BZP: Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek
08.07.2025
2025/BZP 00314977/01
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Murowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Murowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 20/1
1.5.2.) Miejscowość: Murów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-030
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@murow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f56422-b65a-4c94-af26-05c07a8e644d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Trudny start, lepsza przyszłość 3 program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021–2027 współfinan. ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.murow.pl; www.gops.murow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/murow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Murowie reprezentowany przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Murowie, przy ul. Wolności 20/1. Może się Pan/Pani z nim skontaktować drogą elektroniczną na adres e- mail: kierownik.gops@murow.pl, telefonicznie pod numerem +48 77 4214475. lub tradycyjną pocztą na adres wskazany powyżej.
2. W sprawach związanych z Pana/Pani danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: 46-030 Murów ul. Wolności 20/1 , drogą elektroniczną na adres e- mail: gops@murow.pl, telefonicznie pod numerem +48 77 4214475.
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Organizację i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów oraz organizację i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek w ramach projektu „Trudny start, lepsza przyszłość 3” – program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI – Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim”, prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275. pkt 1 ustawy Pzp); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
4. W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie to konieczne do wykonywania ustawowych zadań urzędu. Będziemy przekazywać dane wyłącznie:
1) podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy przetwarzanie Pana/Pani danych;
2) innym odbiorcom danych, np. bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym.
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin.
7. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
9. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa
do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
10. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych.
11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego, gdy stwierdzi Pan/Pani naruszenie przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących.
12. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będą konsekwencje wynikające z ustawy Pzp.
13. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Organizacja i przeprowadzenie 1 wyjazdu aktywizacyjno – integracyjnego (kolonii letnich) dla dzieci i młodzieży z Gminy Murów w ramach projektu „Trudny start, lepsza przyszłość 3” – program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI – Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim.
1. Termin realizacji: w przedziale 01.08.2025 r. – 31.08.2025 r. (9 noclegów)
2. Ilość uczestników: 25 osób
3. Wiek uczestników: od 8 lat – 16 lat (w tym dzieci z orzeczeniem
o niepełnosprawności, bez niepełnosprawności ruchowej oraz do max. 10 dzieci do 10 roku życia).
4. Miejsce: nadmorska miejscowość turystyczna – okolice.
5. Przejazd: przejazd autokarem (z klimatyzacją, regulowanymi fotelami z podnóżkami i pasami, z toaletą, z mikrofonem), autokar musi być sprawny technicznie i dostosowany do przewozu dzieci i młodzieży. Stan techniczny pojazdu oraz przygotowanie kierowcy do jazdy zostanie sprawdzone w dniu wyjazdu przez odpowiednie służby. Opłaty parkingowe i drogowe.
6. Zakwaterowanie: 9 noclegów w Ośrodku Wypoczynkowym, najlepiej położonym na ogrodzonym, bezpiecznym terenie max 1000 m od morza. Pokoje 3, 4, 5 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Możliwość korzystania na terenie obiektu z: świetlicy wyposażonej w sprawny sprzęt audiowizualny, boiska sportowego, bezpłatne wi-fi działające w całym ośrodku.
7. Ubezpieczenie NNW.
8. Wyżywienie: całodzienne (3 posiłki dziennie plus podwieczorek podawany do obiadu). Posiłki mogą być serwowane do stolików. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu powinien być obiad podany nie później niż do godziny 16.00. Dopuszcza się późniejszą godzinę przyjazdu, wówczas w drodze powinien być zapewniony obiad, pierwszym posiłkiem w miejscu zakwaterowania powinien być podwieczorek. Ostatni posiłek: śniadanie w dniu wyjazdu oraz prowiant na drogę powrotną.
9. Kadra wypoczynku - minimum 2 wychowawców wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dodatkowo wymagane jest, aby kadrę wspomagał psycholog lub dwa spotkania integracyjne z psychologiem.
10. W programie:
- wycieczki autokarowe poza miejsce zakwaterowania, gry terenowe, zajęcia sportowe, zajęcia artystyczne, organizacja dyskotek i ogniska, nieodpłatne dla uczestników wyjścia na kąpieliska.
Do oferty należy dołączyć ramowy program kolonii z uwzględnieniem proponowanych atrakcji.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe atrakcje
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Organizacja i przeprowadzenie siedmiu 1-dniowych wycieczek w ramach projektu „Trudny start, lepsza przyszłość 3” – program wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w mieście Opolu i gminie Murów w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z działania 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, Oś priorytetowa VI – Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim.
1. Termin realizacji: w przedziale 01.08.2025 r. – 15.05.2026 r.
2. Ilość uczestników: min. 42 max. 45
3. Wiek uczestników: od 7 lat – 17 lat (w tym dzieci z orzeczeniem
o niepełnosprawności, bez niepełnosprawności ruchowej)
4. Miejsce: ciekawe miejsca dóbr kultury, rekreacji (np. Muzeum Wsi Opolskiej, Energylandia, Warszawa – Centrum Nauki Kopernik, Złoty Stok i jego legendy, Jura Krakowsko – Częstochowska, itp.)
5. Przejazd: przejazd autokarem (z klimatyzacją, regulowanymi fotelami z podnóżkami i pasami, z toaletą, z mikrofonem), autokar musi być sprawny technicznie i dostosowany do przewozu dzieci i młodzieży. Stan techniczny pojazdu oraz przygotowanie kierowcy do jazdy zostanie sprawdzone w dniu wyjazdu przez odpowiednie służby. Opłaty parkingowe i drogowe.
6. Wyżywienie: suchy prowiant oraz jeden ciepły posiłek.
7. Kadra / opiekunowie - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Do oferty należy dołączyć ramowy program wycieczek z uwzględnieniem proponowanych atrakcji.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2026-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora usług
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu: na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 2 do oferty
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 18 projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy