BZP: Remont budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
11.07.2025
2025/BZP 00322738/01
Warszawski Ośrodek Interwencji Kryzysowej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Ośrodek Interwencji Kryzysowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364045408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 6 Sierpnia 1/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-843
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@woik.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woik.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a7edd27-fc79-482e-9ded-5fe3bb1274a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126446/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont lokali usługowych w budynku przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://owg.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://owg.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy
zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem: https://owg.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/461292/usluga-
sprzatania-lokali-w-warszawskim-osrodku-interwencji-kryzysowej-w-2025-r
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie oraz korzystanie z niej jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa jej Regulamin dostępny pod adresem internetowym
https://owg.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie
rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w
Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ_ZP-2.WOIK.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie”.
Zamierzone przedsięwzięcie ma na celu remont poszczególnych pomieszczeń w celu polepszenia bezpieczeństwa użytkowania i estetyki.
Wykonanie remontu instalacji c.o. w budynkach obejmuje:
1. Organizację zaplecza budowy
(1) zabezpieczenie Terenu budowy pod względem przeciwpożarowym i bhp zgodnie
z obowiązującymi przepisami i normami branżowymi oraz zapewnienie przestrzegania przepisów oraz zasad w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ochrony przeciwpożarowej przez osoby przebywające na Terenie budowy
(2) Wymagane jest żeby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy . Inwestor nie zapewnia terenu na wykonanie tymczasowego zaplecza budowy. W wyniku wizji lokalnej Wykonawca sam oceni ilość i rodzaj koniecznych robót tymczasowych dla przyjętej przez niego organizacji placu budowy . Wykonawca zorganizuje plac budowy oraz zaplanuje organizację ruchu w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób trzecich
(3) zapewnienie miejsca/pomieszczenia/urządzenia niezbędnego do przechowywania materiałów i urządzeń wykorzystywanych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy, załatwiania potrzeb fizjologicznych przez pracowników Wykonawcy oraz pomieszczenia socjalnego dla pracowników Wykonawcy;
2. Roboty demontażowe
- likwidacja kanałów technicznych;
- skucie istniejących warstw posadzkowych;
- skucie odspojonych tynków (ok. 25 %);
- demontaż istniejących drzwi wewnętrznych;
- zamurowanie otworów drzwiowych ,które należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
3. Wywóz i utylizacja Odpady powstałe w wyniku wykonywania robót Wykonawca będzie wywoził na bieżąco, w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. Strony potwierdzają, że Wykonawca jest wytwórcą odpadów, powstałych przy realizacji Przedmiotu Umowy, w rozumieniu ustawy o odpadach. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie realizacji Przedmiotu Umowy, minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do podmiotów specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższych obowiązków będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z przepisami wykonanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami, w tym dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów przez instytucje przetwarzania odpadów/materiałów z rozbiórki (złomu) .
5. Roboty montażowe
- montaż nowych gniazd 230V i niskoprądowych;
- montaż nowego zasilania oświetlenia;
- wykonanie nowych warstw posadzkowych;
- nowe naprawy tynkarskie;
- nałożenie gładzi;
- malowanie ścian i sufitów;
- naprawa, wyrównanie i malowanie istniejących parapetów;
- montaż nowych drzwi wewnętrznych o podwyższonych parametrach akustycznych;
- montaż nowych opraw oświetleniowych wraz z osprzętem – w stylistyce industrialnej ;
- wykonanie bruzdowania w istniejącej izolacji termicznej pod instalację oświetlenia zewnętrznego;
- montaż instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego;
- naprawy po wykonaniu instalacji elektrycznej;
- poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego;
- wykonanie nowej instalacji oświetlenia wewnętrznego z montażem opraw oświetleniowych w stylistyce industrialnej; ;
- malowanie ścian i sufitów farbą do pomieszczeń mokrych;
- ułożenie płytek pomiędzy szafkami kuchennymi;
- licowanie ścian płytką ceglaną;
- zamurowanie otworu drzwiowego od strony korytarza - montaż nowych gniazd 230V i niskoprądowych;
- montaż nowego zasilania oświetlenia;
- wykonanie nowych warstw posadzek.
Wszystkie prace należy wykonać które należy wykonać według projektów.
6. Roboty dodatkowe związane z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania:
a) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki;
b) wykonanie, po wymianie instalacji, niezbędnych robót odtworzeniowych tynków, malowania ścian, zabudów, uzupełnienia posadzek, etc.;
c) sprzątnięcie i zmycie po robotach montażowych i budowlanych umożliwiające Zamawiającemu czynne funkcjonowanie od następnego dnia roboczego po zakończeniu robót;
d) uporządkowanie terenu nieruchomości przekazanego na potrzeby zaplecza budowy wraz z wykonaniem niezbędnych napraw i odtworzeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1.1. Zamawiający nie określa warunków dotyczących zdolności wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym.8.1.2. Zamawiający nie określa warunków w zakresie posiadania uprawnień wykonawcy do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
8.1.3. Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.:
Zamawiający uzna warunek udziału w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
8.1.4. Wykonawca posiada doświadczenie, tj.:
- Zamawiający uzna warunek udziału w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie remontu budynku i/lub remontu pomieszczeń, a wartość każdej roboty (umowy) była nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto i obejmowała co najmniej prace w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych każda;
8.1.5. Zamawiający nie określa warunków dotyczących dysponowania przez wykonawcę potencjałem technicznym.
8.1.6. Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia, co najmniej:
co najmniej 1 osoba przeznaczona do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu „PrBud”, Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), dalej „RMSFT” oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), dalej „UOSZ”
co najmniej 1 osoba przeznaczona do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”,
co najmniej 1 osobą przeznaczona do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac sanitarnych, posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”.
ZAMAWIAJACY DOPUSZCZA ŁĄCZENIE W.W FUNKCJI, O ILE DANA OSOBA
POSIADA ODPOWIEDNIE UPRAWIENIA
8.2. W przypadku podania przez wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wartości w walucie innej niż złoty (PLN) zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote (PLN), na podstawie średniego kursu złotego (PLN) w stosunku do waluty obcej, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu.
8.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
8.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
8.6. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
8.7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 p.z.p., jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
8.8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8.9. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 p.z.p., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.