BZP: Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
07.10.2025
2025/BZP 00460516/01
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Roosevelta
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-775b584a-d264-4a4f-a2e8-e9af89e8c558
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00654687/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami i funkcjonariuszami IAS w Szczecinie oraz kandydatami do pracy i służby, świadczone w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformie Zakupowej: zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich zażąda Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U.2020.2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją korzystania z Platformy, która dostępna jest po bezpłatnym zalogowaniu, na stronie Platformy Zakupowej Market Planet.
Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) –zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający, zgodnie z ww. Rozporządzeniem określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż preferowanym formatem jest pdf.
Zamawiający zgodnie z ww. Rozporządzeniem określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie.
Kontakt: listownie na adres: ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, której adres jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: Dane teleadresowe - Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie (kas.gov.pl), pocztą elektroniczną na adres ias.szczecin@mf.gov.pl.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Kontakt poprzez adres poczty elektronicznej: iod.szczecin@mf.gov.pl.
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu:
- zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- prowadzenia przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia, a także ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających z niniejszej umowy i jego archiwizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Podanie przez Państwa danych osobowych, jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jest warunkiem zawarcia umowy.
Państwa dane osobowe będą przekazywane:
- Centrum Informatyki Resortu Finansów, wykonującym dla Administratora usługi informatyczne,
- spółce Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej Market Planet, na której Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie prowadzi przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
- osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie umowa lub dokumentacja związania z realizacją umowy, w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy, w tym w szczególności ustawę o dostępie do informacji publicznej,
- podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, innym administratorom danych, działającym na mocy umów zawartych z Administratorem lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez okres trwania umowy, następnie przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń i obrony praw z tytułu realizacji umowy oraz przez okres archiwizacji zgodny z regulacjami o archiwizacji, które obowiązują w resorcie finansów.
Przysługuje Państwu (w sytuacjach, które wskazują przepisy RODO) prawo do:
- dostępu do treści danych oraz ich sprostowania,
- prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – gdy uznają Państwo, że przy przetwarzaniu Państwa danych doszło do naruszenia prawa.
Nie przysługuje Państwu prawo do:
- usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
- przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.33.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 1 zamówienia: Szczecin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 2 zamówienia: Koszalin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 3 zamówienia: Białogard.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 4 zamówienia: Drawsko Pom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 5 zamówienia: Goleniów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 6 zamówienia: Gryfino.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 7 zamówienia: Kamień Pomorski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 8 zamówienia: Kołobrzeg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 9 zamówienia: Stargard.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 10 zamówienia: Szczecinek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 11 zamówienia: Świnoujście.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie profilaktycznej opieki medycznej zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz.U. z 2022, poz. 437) poprzez świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia. Część 12 zamówienia: Wałcz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Do realizacji opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zamówienie opcjonalne:
a) świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wymienionych w ust. 4 dla pracowników i funkcjonariuszy służby celno- skarbowej zatrudnionych lub pełniących służbę w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie w wymiarze dodatkowych 50 % liczby pracowników wskazanej przez Zamawiającego w Części objętej zamówieniem podstawowym,
b) wykonywanie czynności wymienionych w ust. 6.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku:
1) konieczności wykonania czynności określonych w ust. 6
2) konieczności przekierowania pracowników innego urzędu niż objęty umową.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonywania badań
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. z 2025 r. poz. 450 t.j.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - doświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywną lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, wówczas, gdy wykonawca oświadczy, że posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą, o którym mowa w ww. ustawie, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Oświadczenie wykonawcy zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na podstawie danych zawartych w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć:a) oświadczenie o którym mowa w ust. 2 każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznych.
c) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany Umowy przewidziane zostały w Załączniku nr 8 do SWZ - Wzór Umowy.1. Istotne zmiany Umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację zamówienia,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach i na zasadach określonych w § 11,
3) gdy będą one konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy i będą korzystne dla Zamawiającego,
4) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.