BZP: Nadbudowa i rozbudowa bryły budynku A4 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie na Centrum Chorób Serca u Dzieci wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą.
01.10.2025
2025/BZP 00452550/01
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nadbudowa i rozbudowa bryły budynku A4 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie na Centrum Chorób Serca u Dzieci wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. Stanisława Popowskiego w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 18a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Przetargi@wssd.olszty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wssd.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadbudowa i rozbudowa bryły budynku A4 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie na Centrum Chorób Serca u Dzieci wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbe5fe34-f476-49dd-8b2f-d4f9b81d2745
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084621/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Centrum Chorób Serca u Dzieci
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbe5fe34-f476-49dd-8b2f-d4f9b81d27453.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
1.1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
1.2. Wszelka korespondencja kierowana do zamawiającego musi być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy.
1.3. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy
i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wssd.olsztyn.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPZ-332-80PN-2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na nadbudowie części
i rozbudowie bryły budynku A4 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie na Centrum Chorób Serca u Dzieci wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym wykonanie chodników, zieleni, schodów zewnętrznych oraz wykonanie przyłączy do budynku, sieci oraz instalacji zewnętrznych na fragmencie działki nr 38 w obrębie 75, przy ul. Żołnierskiej 18a, 10-561 Olsztyn.
Szczegółowe obowiązki wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte sa w projekcie umowy, która stanowi załącznik do SWZ i pkt 12 poniżej.
Dla inwestycji Prezydent Olsztyna wydał Decyzję NR II-127/2025 z dnia 16.05.2025 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim zostały określone przez Zamawiającego i dotyczą:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej –
Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał zdolność w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie minimum 20 mln zł brutto. W tym celu jest wymagane złożenie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadanych środkach środki finansowych lub zdolności kredytowej w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
.
1.4 zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga:
1.4.1 wykazania robót budowalnych wykonanych samodzielnie lub w ramach np. konsorcjum (zakończonych) w ostatnim okresie 10 lat licząc od upływu terminu składania ofert realizacji robót budowlanych wykonania:
- minimum 1 inwestycja - budowa lub rozbudowa obiektu z nadbudową części istniejącej o powierzchni łącznej obiektu nowotworzonego minimum 3 500 m2 i kubaturze minimum 8 000 m3 w okresie ostatnich 10 lat (licząc od daty oddania do użytkowania nowoutworzonego) będąca budynkiem użyteczności publicznej, ale nie będąca halą lub budynkiem magazynowym itp. o wartość robót budowlanych i instalacyjnych min. 8 000 000 zł brutto, gdzie w zakresie robót były m.in. roboty obejmujące branżę ogólnobudowlaną, konstrukcyjną, elektryczną, teletechniczną i sanitarną (w tym wentylacji
i klimatyzacji ) oraz instalacje gazów medycznych, a obiekt istniejący (rozbudowywany lub nadbudowywany) w czasie realizacji był obiektem czynnym, wraz z uzyskanym prawomocnym pozwoleniem na użytkowanie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
1.4.2 Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykazując się osobami (kadrą – zespołem ), które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami t.j.:
a. Kierownik budowy - 1 osoba
Niniejsza osoba winna posiadać aktualne, przez okres nieprzerwany od minimum 2018 roku do upływu terminu składania ofert, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego, oraz doświadczenie w pełnieniu w okresie posiadania uprawnień – do upływu terminu składania ofert, funkcji kierownika robót budowlanych podczas budowy min. 1 obiektu kubaturowego o powierzchni min. 3 500 m2 (w sposób nie przerwany od początku inwestycji do zakończenia budowy z uwzględnieniem urlopu wypoczynkowego)
b. Kierownik robót budowlanych - 1 osoba
Niniejsza osoba ma posiadać aktualne, przez okres nieprzerwany od minimum 2018 roku do upływu terminu składania ofert, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego, oraz doświadczenie w pełnieniu w okresie posiadania uprawnień – do upływu terminu składania ofert, funkcji kierownika robót budowlanych podczas budowy min. 1 obiektu kubaturowego o powierzchni min. 3 000 m2 (w sposób nie przerwany od początku inwestycji do zakończenia budowy z uwzględnieniem urlopu wypoczynkowego)
c. Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba
Niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego, które posiada przez okres nieprzerwany od minimum 2018 roku do upływu terminu składania ofert. Ponadto minimalnie musi posiadać doświadczenie w pełnieniu okresie posiadania uprawnień – do upływu terminu składania ofert, funkcji kierownika robót branży sanitarnej podczas budowy min. 1 obiektu kubaturowego o powierzchni min. 3 000 m2 (w sposób nie przerwany od początku inwestycji do zakończenia budowy z uwzględnieniem urlopu wypoczynkowego)
d. Kierownik robot elektrycznych - 1 osoba
Niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w branży elektrycznej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego, które posiada przez okres nieprzerwany od minimum 2018 roku. Ponadto minimalnie musi posiadać doświadczenie w pełnieniu okresie posiadania uprawnień – do upływu terminu składania ofert, funkcji kierownika robót branży elektrycznej podczas budowy min. 1 obiektu kubaturowego o powierzchni min. 3 000 m2 (w sposób nie przerwany od początku inwestycji do zakończenia budowy z uwzględnieniem urlopu wypoczynkowego)
e. Kierownik robót teletechnicznych - 1 osoba
Niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w branży teletechnicznej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego, które posiada przez okres nieprzerwany od minimum 2018 roku. Ponadto minimalnie musi posiadać doświadczenie w pełnieniu okresie posiadania uprawnień – do upływu terminu składania ofert, funkcji kierownika robót branży teletechnicznej
w realizacji instalacji teletechnicznych w tym sygnalizacji p.poż., okablowania strukturalnego i telewizji dozorowanej podczas budowy min. 1 obiektu kubaturowego o powierzchni min. 3 000 m2 (w sposób nie przerwany od początku inwestycji do zakończenia budowy)
f. Koordynator, asystent, kierownik zespołu kierowników (minimum 1 osoba)
- którego Wykonawca zatrudni (osobiście lub poprzez podwykonawcę) wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na w szczególności: stałym kontakcie z Zamawiającym i koordynacji prac zespołu na etapie wykonywania robót budowlanych, do uzyskania pozwolenia na użytkowanie włącznie (przyjmowanie i przekazywanie wszelkich wniosków, uzgodnień, organizację spotkań i narad, prowadzenie korespondencji itp. miedzy Wykonawcą i Zamawiającym) oraz na etapie realizacji robót budowlanych i ich wykonywania do zakończenia i rozliczenia inwestycji włącznie. Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy.
Osoba ta ma posiadać doświadczenia w pracach i czynnościach ww Zespołu kierowników tj. w prowadzeniu inwestycji w pełnieniu funkcji Koordynatora przy min. 2 inwestycjach w okresie ostatnich 12 lat o kwocie nie mniejszej, niż 9 000 000 brutto każda i posiadać uprawnienia budowlane w jednej ze specjalności wymienionej od „a” do „e” powyżej. (rodzaj i zakres czynności wykonywanych oraz posiadane uprawnienia podać w zał. nr 7 do SWZ)
Wymieniony powyżej skład Zespołu Kierowników należy traktować, jako minimalne wymaganie Zamawiającego – obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza aby Kierownik budowy, kierownik branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej i koordynator były łączone, tj. wykonywane przez jedną osobę, lecz nie więcej niż dwie funkcje jednocześnie, jeżeli pozwalają na to uprawnienia.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda dokumentu (zał. nr 7 do SWZ), w którym należy wykazać informację o posiadanych uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych tych osób, dat posiadanego uprawnienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Odnośnie posiadanego doświadczenia w wykazie należy wykazać przedsięwzięcia lub zadania inwestycyjne wykonane przez branżystów, gdzie należy podać datę wykonania, przedmiot – nazwa inwestycji, sposób wykonywania (samodzielnie czy
w Zespole kierowników), powierzchnie budowanego obiektu użyteczności publicznej, wartość inwestycji oraz nazwę, adres i nr telefonu podmiotu na rzecz którego była wykonywana robota budowlana
UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, uzyskanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane (lub też na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), rozumie przez to również odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, nabyte w celu wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia na podstawie art. 125 ust 1 ustawy pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
2. Wykaz osób funkcyjnych wykonawcy – wzór zał. nr 6 do SWZ
3. Wykaz wykonanych robót budowalnych – wzór zał. nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium .2. Ustala się wadium w kwocie 35 000,00zł. (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)
3. Wykonawca wnosi wadium:
- w pieniądzu, poleceniem przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP
S.A. 52 1020 3541 0000 5602 0326 7366 (w tytule przelewu należy wpisać nr ID postępowania DZPZ-332-80PN-2024),
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,
z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych
- w gwarancjach bankowych
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie
przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Katalog zmian zawiera załącznik nr 4 do SWZ - projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:Klasyfikacja robót objętych przedmiotem zamówienia i robót towarzyszących: 45200000, 45000000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45262522-6, 45111220-6,, 45400000-1, 45450000-6, 45453000-7, 45311100-1, 45331210-1.