BZP: Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla potrzeb inwestycji realizowanych przez Muzeum – Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach.
10.07.2025
2025/BZP 00320201/01
Muzeum - Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego dla potrzeb inwestycji realizowanych przez Muzeum – Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum - Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120588010
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wróblewskiego 10A
1.4.2.) Miejscowość: Gorlice
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 18 353 56 18
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: galeria@gorlice.art.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gorlice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00320201
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00297157
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia nie mniejsza niż 500.000 zł.
zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 3 zamówienia, polegające na świadczeniu usług inspektora zastępczego lub inspektora nadzoru nad realizacją zamówień stanowiących roboty budowlane, w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości usług równej lub wyższej 500.000 zł brutto, w tym:
a) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi inspektora zastępczego lub inspektora nadzoru nad realizacją zamówień stanowiących roboty budowlane – roboty budowlane o wartości minimum 5.000.000 zł brutto;
b) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi inspektora zastępczego lub inspektora nadzoru nad realizacją zamówień stanowiących roboty budowlane w obiekcie zabytkowym lub na terenie objętym ochroną konserwatorską;
c) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi inspektora zastępczego lub inspektora nadzoru nad realizacją zamówień stanowiących roboty budowlane wraz ze świadczeniem obsługi prawnej inwestycji oraz rozliczeniem inwestycji.
2) Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 1 zamówienie, polegające na świadczeniu usługi inwestora zastępczego lub inwestora nadzoru nad realizacją ekspozycji i kontentów multimedialnych – ekspozycja i kontent multimedialny o wartości minimum 200.000 zł brutto.
3) Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej:
a) 1 osobą na stanowisku Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń́ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz uprawnienia wynikające z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r, a także posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz który jako inspektor nadzoru lub kierownik robót w branży konstrukcyjno-budowlanej brał udział w realizacji co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było pełnienie nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej dla realizacji robót budowlanych – wartość robót budowlanych minimum 5.000.000 zł brutto,
b) 1 osobą na stanowisku Inspektor nadzoru w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń́ w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń́ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika robót sanitarnych,
c) 1 osobą na stanowisku Inspektor nadzoru w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika robót elektrycznych lub elektroenergetycznych,
d) 1 osobą specjalistę ds. rozliczeń i kosztorysowania, który jako specjalista ds. rozliczeń brał udział w realizacji co najmniej 1 zamówienia publicznego, którego przedmiotem było rozliczenie realizacji robót budowlanych (dofinansowywanych ze środków publicznych) – wartość robót budowlanych 5.000.000 zł brutto,
e) 1 osobą z uprawnieniami radcy prawnego / adwokata z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako radca prawny / adwokat oraz który jako radca prawny / adwokat brał udział w realizacji co najmniej 1 zamówienia publicznego, którego przedmiotem była obsługa prawna realizacji robót budowlanych – wartość robót budowlanych 5.000.000 zł brutto,
f) 1 osobą – kierownikiem projektu, który jako kierownik projektu lub koordynator projektu brał udział w realizacji co najmniej 1 zamówienia publicznego, którego przedmiotem była realizacja robót budowlanych – wartość robót budowlanych 5.000.000 zł brutto.
g) 1 osobą – specjalistą ds. promocji,
h) 1 osobą – specjalistą ds. zamówień publicznych,
i) 1 osobą – specjalistą ds. IT i systemów AV i multimediów,
j) 1 osobą – specjalistą ds. ogrodnictwa – stosownie do potrzeb, w tym na wezwanie Zamawiającego,
k) 1 osobą – rzeczoznawcę ds. systemów zabezpieczeń (p.poz. SSWiN, CCTV, KD),
l) 1 osobą – rzeczoznawcę ds. bhp – stosownie do potrzeb, w tym na wezwanie Zamawiającego.
2. Na potrzeby niniejszego postępowania przez pojęcie "zamówienia" Zamawiający rozumie umowę cywilnoprawną. W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień jest określona w innej walucie niż polski złoty, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na polski złoty, przy czym przeliczenie nastąpi na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej stanowiącej wartość umowy, określonego w tabeli kursów średnich Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych w warunkach udziału opisanych w niniejszym rozdziale.
4. Na potrzeby niniejszego postępowania przez pojęcie „uprawnienia wymagane prawem” dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia nie mniejsza niż 500.000 zł.
zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 3 zamówienia, polegające na świadczeniu usług inspektora zastępczego lub inspektora nadzoru nad realizacją zamówień stanowiących roboty budowlane, w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości usług równej lub wyższej 500.000 zł brutto, w tym:
a) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi inspektora zastępczego lub inspektora nadzoru nad realizacją zamówień stanowiących roboty budowlane – roboty budowlane o wartości minimum 5.000.000 zł brutto;
b) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi inspektora zastępczego lub inspektora nadzoru nad realizacją zamówień stanowiących roboty budowlane w obiekcie zabytkowym lub na terenie objętym ochroną konserwatorską;
c) co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługi inspektora zastępczego lub inspektora nadzoru nad realizacją zamówień stanowiących roboty budowlane wraz ze świadczeniem obsługi prawnej inwestycji oraz rozliczeniem inwestycji.
2) Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 1 zamówienie, polegające na świadczeniu usługi inwestora zastępczego lub inwestora nadzoru nad realizacją ekspozycji i kontentów multimedialnych – ekspozycja i kontent multimedialny o wartości minimum 200.000 zł brutto.
3) Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, iż na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje co najmniej:
a) 1 osobą na stanowisku Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń́ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz uprawnienia wynikające z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r, a także posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz który jako inspektor nadzoru lub kierownik robót w branży konstrukcyjno-budowlanej brał udział w realizacji co najmniej 1 usługi, której przedmiotem było pełnienie nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej dla realizacji robót budowlanych – wartość robót budowlanych minimum 5.000.000 zł brutto,
b) 1 osobą na stanowisku Inspektor nadzoru w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń́ w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń́ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika robót sanitarnych,
c) 1 osobą na stanowisku Inspektor nadzoru w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora nadzoru lub kierownika robót elektrycznych lub elektroenergetycznych,
d) 1 osobą specjalistę ds. rozliczeń i kosztorysowania, który jako specjalista ds. rozliczeń brał udział w realizacji co najmniej 1 zamówienia publicznego, którego przedmiotem było rozliczenie realizacji robót budowlanych (dofinansowywanych ze środków publicznych) – wartość robót budowlanych 5.000.000 zł brutto,
e) 1 osobą z uprawnieniami radcy prawnego / adwokata z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako radca prawny / adwokat oraz który jako radca prawny / adwokat brał udział w realizacji co najmniej 1 zamówienia publicznego, którego przedmiotem była obsługa prawna realizacji robót budowlanych – wartość robót budowlanych 5.000.000 zł brutto,
f) 1 osobą – kierownikiem projektu, który jako kierownik projektu lub koordynator projektu brał udział w realizacji co najmniej 1 zamówienia publicznego, którego przedmiotem była realizacja robót budowlanych – wartość robót budowlanych 5.000.000 zł brutto.
g) 1 osobą – specjalistą ds. promocji,
h) 1 osobą – specjalistą ds. zamówień publicznych,
i) 1 osobą – specjalistą ds. IT i systemów AV i multimediów,
j) 1 osobą – specjalistą ds. ogrodnictwa – stosownie do potrzeb, w tym na wezwanie Zamawiającego,
k) 1 osobą – rzeczoznawcą ds. systemów zabezpieczeń (p.poz. SSWiN, CCTV, KD) posiadającym wykształcenie co najmniej zawodowe techniczne o specjalności elektronicznej, elektrycznej, łączności, mechanicznej, informatycznej lub ukończony kurs pracownika zabezpieczenia technicznego albo przyuczenie do wymienionych zawodów na podstawie przepisów o rzemiośle.
l) 1 osobą – rzeczoznawcą ds. bhp posiadającym wykształcenie wyższe o specjalności „bezpieczeństwo i higiena pracy” lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy w służbie BHP lub zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 5-letni staż w służbie BHP – stosownie do potrzeb, w tym na wezwanie Zamawiającego.
2. Na potrzeby niniejszego postępowania przez pojęcie "zamówienia" Zamawiający rozumie umowę cywilnoprawną. W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień jest określona w innej walucie niż polski złoty, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na polski złoty, przy czym przeliczenie nastąpi na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej stanowiącej wartość umowy, określonego w tabeli kursów średnich Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych w warunkach udziału opisanych w niniejszym rozdziale.
4. Na potrzeby niniejszego postępowania przez pojęcie „uprawnienia wymagane prawem” dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-11 12:00
Po zmianie:
2025-07-18 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-11 13:00
Po zmianie:
2025-07-18 13:00