BZP: Nazwa zadania: Roboty malarskie w pawilonach i remont łazienki w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025r
06.10.2025
2025/BZP 00459379/01
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CZERNEJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nazwa zadania: Roboty malarskie w pawilonach i remont łazienki w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CZERNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Czerna - zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001063913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerna
1.5.2.) Miejscowość: Krzeszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-065
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 2820219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@dpsczerna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsczerna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nazwa zadania: Roboty malarskie w pawilonach i remont łazienki w Budynku Głównym w Domu Pomocy Społecznej w Czernej w 2025r
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7c4e464-59c3-4480-bc28-15f0b42b948e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00459379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00101157/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty Malarskie w pawilonach i remont łazienki w Budynku Gł w Domu Pomocy Spolecznej w Czernej w 2025 r
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7c4e464-59c3-4480-bc28-15f0b42b948e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności lub
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wskazano w dokumentach zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-AK-271-8/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty malarskie świetlic i korytarzy w pawilonach nr 2 i nr 3, świetlicy w Bud. Gł. oraz remont łazienki w Budynku Głównym Domu Pomocy Społecznej w Czernej.
Celem zadania jest pomalowanie ścian, co pozwoli utrzymać ściany w dobrym stanie technicznym oraz remont łazienki j służącej chorym i niepełnosprawnym mieszkańcom budynku głównego DPS.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawarty w SWZ w Rozdziale XVI pkt.2
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1). warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.2) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeśli: wykonawca oświadczy, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – kierownik budowy.
Wykonawca w wykazie osób – załącznik nr 8 zobowiązany będzie przedstawić z imienia i nazwiska kierownika budowy oraz nazwiska osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w razie konieczności nadzoru przy wykonywaniu innych robót np. instalacyjnych. oraz załączyć , przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie przez ww. osoby stosownych uprawnień.
3) warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeśli: Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w podobnym zakresie robót na kwotę minimum 60 000,00 zł brutto (każda z nich) lub kilka robót które w sumie przekroczyły kwotę 100 000,00 zł
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; chyba, że wykonawca wskaże dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz należy złożyć według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.W przypadku, jeśli wykonawca powołuje się na doświadczenie w wykonaniu roboty budowlanej, którą wykonywał w ramach konsorcjum, zobowiązany jest do wskazania, jaki zakres roboty budowlanej wykonywał w ramach tego konsorcjum. .
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta powinna zawierać następującą dokumentację:1) Formularz oferty – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
2) Do Formularza oferty należy załączyć:
a) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 – stanowiące załączniki nr 2 i 3 do SWZ,
b) Jeśli dotyczy oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 – stanowiące załącznik nr 4 i 4A do SWZ
c) Jeśli dotyczy zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VII ust. pkt 2 SWZ, dokument w postaci elektronicznej winien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym ( lub zaufanym lub osobistym przez podmiot udostępniający zasoby. W przypadku zobowiązania sporządzonego w postaci papierowej poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania dokumentu (np. skan) dokonuje wykonawca kwalifikowanym podpisem elektronicznym ( lub zaufanym lub osobistym).
d) Jeśli dotyczy pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII ust.17 SWZ. Pełnomocnictwo to wymaga zachowania postaci elektronicznej (lub cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej – np. skan) podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez mocodawcę,