BZP: Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
10.07.2025
2025/BZP 00318789/01
Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e221efb4-6aeb-4c55-99f3-72a537b8f4bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021318/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Urząd Miejski reprezentowany przez Burmistrza Namysłowa z siedzibą w Namysłowie, przy ul. Stanisława Dubois 3. Może się Pan/Pani z nim skontaktować drogą elektroniczną na adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, telefonicznie pod numerem +48 77 41 90 300 lub tradycyjną pocztą na adres wskazany powyżej. 2. W sprawach związanych z Pana/Pani danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@comp-net.pl
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026”, nr IiZP.271.5.2025.KK prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275. pkt 2 ustawy Pzp); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO. 4. W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie to konieczne do wykonywania ustawowych zadań urzędu. Będziemy przekazywać dane wyłącznie: 1) podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy przetwarzanie Pana/Pani danych; 2) innym odbiorcom danych, np. bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym. 5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin. 7. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
9. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 10. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych. 11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego, gdy stwierdzi Pan/Pani naruszenie przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących. 12. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będą konsekwencje wynikające z ustawy Pzp. 13. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiZP.271.5.2025.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegające na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do:
Część I • szkoły umożliwiającej realizację zespołowych zajęć rewalidacyjno – wychowawczych, tj. Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, ul. Mossora 4, 49-300 Brzeg – jednego ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim mieszkającego w Namysłowie (poruszającego się na wózku inwalidzkim)Adresy zamieszkania uczniów zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. Usługa realizowana będzie od dnia 01.09.2025 r. do 26.06.2025 r. we wszystkie dni zajęć szkolnych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2025/2026. W okresie realizacji zamówienia przewiduje się 188 dni dowozu. Wykonawca, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży, zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby dowożonych uczniów, uwzględniając możliwości samochodu, którym dokonywany będzie przewóz. W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby lub awarii pojazdu), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług.
Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: 1) zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w pkt 1 (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku); 2) posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu; 3) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW), 4) zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi. W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m. in. wartość usługi określonej w przedmiocie zamówienia, podatek od towarów i usług, wszelkie podatki, opłaty i należności publiczno-prawne, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz koszty ubezpieczeń. Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka). Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy. Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5 roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. Do faktury Wykonawca winien dołączyć „Rozliczenie liczby dni realizacji usługi”, według wzoru znajdującego się w załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin pojazdu służącego do przewozu osob niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegające na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do:
Część II • szkoły umożliwiającej realizację obowiązku nauki, tj. Zespołu Niepublicznych Szkół im. „Alicji po drugiej stronie lustra” w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, 46-082 Kup – jednego ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz autyzmem, mieszkającego w Jastrzębiu. Adresy zamieszkania uczniów zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. Usługa realizowana będzie od dnia 01.09.2025 r. do 26.06.2025 r. we wszystkie dni zajęć szkolnych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2025/2026. W okresie realizacji zamówienia przewiduje się 188 dni dowozu. Wykonawca, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży, zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie.
W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby dowożonych uczniów, uwzględniając możliwości samochodu, którym dokonywany będzie przewóz. W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby lub awarii pojazdu), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług. Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: 1) zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w pkt 1 (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku); 2) posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu; 3) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW), 4) zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi. W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m. in. wartość usługi określonej w przedmiocie zamówienia, podatek od towarów i usług, wszelkie podatki, opłaty i należności publiczno-prawne, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz koszty ubezpieczeń. Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka). Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy. Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5 roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym. Do faktury Wykonawca winien dołączyć „Rozliczenie liczby dni realizacji usługi”, według wzoru znajdującego się w załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin pojazdu służącego do przewozu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu: na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 2 do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 14 projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak