BZP: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
07.10.2025
2025/BZP 00462176/01
Powiat Radomszczański
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446858945
1.5.8.) Numer faksu: 446834335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d8ce944-21d6-4f66-89de-1cd676218432
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042859/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11793843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1179384
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1179384
Korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie korzystanie z komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@radomszczanski.pl z zastrzeżeniem sposobu i formy składania oferty.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 8 SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1179384.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w Rozdziale 21 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w Rozdziale 21 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.23.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie:
Gminy Radomsko:
droga nr 3952E: gr. Miasta Radomsko – Lipie – Szczepocice – A1 – łączna długość: 5,646 km;
droga nr 3953E: Szczepocice – Szczepocice Prywatne – gr. woj. Łódzkie/ Śląskie – łączna długość: 2,128 km;
droga nr 3930E: gr. Miasta Radomska – Okrajszów – Płoszów – gr. gm. Radomsko/Gomunice –łączna długość: 3,593 km;
droga nr 3935E: ul. Broniewskiego Strzałków – Amelin – Dziepółć – gr. gm. Kobiele Wielkie –łączna długość: 1,333 km.
oraz na drodze powiatowej:
droga nr 3509E: DK 91– ul. Sikorskiego w Radomsku, Okrajszów, ul. Dobryszycka Kietlin – DK42 – łączna długość: 3,100 km;
droga nr 3934E: odc. od gr. miasta Radomsko – ul. Reymonta Strzałków – Kobiele Wielkie – Niedośpielin – Wielgomłyny – Krzętów– łączna długość: 28,651 km;
droga nr 3920E: Wielgomłyny – Kruszyna – Sokola Góra – gr. gm. Masłowice – łączna długość: 7,920km;
droga nr 3931E: Pytowice - gr. gm. Kamieńsk/Gomunice (Słostowice)– łączna długość: 1,100 km.
Łączna długość dróg przeznaczonych do utrzymania zimowego dla Części nr 1 – 53,471 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego – w zakresie ciągów dróg powiatowych wskazanych w Rozdziale 3 SWZ.
2. Zamawiający zastosuje procedurę zgodną z art. 214 ust. 1 pkt. 7 w zależności od potrzeb w przypadku utrzymujących się niekorzystnych warunków zimowych oraz gdy wykorzystane zostaną środki finansowe z umowy podstawowej w ramach tej części zamówienia, celem właściwego utrzymania stanu dróg powiatowych, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy maksymalnie 5 % wartości zamówienia podstawowego dla tej części, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
Udzielenie zamówień będzie polegać na świadczeniu usług przy użyciu takiego samego potencjału technicznego jak określony w umowie podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert : Cena (C) – 60 % (60 pkt), Czas reakcji (R) - rozpoczęcie pracy sprzętu na drogach powiatowych 40% (40 pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie:
Gminy Lgota Wielka:
droga nr 3927E: Dąbrówka – Wola Blakowa – Krępa gr. gm Lgota Wielka/Ładzice – łączna długość: 3,907 km;
droga nr 3509E: odc. gr. gm. Lgota Wielka/Sulmierzyce (Bielki) – Brudzice – Wiewiórów –gr. gm. Lgota Wielka/Dobryszyce – łączna długość: 4,300 km;
droga nr 3522E: gr. powiatu radomszczańskiego/pajęczańskiego (Wola Wiewiecka) – Wola Blakowa – łączna długość: 1,471 km;
droga nr 3915E: Brudzice gr. gm. Lgota Wielka/Kleszczów (Wolica) – łączna długość: 1,591 km;
droga nr 1921E: gr. gm. Kleszczów/Lgota Wielka (Łuszczanowice) – Brudzice – Lgota Wielka –Wola Blakowa – gr. gm. Lgota Wielka/Ładzice – łączna długość: 10,221 km;
droga nr 3947E: odc. gr. gm. Dobryszyce/Lgota Wielka – Woźniki – Lgota Wielka – Kolonia Lgota – Krzywanice – łączna długość: 9,5 km.
Gminy Ładzice:
droga nr 3947E: gr. miasta Radomska – Stobiecko Szlacheckie – gr. gm. Dobryszyce (Rożny) –łączna długość: 3,116 km;
droga nr 1921E: gr. gm. Ładzice/Lgota Wielka – Wola Jedlińska – łączna długość: 2,530 km;
droga nr 3927E: Krępa – Wierzbica – Stobiecko Szlacheckie – łączna długość: 2,104 km.
Łączna długość dróg przeznaczonych do utrzymania zimowego dla Części nr 2 - 38,74 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego – w zakresie ciągów dróg powiatowych wskazanych w Rozdziale 3 SWZ.
2. Zamawiający zastosuje procedurę zgodną z art. 214 ust. 1 pkt. 7 w zależności od potrzeb w przypadku utrzymujących się niekorzystnych warunków zimowych oraz gdy wykorzystane zostaną środki finansowe z umowy podstawowej w ramach tej części zamówienia, celem właściwego utrzymania stanu dróg powiatowych, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy maksymalnie 5 % wartości zamówienia podstawowego dla tej części, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
Udzielenie zamówień będzie polegać na świadczeniu usług przy użyciu takiego samego potencjału technicznego jak określony w umowie podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert : Cena (C) – 60 % (60 pkt), Czas reakcji (R) - rozpoczęcie pracy sprzętu na drogach powiatowych 40% (40 pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie:
Gminy Gidle:
droga nr 3900E: Pławno ul. Przedborska – Zagórze – Ojrzeń – Włynice – Kotfin – łączna długość: 3,285 km;
droga nr 3901E: gr. woj. łódzkiego/śląskiego (Zawada) – Ruda – DW784 – Gidle ul. Szkolna –Niesulów – Zagórze – łączna długość: 6,487 km;
droga nr 3903E: Gidle ul. Kartuzka – Skrzypiec – Borowa – Piaski – gr. woj. łódzkiego/śląskiego – łączna długość: 8,156 km;
droga nr 3904E: Borowa – Zabrodzie – Ciężkowice DW784 – łączna długość: 4,310 km;
droga nr 3905E: skrzyżowanie w m. Ojrzeń w kierunku m. Cadówek – łączna długość: 0,400 km.
Gmina Żytno:
droga nr 3923E: gr. gm. Kobiele Wielkie/Żytno – Rędziny – Mała Wieś – Żytno – Bugaj – Sekursko – gr. woj. łódzkie/śląskie – łączna długość: 12,623 km;
droga nr 3906E: Bugaj – Borzykówka – Borzykowa – łączna długość: 6,976 km;
droga nr 3918E: DW 785 (Silnica) – Wymysłów – Kozie Pole – gr. gm. Wielgomłyny – łączna długość: 3,737 km;
droga nr 3907E: DW785 – Polichno – Pągów – Sady – Borzykowa – Czechowiec – Grodzisko gr. woj. łódzkie/śląskie – łączna długość: 11,916 km.
Łączna długość dróg przeznaczonych do odśnieżania dla Części nr 3 - 57,89 km.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego – w zakresie ciągów dróg powiatowych wskazanych w Rozdziale 3 SWZ.
2. Zamawiający zastosuje procedurę zgodną z art. 214 ust. 1 pkt. 7 w zależności od potrzeb w przypadku utrzymujących się niekorzystnych warunków zimowych oraz gdy wykorzystane zostaną środki finansowe z umowy podstawowej w ramach tej części zamówienia, celem właściwego utrzymania stanu dróg powiatowych, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy maksymalnie 5 % wartości zamówienia podstawowego dla tej części, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.
Udzielenie zamówień będzie polegać na świadczeniu usług przy użyciu takiego samego potencjału technicznego jak określony w umowie podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert : Cena (C) – 60 % (60 pkt), Czas reakcji (R) - rozpoczęcie pracy sprzętu na drogach powiatowych 40% (40 pkt).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzyspełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. sprzętem w ilości co najmniej:
Dla części 1:
- pługopiaskarka - 1 szt.
- pług odśnieżny - 1 szt.
- ładowarka - 1 szt.
Dla części 2:
- pługopiaskarka - 1 szt.
- pług odśnieżny - 1 szt.
- ładowarka - 1 szt.
Dla części 3:
- pługopiaskarka - 1 szt.
- pług odśnieżny - 1 szt.
- ładowarka - 1 szt.
Uwaga: Wykonawca składający ofertę dla dwóch lub trzech części zobowiązany jest dysponować podanym powyżej sprzętem w ilości stanowiącej co najmniej sumę sztuk wymaganych dla poszczególnych części, na które składa ofertę.
Uwaga:
1. Zamawiający wymaga by sprzęt, którym Wykonawca realizował będzie usługę dla danej części, zgodnie ze złożoną ofertą, wyposażony był w urządzenia systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS), umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie następujących danych:
- położenia pojazdu, przebiegu, czasu jazdy, czasu postojów i miejscach postojów, przebiegu tras odśnieżania (w dni świadczenia usług na drogach powiatowych objętych niniejszym postępowaniem);
- kontrolowania na bieżąco, gdzie w danej chwili znajduje się pojazd (w dni świadczenia usług na drogach powiatowych objętych niniejszym postępowaniem);
- generowania zbiorczych informacji dotyczących opisanych wyżej danych.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, że urządzenia, o których mowa w pkt 1 rejestrują i zapisują dane związane z pracą sprzętu, a informacje te udostępniane będą wskazanym przedstawicielom Zamawiającego, w czasie rzeczywistym (tj. w czasie świadczenia usług na drogach powiatowych objętych niniejszym postępowaniem).
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom wskazanym przez Zamawiającego dostęp do danych, o których mowa w pkt 1 przez cały okres trwania umowy. Koszt związany z montażem urządzeń oraz zapewnieniem jego sprawnego, ciągłego działania przez cały okres obowiązywania umowy obciąża Wykonawcę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dotyczy części 1, 2 i 3 zamówienia
- oświadczenie Wykonawcy (Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, odpowiednio podmiotu udostępniającego zasoby) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy części 1, 2 i 3 zamówienia
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ (w przypadku składania oferty wspólnej lub poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. należy złożyć zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt 7.2.i/lub 7.3 SWZ);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o którym mowa w pkt 6.5. SWZ (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 7.8.2. SWZ (jeżeli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu konkurencyjności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.8. SWZ Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo wskazujące w szczególności na:
- postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub przez wykonawców udzielających pełnomocnictwa, jeżeli wyznaczają pełnomocnikiem jednego z wykonawców spośród siebie. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców.
6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1179384
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z art. 1 pkt. 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.Na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy Zamawiający wykluczy:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3.
Wykluczenie następuje na okres trwania w/w okoliczności.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514), zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy odpowiednio do etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie w/w okoliczności które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają każe pieniężnej.