BZP: Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - ul. Sybiraków na odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej (Etap A)
10.07.2025
2025/BZP 00319152/01
ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - al. Sybiraków na odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej oraz al. Wojska Polskiego na odcinku od al. Sybiraków do budynku nr 30
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-015
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319152
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00295005
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - ul. Sybiraków na odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej (Etap A)
Po zmianie:
Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - al. Sybiraków na odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej oraz al. Wojska Polskiego na odcinku od al. Sybiraków do budynku nr 30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem danych Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, ul. Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, zwany dalej ZDZiT.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Paulina Jankowiak, email: iod@zdzit.olsztyn.eu telefon: 89 544 31 95
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem pn. „Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - ul. Sybiraków na odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej (Etap A)”.
4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO oraz innych przepisów prawa i aktów wykonawczych,
5. Dane przekazane przez Panią/Pana mogą być udostępnione osobom lub podmiotom, które mają prawo dostępu do dokumentacji postępowania stanowiącej informację publiczną w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 902), z zastrzeżeniem art. 5 tejże ustawy, a także, jeśli będzie to konieczne, mogą być przekazywane pracownikom i współpracownikom Administratora danych, upoważnionym przez niego do przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom, którym zleci on usługi związane przetwarzaniem danych osobowych. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem danych i tylko zgodnie z jego poleceniami. Odbiorcami danych mogą być także instytucje upoważnione z mocy prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do ustania czasu niezbędnego do realizacji umowy, przedawnienia wszystkich roszczeń oraz będą archiwizowane zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie.
7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu rozpatrzenia Pani/Pana oferty w postępowaniu. Konsekwencją nie podania danych będzie niemożność wzięcia udziału przez Panią/Pana w postępowaniu.
10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Po zmianie:
Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem danych Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie, ul. Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, zwany dalej ZDZiT.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Paulina Jankowiak, email: iod@zdzit.olsztyn.eu telefon: 89 544 31 95
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem pn. „Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - al. Sybiraków na odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej oraz al. Wojska Polskiego na odcinku od al. Sybiraków do budynku nr 30”.
4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO oraz innych przepisów prawa i aktów wykonawczych,
5. Dane przekazane przez Panią/Pana mogą być udostępnione osobom lub podmiotom, które mają prawo dostępu do dokumentacji postępowania stanowiącej informację publiczną w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 902), z zastrzeżeniem art. 5 tejże ustawy, a także, jeśli będzie to konieczne, mogą być przekazywane pracownikom i współpracownikom Administratora danych, upoważnionym przez niego do przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom, którym zleci on usługi związane przetwarzaniem danych osobowych. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem danych i tylko zgodnie z jego poleceniami. Odbiorcami danych mogą być także instytucje upoważnione z mocy prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do ustania czasu niezbędnego do realizacji umowy, przedawnienia wszystkich roszczeń oraz będą archiwizowane zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie.
7. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu rozpatrzenia Pani/Pana oferty w postępowaniu. Konsekwencją nie podania danych będzie niemożność wzięcia udziału przez Panią/Pana w postępowaniu.
10. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - ul. Sybiraków na
odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej (Etap A), w szczególności:
─ frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
─ regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej, włazów niestudziennych oraz zaworów wodociągowych i gazowych;
─ ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC16W dla KR 3-6, grubość warstwy po zagęszczeniu do 6 cm;
─ ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC11S dla KR 3-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - al. Sybiraków na odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej oraz al. Wojska Polskiego na odcinku od al. Sybiraków do budynku nr 30, w szczególności:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej, włazów niestudziennych oraz zaworów wodociągowych i gazowych;
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC16W dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego modyfikowanego AC11S dla KR 5-6, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ_po zmianach.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
10
Po zmianie:
15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w następującym zakresie: Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - al. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Sybiraków do budynku nr 30 (Etap B) w zakresie prac określonych w kosztorysie do wysokości: 1 245 512,46 zł netto.
2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 mogą być udzielone w przypadku zapewnienia środków finansowych, na warunkach określonych we wzorze umowy na zamówienie podstawowe, z uwzględnieniem wynegocjowanych aspektów.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
termin realizacji: 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Po zmianie:
Termin realizacji - 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ, w tym w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) (Załącznik nr 2 do SWZ),
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (Załącznik nr 3 do SWZ),
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy),
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 7 do SWZ; jeżeli dotyczy),
5) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca dołącza do oferty, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 8 i 9 do SWZ),
6) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
Po zmianie:
Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ, w tym w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) (Załącznik nr 2 do SWZ_po zmianach),
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego (Załącznik nr 3 do SWZ_po zmianach),
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy),
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 7 do SWZ_po zmianach; jeżeli dotyczy),
5) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca dołącza do oferty, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 8 i 9 do SWZ_po zmianach),
6) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zgodnie załącznikiem nr 6 do SWZ - wzór umowy
Po zmianie:
Zgodnie załącznikiem nr 6 do SWZ_po zmianach - wzór umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-11 10:00
Po zmianie:
2025-07-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-11 10:15
Po zmianie:
2025-07-18 10:15