BZP: Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji zadania „Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+”
19.09.2025
2025/BZP 00433300/01
Centrum Usług Społecznych w Łukowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji zadania „Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005173277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.lukow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi socjalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji zadania „Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f23db7-e1c3-4c13-9cc1-b1748799cbeb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11f23db7-e1c3-4c13-9cc1-b1748799cbeb3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11f23db7-e1c3-4c13-9cc1-b1748799cbeb
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-11f23db7-e1c3-4c13-9cc1-b1748799cbeb.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-
Zamówienia.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: cus@um.lukow.pl
(nie dotyczy składania ofert).
- Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), zwanym dalej „RODO” informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Łukowie.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w firmie Centrum Usług Społecznych w Łukowie może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych - w następujący sposób:
drogą elektroniczną: email: cus@um.lukow.pl
pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa, zawarte umowy lub udzielona przez Pana/Panią zgoda.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu/celach:
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt. 3.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, do których zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,
- sprostowania/poprawienia swoich danych osobowych,
- usunięcia swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- przenoszenia swoich danych osobowych
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych.
Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, podanie przez Pana/Panią danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W przypadku nie podania przez Pan/Panią danych osobowych wymaganych przepisami prawa, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia lub nie będzie możliwe zawarcie umowy.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.262.2025.7
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - przeprowadzenie zajęć artystycznych.
6.1.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć artystycznych dla 30 uczestników Klubu Senior+ w Łukowie. Uczestnikami zajęć będą osoby powyżej 60 roku życia.
6.1.2. Zajęcia artystyczne mają na celu poprawę sprawności manualnej, poprawę zdolności koncentracji i koordynacji seniorów, rozwijanie aktywności twórczej, naukę sposobów spędzania wolnego czasu, stwarzanie możliwości do samorealizacji poprzez środki artystyczne.
6.1.3. Liczba uczestników zajęć – 30 osób w wieku powyżej 60 roku życia.
6.1.4. Liczba godzin i wymiar zajęć – zajęcia będą odbywały się średnio po 2-5 godzin tygodniowo, łączna ilość godzin do zrealizowania wynosi 20. Ilekroć Zamawiający używa określenia „godzina zajęć”, należy przez to rozumieć godzinę obejmującą nie mniej niż 60 minut.
6.1.5. Zajęcia będą obejmowały organizację prac plastycznych, rękodzielniczych, itp. Materiały
do prowadzenia zajęć zostaną zakupione przez Zamawiającego po uzgodnieniu z Wykonawcą.
6.1.6. Termin realizacji zajęć – od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2025 r. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 12:00-16:00.
6.1.7. Wykonawca przedstawi do 3 dnia każdego miesiąca harmonogram zajęć na dany miesiąc. Harmonogram będzie podlegał akceptacji przez Kierownika Klubu.
6.1.8. Wykonawca zapewni trenera do prowadzenia zajęć posiadającego odpowiednie kwalifikacje lub doświadczenie zgodne z tematyką prowadzonych zajęć.
6.1.9. Miejsce realizacji zajęć – siedziba Klubu Senior+, ul. Wyszyńskiego 10/16, 21-400 Łuków.
6.1.10. Przeprowadzenie zajęć będzie obejmowało:
a) zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie doświadczenie;
b) przeprowadzenie zajęć w formie teoretyczno-praktycznej (miniwykłady, warsztaty praktyczne, itp.);
c) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem;
d) prowadzenie dokumentacji zajęć (m.in. lista obecności, dziennik zajęć);
e) monitorowanie wskaźnika obecności uczestników/czek na oraz informowanie na bieżąco Zamawiającego o wynikach monitoringu;
f) obsługę zajęć pod względem organizacyjnym w zakresie prowadzenia zajęć, planowania pracy na zajęciach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - przeprowadzenie zajęć ruchowych, sportowo-rekreacyjnych i aktywizujących
6.1.11. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć ruchowych, sportowo-rekreacyjnych i aktywizujących dla 30 uczestników Klubu Senior+ w Łukowie. Uczestnikami zajęć będą osoby powyżej 60 roku życia.
6.1.12. Zajęcia sportowe mają na celu utrzymanie sprawności fizycznej i poprawę samopoczucia Seniorów.
6.1.13. Liczba uczestników zajęć – 30 osób w wieku powyżej 60 roku życia.
6.1.14. Liczba godzin i wymiar zajęć – zajęcia będą odbywały się średnio 2-5 godzin tygodniowo, łączna ilość godzin do zrealizowania wynosi 20. Ilekroć Zamawiający używa określenia „godzina zajęć”, należy przez to rozumieć godzinę obejmującą nie mniej niż 60 minut.
6.1.15. Zajęcia będą ruchowe, sportowo-rekreacyjne, aktywizujące, w tym m.in. nordic walking, aerobik, joga, taneczne. Kijki do nordic walking zapewnia Wykonawca.
6.1.16. Termin realizacji zajęć – od podpisania umowy do 30 listopada 2025 r. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. 12:00-16:00.
6.1.17. Wykonawca przedstawi do 3 dnia każdego miesiąca harmonogram zajęć na dany miesiąc. Harmonogram będzie podlegał akceptacji przez Kierownika Klubu.
6.1.18. Wykonawca zapewni trenera do prowadzenia zajęć posiadającego odpowiednie kwalifikacje lub doświadczenie zgodne z tematyką prowadzonych zajęć.
6.1.19. Miejsce do prowadzenia zajęć zapewnia Wykonawca. Zajęcia powinny odbywać się w lokalu umożliwiającym swobodne poruszanie się wszystkich uczestników klubu. Lokal musi znajdować się na terenie Łukowa.
6.1.20. Przeprowadzenie zajęć będzie obejmowało:
a) zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie doświadczenie;
b) przeprowadzenie zajęć w formie aktywności fizycznej, prowadzenia ćwiczeń, itp.;
c) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem;
d) prowadzenie dokumentacji zajęć (m.in. lista obecności, dziennik zajęć);
e) monitorowanie wskaźnika obecności uczestników/czek na zajęciach oraz informowanie na bieżąco Zamawiającego o wynikach monitoringu;
f) obsługę zajęć pod względem organizacyjnym w zakresie prowadzenia zajęć, planowania pracy na zajęciach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:14.1.1. nie podlegają wykluczeniu,
14.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
14.2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
14.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów,
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Część 1 - przeprowadzenie zajęć artystycznych.
a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą wykształcenie co najmniej średnie doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – co najmniej 10 godzin (zegarowych) zajęć edukacyjnych mających na celu poprawę sprawności manualnej, poprawę zdolności koncentracji i koordynacji, rozwijanie aktywności twórczej, naukę sposobów spędzania wolnego czasu, stwarzanie możliwości do samorealizacji.
Część 2 - przeprowadzenie zajęć ruchowych, sportowo-rekreacyjnych i aktywizujących
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą wykształcenie co najmniej średnie doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – co najmniej 10 godzin (zegarowych) zajęć edukacyjnych mających na celu utrzymanie sprawności fizycznej.