BZP: Przegląd, aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Miasta Rzeszowa oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa informacji
09.07.2025
2025/BZP 00316637/01
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przegląd, aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Miasta Rzeszowa oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa informacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316637
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00312154
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 30 kwietnia 2026 r. w tym:
a) Wykonanie etapu I przedmiotu Umowy, tj. Przegląd i aktualizacja dokumentacji SZBI z uwzględnieniem planowanych do poniesienia nakładów w ramach grantu - Audyt przedwdrożeniowy nastąpi w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
b) Wykonanie etapu II przedmiotu Umowy, tj. Przegląd i aktualizacja dokumentacji SZBI z uwzględnieniem planowanych do poniesienia nakładów w ramach grantu - klasyfikacja informacji nastąpi w terminie do 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
c) Wykonanie etapu III przedmiotu Umowy, tj. Wdrożenie systemu analizy ryzyka oraz jej przeprowadzenie - Szacowanie ryzyka nastąpi w terminie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy.
d) Wykonanie etapu IV przedmiotu Umowy, tj. Przegląd i aktualizacja dokumentacji SZBI z uwzględnieniem planowanych do poniesienia nakładów w ramach grantu - Opracowanie dokumentacji SZBI nastąpi w terminie do 7 miesięcy od daty podpisania umowy.
e) Wykonanie etapu V przedmiotu Umowy, tj. szkolenia z zakresu SZBI i PBI dla pracowników i kierownictwa Urzędu:
- budujące świadomość cyberzagrożeń oraz sposobów ochrony przed nimi;
- z zakresu cyberbezpieczeństwa dla kadry zarządzającej Urzędu Miasta Rzeszowa oraz osób istotnych z punktu widzenia SZBI;
- dla informatyków z zakresu cyberbezpieczeństwa nastąpi w terminie do 30 kwietnia 2026 roku.
f) Wykonanie etapu VI przedmiotu Umowy, tj. Wykonanie audytu SZBI pod względem zgodności zaktualizowanego systemu z KRI i KSC nastąpi w terminie do 30 kwietnia 2026 r.
3. Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w zawarte w formularzu OFERTA. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie.
c.d. do sekcji III pkt 3.6 Ogłoszenia:
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 30 kwietnia 2026 r. w tym:
a) Wykonanie etapu I przedmiotu Umowy, tj. Przegląd i aktualizacja dokumentacji SZBI z uwzględnieniem planowanych do poniesienia nakładów w ramach grantu - Audyt przedwdrożeniowy nastąpi w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
b) Wykonanie etapu II przedmiotu Umowy, tj. Przegląd i aktualizacja dokumentacji SZBI z uwzględnieniem planowanych do poniesienia nakładów w ramach grantu - klasyfikacja informacji nastąpi w terminie do 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
c) Wykonanie etapu III przedmiotu Umowy, tj. Wdrożenie systemu analizy ryzyka oraz jej przeprowadzenie - Szacowanie ryzyka nastąpi w terminie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy.
d) Wykonanie etapu IV przedmiotu Umowy, tj. Przegląd i aktualizacja dokumentacji SZBI z uwzględnieniem planowanych do poniesienia nakładów w ramach grantu - Opracowanie dokumentacji SZBI nastąpi w terminie do 7 miesięcy od daty podpisania umowy.
e) Wykonanie etapu V przedmiotu Umowy, tj. szkolenia z zakresu SZBI i PBI dla pracowników i kierownictwa Urzędu:
- budujące świadomość cyberzagrożeń oraz sposobów ochrony przed nimi;
- z zakresu cyberbezpieczeństwa dla kadry zarządzającej Urzędu Miasta Rzeszowa oraz osób istotnych z punktu widzenia SZBI;
- dla informatyków z zakresu cyberbezpieczeństwa nastąpi w terminie do 30 kwietnia 2026 roku.
f) Wykonanie etapu VI przedmiotu Umowy, tj. Wykonanie audytu SZBI pod względem zgodności zaktualizowanego systemu z KRI i KSC nastąpi w terminie do 30 kwietnia 2026 r.
3. Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w zawarte w formularzu OFERTA. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie.
4. W Sekcji II pkt 2.9) ogłoszenia winno być: Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070839/07/P
c.d. do sekcji III pkt 3.6 Ogłoszenia:
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.