BZP: Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Tyczyn
11.07.2025
2025/BZP 00322544/01
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ,,Eko-Strug" sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Tyczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ,,Eko-Strug" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690473675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kosciuszki, 6
1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 17 22 19 312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ekostrug.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ekostrug.info/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Tyczyn
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9630aeec-01f6-429e-a58e-500a5d6479cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Transgraniczny rozwój sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - Dobra Woda Tyczyn - Pustomyty". Zamówienie realizowane jest w ramach programu: Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9630aeec-01f6-429e-a58e-500a5d6479cc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marcin Brzychc, e-mail: m.brzychc@ekostrug.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/ Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk„Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO jest zawarta w SWZ (rozdział II)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO jest zawarta w SWZ ( rozdział II)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje:
o budowę i przebudowę sieci wodociągowej z rur PE100 SDR17 PN10 ( lub równoważną), o średnicy 63-110mm i długości 1717m wraz z uzbrojeniem (żeliwne zasuwy odcinające, hydranty).
o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w każdej części zamówienia:
1) Cena (koszt) „C” – waga kryterium 60%=60 pkt
2) Okres Gwarancji i Rękojmi „GR” – waga kryterium 35 %= 35 pkt
3) Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF” – waga kryterium 5%= 5 pkt
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium Cena (koszt) „C”:
Kryterium „Cena" będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C=(Cmin / Coferta) * 60 pkt, gdzie:
C oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „C”,
Cmin oznacza najniższą cenę brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferta oznacza cenę brutto badanej oferty.
2) Kryterium Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”:
Kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia w tym wbudowane wyroby i urządzenia, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. Przy zaoferowaniu okresu 36 miesięcy Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt. Wykonawca może zaoferować okres w pełnych miesiącach, tj.: 36,37,38, ……60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast w umowie zostanie uwzględniony okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub żadnego to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie wpisany w umowie z Wykonawcą.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 35 pkt. Zamawiający ofercie z okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy przyzna 35 pkt a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
R = (Roferty-36 )/(Rmax-36 )*35 pkt,
gdzie: R oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana ofert
Roferty oznacza wartość okresu gwarancji i rękojmi podaną w badanej ofercie, Rmax najwyższą wartość okresu gwarancji i rękojmi zaoferowaną w postępowaniu.
3) Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”:
Zamawiający przyzna – 5 pkt za zadeklarowanie skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z katalogu tzw. „osób defaworyzowanych” wymienionych w art. 94 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 7) i 9) ustawy Pzp przez okres co najmniej 3 miesięcy. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularz oferty.
W przypadku braku zadeklarowania realizacji usługi przez osoby defarozyzowane z katalogu osób wymienionego powyżej, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione
w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + GR + DF
gdzie: P – łączna liczba punktów
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena
GR - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji i rękojmi
DF – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Zatrudnienie osób defaworyzowanych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. CZĘŚĆ 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BOREK STARY - PUSTKI W GMINIE TYCZYN
Zakres prac obejmuje:
o budowę sieci wodociągowej z rur PE100 SDR17 PN10 ( lub równoważną), o średnicy 40-160mm i długości 2618m wraz z uzbrojeniem – (żeliwne zasuwy odcinające, hydranty).
o budowę hydroforni wody w kontenerze naziemnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą (utwardzenie terenu, ogrodzenie i policznikowe zasilanie elektryczne).
o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w każdej części zamówienia:
1) Cena (koszt) „C” – waga kryterium 60%=60 pkt
2) Okres Gwarancji i Rękojmi „GR” – waga kryterium 35 %= 35 pkt
3) Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF” – waga kryterium 5%= 5 pkt
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium Cena (koszt) „C”:
Kryterium „Cena" będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C=(Cmin / Coferta) * 60 pkt, gdzie:
C oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „C”,
Cmin oznacza najniższą cenę brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferta oznacza cenę brutto badanej oferty.
2) Kryterium Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”:
Kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia w tym wbudowane wyroby i urządzenia, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. Przy zaoferowaniu okresu 36 miesięcy Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt. Wykonawca może zaoferować okres w pełnych miesiącach, tj.: 36,37,38, ……60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast w umowie zostanie uwzględniony okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub żadnego to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie wpisany w umowie z Wykonawcą.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 35 pkt. Zamawiający ofercie z okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy przyzna 35 pkt a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
R = (Roferty-36 )/(Rmax-36 )*35 pkt,
gdzie: R oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana ofert
Roferty oznacza wartość okresu gwarancji i rękojmi podaną w badanej ofercie, Rmax najwyższą wartość okresu gwarancji i rękojmi zaoferowaną w postępowaniu.
3) Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”:
Zamawiający przyzna – 5 pkt za zadeklarowanie skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z katalogu tzw. „osób defaworyzowanych” wymienionych w art. 94 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 7) i 9) ustawy Pzp przez okres co najmniej 3 miesięcy. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularz oferty.
W przypadku braku zadeklarowania realizacji usługi przez osoby defarozyzowane z katalogu osób wymienionego powyżej, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione
w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + GR + DF
gdzie: P – łączna liczba punktów
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena
GR - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji i rękojmi
DF – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Zatrudnienie osób defaworyzowanych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. CZĘŚĆ 3: ROZBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KIELNAROWA W GMINIE TYCZYN
Zakres prac obejmuje:
o budowę kolektorów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC-U SN 8 o średnicy 200mm i długości 2519m wraz ze studzienkami rewizyjnymi z tworzyw sztucznych 425mm oraz betonowymi 1000mm.
o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w każdej części zamówienia:
1) Cena (koszt) „C” – waga kryterium 60%=60 pkt
2) Okres Gwarancji i Rękojmi „GR” – waga kryterium 35 %= 35 pkt
3) Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF” – waga kryterium 5%= 5 pkt
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium Cena (koszt) „C”:
Kryterium „Cena" będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C=(Cmin / Coferta) * 60 pkt, gdzie:
C oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „C”,
Cmin oznacza najniższą cenę brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferta oznacza cenę brutto badanej oferty.
2) Kryterium Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”:
Kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia w tym wbudowane wyroby i urządzenia, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. Przy zaoferowaniu okresu 36 miesięcy Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt. Wykonawca może zaoferować okres w pełnych miesiącach, tj.: 36,37,38, ……60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast w umowie zostanie uwzględniony okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub żadnego to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie wpisany w umowie z Wykonawcą.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 35 pkt. Zamawiający ofercie z okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy przyzna 35 pkt a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
R = (Roferty-36 )/(Rmax-36 )*35 pkt,
gdzie: R oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana ofert
Roferty oznacza wartość okresu gwarancji i rękojmi podaną w badanej ofercie, Rmax najwyższą wartość okresu gwarancji i rękojmi zaoferowaną w postępowaniu.
3) Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”:
Zamawiający przyzna – 5 pkt za zadeklarowanie skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z katalogu tzw. „osób defaworyzowanych” wymienionych w art. 94 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 7) i 9) ustawy Pzp przez okres co najmniej 3 miesięcy. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularz oferty.
W przypadku braku zadeklarowania realizacji usługi przez osoby defarozyzowane z katalogu osób wymienionego powyżej, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione
w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + GR + DF
gdzie: P – łączna liczba punktów
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena
GR - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji i rękojmi
DF – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Zatrudnienie osób defaworyzowanych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. CZĘŚĆ 4: MODERNIZACJA GŁÓWNEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW TYCZYN, UL. LAUROWA
Zakres prac obejmuje:
o kompleksową wymianę istniejącej pompowni ścieków wraz uzbrojeniem towarzyszącym
o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert w każdej części zamówienia:
1) Cena (koszt) „C” – waga kryterium 60%=60 pkt
2) Okres Gwarancji i Rękojmi „GR” – waga kryterium 35 %= 35 pkt
3) Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF” – waga kryterium 5%= 5 pkt
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium Cena (koszt) „C”:
Kryterium „Cena" będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C=(Cmin / Coferta) * 60 pkt, gdzie:
C oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „C”,
Cmin oznacza najniższą cenę brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Coferta oznacza cenę brutto badanej oferty.
2) Kryterium Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”:
Kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia w tym wbudowane wyroby i urządzenia, zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. Przy zaoferowaniu okresu 36 miesięcy Wykonawcy zostanie przyznane 0 pkt. Wykonawca może zaoferować okres w pełnych miesiącach, tj.: 36,37,38, ……60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, natomiast w umowie zostanie uwzględniony okres gwarancji i rękojmi podany przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub żadnego to do oceny ofert zostanie przyjęty okres 36 miesięcy i taki zostanie wpisany w umowie z Wykonawcą.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 35 pkt. Zamawiający ofercie z okresem gwarancji i rękojmi 60 miesięcy przyzna 35 pkt a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
R = (Roferty-36 )/(Rmax-36 )*35 pkt,
gdzie: R oznacza ilość punktów jakie otrzyma badana ofert
Roferty oznacza wartość okresu gwarancji i rękojmi podaną w badanej ofercie, Rmax najwyższą wartość okresu gwarancji i rękojmi zaoferowaną w postępowaniu.
3) Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”:
Zamawiający przyzna – 5 pkt za zadeklarowanie skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z katalogu tzw. „osób defaworyzowanych” wymienionych w art. 94 ust. 1 pkt 1), 2), 3), 7) i 9) ustawy Pzp przez okres co najmniej 3 miesięcy. Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularz oferty.
W przypadku braku zadeklarowania realizacji usługi przez osoby defarozyzowane z katalogu osób wymienionego powyżej, Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione
w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + GR + DF
gdzie: P – łączna liczba punktów
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Cena
GR - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancji i rękojmi
DF – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Zatrudnienie osób defaworyzowanych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji i Rękojmi „GR”
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób defaworyzowanych „DF”
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 109 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp
– Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: brak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
brak5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający nie posługuje się interaktywnym Formularzem Oferty przewidzianym przez Platformę e-Zamówienia. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składane jest pod rygorem nieważność w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, wymienione w rozdziale X ust. 4 pkt 1) i 2), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy