BZP: Badanie kompetencji menedżerów
11.07.2025
2025/BZP 00322740/01
NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Badanie kompetencji menedżerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie kompetencji menedżerów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d466342f-6484-4c70-ac7c-ada3575fc8ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nask.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4,Linux;3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0; 4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader
lub inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. 6) dopuszczalna wielkość przesyłanych pojedynczych plików do
50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty w formacie innym niż ,,PDF”
zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływie terminu składania ofert. 2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu
elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w pod zakładce „Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje”(pod zakładka „Dodaj
pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej pod zakładce wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku
wybiera opcję „Zapisz”. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych
w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma
zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik
zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”/ „Załącznik zawiera daneosobowe”,2) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika)jest
automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj.
dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO), że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający. 2)NASK -PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez email inspektorochronydanych@nask.pl; 3) Państwa dane
osobowe będą przetwarzane na podstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego; 4)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom
państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze, podatkowe
oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień
publicznych (art. 74) przez określony czas(art. 78);5) Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony przez ewentualnymi
roszczeniami; 6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że: a) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą wzory umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie nie zgodnym z ustawą; b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,7) W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 8)Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, 9)Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,10) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZOSE.2610.4.2025.196.KBO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badania kompetencji menedżerów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73110000-6 - Usługi badawcze
79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie potencjału kadrowego (D)
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
A. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej trzy (3) usługi badania kompetencji.
Przez jedną usługę badania kompetencji należy rozumieć badanie dla organizacji zatrudniającej co najmniej 500 osób, gdzie ocenianych było min 50 osób metodą 360 lub Assessment Center (dalej: „AC”) /Development Center (dalej: „DC”).
UWAGA!
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa badania kompetencji, na dzień składania ofert musi spełniać powyższe warunki.
- Każda usługa badania kompetencji musi być zrealizowana na podstawie odrębnej umowy
z jednym podmiotem.
B. Potencjał kadrowy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże osoby (Zespół), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, spełniających minimalne warunki dotyczące doświadczenia, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.:
L.p. Pełniona rola Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe Wymagana liczba osób
1. Konsultant wiodący
odpowiedzialny za interpretację wyników badania kompetencji, planowanie działań rozwojowych oraz realizację spotkań feedbackowych
Wykształcenie: wyższe o kierunku psychologia / zarządzanie zasobami ludzkimi lub ukończone studia o kierunku coaching poświadczone certyfikatem ICF / ICC lub innym równoważnym, lub ukończona szkoła dla asesorów metody AD/DC poświadczona certyfikatem.
Doświadczenie zawodowe:
minimum 10-letnie w: diagnozowaniu kompetencji, planowaniu działań rozwojowych i udzielaniu informacji zwrotnych metodami coachingowymi po badaniach kompetencji metodą 360 stopni lub AC/DC,
w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. 100 sesji informacji zwrotnych metodami coachingowymi po badaniach kompetencji realizowanych metodą 360 stopni lub AC/DC zawierających element planowania rozwoju zrealizowanych w grupie menedżerów. Wymagana liczba osób: 1
2. Konsultant feedbeck’owy
odpowiedzialny: za interpretację wyników badania kompetencji, planowanie działań rozwojowych oraz realizację spotkań feedbackowych
Wykształcenie: wykształcenie wyższe o kierunku psychologia / zarządzanie zasobami ludzkimi lub ukończone studia o kierunku coaching poświadczone certyfikatem ICF / ICC lub innym równoważnym, lub ukończona szkoła dla asesorów metody AD/DC lub innej metody badania kompetencji poświadczone certyfikatem.
Doświadczenie zawodowe:
minimum 3-letnie w: diagnozowaniu kompetencji, planowaniu działań rozwojowych i udzielaniu informacji zwrotnych metodami coachningowymi po badaniach kompetencji metodą 360 stopni lub AC/DC, wśród menedżerów
w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. 50 sesji informacji zwrotnych metodami coachingowymi po badaniach kompetencji realizowanych metodą 360 stopni lub AC/DC zawierających element planowania rozwoju zrealizowanych w grupie menedżerów. Wymagana liczba osób: min. 5 - max 9
3. Konsultant odpowiedzialny za: opracowanie kwestionariusza badania oceny 360 stopni na podstawie modelu kompetencji
i wartości NASK, przygotowanie szablonu raportów
Doświadczenie zawodowe:
posiada m.in. 3-letnie doświadczenie w budowaniu modeli kompetencji
w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zbudował i wdrożył min. 2 modele kompetencji dla organizacji zatrudniających min. 500 osób, i/lub zaprojektował min. 5 programów rozwojowych dla menedżerów lub performance management w oparciu o modele kompetencji dla organizacji zatrudniających min. 500 osób. Wymagana liczba osób: 1
4. Koordynator odpowiedzialny za nadzorowanie przebiegu i terminową realizację przedmiotu zamówienia
Doświadczenie zawodowe:
posiada m.in. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami HR
zrealizował min. 4 projekty HR, w których uczestniczyło min. 50 osób. Wymagana liczba osób: 1
5. Administrator odpowiedzialny za obsługę i organizację działań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia
Doświadczenie zawodowe:
posiada m.in. 3-letnie doświadczenie w zakresie obsługi i organizacji projektów HR
obsłużył min. 4 projekty HR, w których uczestniczyło min. 50 osób. Wymagana liczba osób: 1
6. Analityk odpowiedzialny m.in. za interpretację wyników badania, identyfikację trendów w kompetencjach oraz korelację pomiędzy kompetencjami Doświadczenie zawodowe:
posiada m.in. 2-letnie doświadczenie analityczne w projektach badania kompetencji
posiada umiejętność pracy z bazami danych, analizy i interpretacji danych poświadczone certyfikatem typu Certified Analytics Professional lub IBM Data Science Professional Certificate lub Microsoft Certified: Power BI Data Analyst Associate lub innym równoważnym. Wymagana liczba osób: 1
C. Zdolność techniczna:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dedykowaną platformę do oceny kompetencji metodą 360 stopni spełniającą wymagania techniczne (bezpieczeństwo i poufność), tj.:
1. Obsługa przez przeglądarkę internetową
System musi być dostępny w pełni za pośrednictwem standardowych przeglądarek internetowych, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania po stronie użytkownika końcowego (tzw. rozwiązanie typu zero client).
Wymagania:
• Obsługa aktualnych, wspieranych wersji przeglądarek:
o Google Chrome
o Mozilla Firefox
o Microsoft Edge
o Apple Safari
• Minimalna wersja przeglądarki powinna być zgodna z najnowszą stabilną wersją dostępną w dniu publikacji postępowania.
• Aplikacja powinna być w pełni funkcjonalna zarówno w systemach operacyjnych: Windows, macOS, Linux, Android, iOS.
2. Brak konieczności instalacji oprogramowania lokalnego
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć system działający całkowicie w przeglądarce, bez potrzeby instalowania lokalnych klientów, komponentów ActiveX, rozszerzeń, dodatków ani dedykowanych aplikacji desktopowych lub mobilnych.
Dopuszczalne wyjątki (opcjonalne):
• jeżeli aplikacja oferuje aplikację mobilną jako uzupełnienie dostępu webowego – nie może ona być jedynym środkiem dostępu do platformy.
3. Responsywność i obsługa urządzeń mobilnych
Interfejs użytkownika musi być w pełni responsywny, tj. automatycznie dostosowujący się do rozdzielczości i rozmiaru ekranu urządzenia użytkownika. Musi zapewniać dostępność wszystkich kluczowych funkcji systemu z poziomu urządzeń mobilnych (smartfony, tablety).
Minimalne wymagania:
• Obsługa trybu portretowego i poziomego.
• Możliwość przeprowadzania oceny oraz przeglądania raportów z poziomu urządzeń mobilnych.
4. Eksport danych i REST API
System powinien udostępniać funkcjonalność eksportu danych wyników badania oraz metadanych za pomocą REST API, umożliwiającego integrację z zewnętrznymi systemami analitycznymi, hurtowniami danych oraz platformami raportowymi (np. Power BI).
Minimalne wymagania API:
• Zabezpieczenie API tokenem lub mechanizmem OAuth2.
• Możliwość pobierania:
o wyników zagregowanych i indywidualnych (JSON/XML),
o metadanych użytkowników, przebiegów badania i statusów.
• Dostępność dokumentacji API (preferowana: Swagger/OpenAPI).
5. Wymagania w zakresie bezpieczeństwa:
• System używany do świadczenia usługi nie posiada wad i słabości opisanych w katalogu OWASP TOP 10 z roku 2021
• System wykorzystuje do transmisji danych ważny certyfikat od zaufanego CA możliwy do weryfikacji z poziomu internetu, bez konieczności dodawania tego certyfikatu lub innych certyfikatów do przeglądarek Firefox, Chrome, Edge, Safari.
• System zapewnia szyfrowanie transmisji danych z użyciem protokołu minimum TLS 1.2.
• System nie umożliwia transmisji danych z użyciem niebezpiecznych protokołów typu http, telnet.
• System nie wykorzystuje systemów śledzących użytkowników typu Google Analytics.
• System wykorzystuje kryptografię dla danych w spoczynku minimum AES256.
• System zapewnia obsługę haseł użytkowników minimum 12 znaków, wymuszone stosowanie złożoności haseł zawierających minimum 1 dużej litery, 1 małej litery, 1 cyfry oraz 1 znaku specjalnego.
• System zapewnia unieważnienie sesji użytkownika po wylogowaniu.
• System zapewnia możliwość dostępu do dziennika zdarzeń w zakresie uzyskiwania dostępu do systemu przez wskazanych przez Zamawiającego.
• Wykonawca nie może wykorzystywać informacji/danych odbiorców usługi w żaden inny sposób aniżeli określony w umowie o świadczenie usług.
• Wykonawca usługi usunie w sposób bezpowrotny informacje/dane pozyskane od odbiorców usługi oraz wytworzone na ich podstawie produkty w terminie 30 dni od odbioru bez uwag produktów usługi przez Zamawiającego.
• Wykonawca zapewnia Zamawiającemu prawo do wykonania audytu spełnienia wymagań lub testów bezpieczeństwa systemu.
• W przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług podwykonawców, Wykonawca zapewnia wypełnianie wymagań przez podwykonawców, a za ich naruszenia odpowiada jak za swoje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania:
1) odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ
4. Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z ofertą niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia tj.
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 2a do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta składa się z:1) Formularza Ofertowego (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ);
2) Formularza Cenowego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ)
3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
4) Wykazu osób / Wykaz doświadczenia potencjału kadrowego skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt 4) lit. B) SWZ - Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z ofertą podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia tj. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załączniku nr 2a do SWZ.
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ (w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu).
7) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 5 SWZ (w przypadku wykonawców występujących wspólnie) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
8) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 „ustawy sankcyjnej”– jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
9) Pełnomocnictwo wskazującego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum);
10) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem);
11) Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
(wzór tego Oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ).
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust 1 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
9. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
10. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiając nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt7) ustawy Pzp.
2. Wykluczeniu z postępowania podlega wykonawca, wobec którego zachodzą okoliczności określone w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4) - 10) ustawy Pzp;
2) art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Powierzenie realizacji części zamówienia
podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłową realizację zamówienia.
4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
ewentualnym podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znani.
5. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia wynosi: 450 000,00 zł brutto.