (dane na potrzeby kryterium oceny ofert).
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z wymaganymi oświadczeniami, o których mowa w Rozdziale XI ust. 5 pkt 1 i 2 SWZ (jeżeli dotyczy), stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ;
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ;
5) odpis lub informacja, o którym mowa w pkt 2;
6) stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, o którym mowa w pkt 3 (jeżeli dotyczy);
7) dowód wniesienia wadium.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część I: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
Część II: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
Część III: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
Część IV: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium zostały zawarte w Rozdziale XVI SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniazostały zawarte w Rozdziale XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte we Wzorze Umowy stanowiącym Załączniki nr 10a, 10b, 10c, 10d do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.zp.wzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak