BZP: Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2026 roku
09.10.2025
2025/BZP 00466130/01
Gmina Miejska Wągrowiec
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2026 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c51a6ede-1ebc-4a0c-8c63-41708842c1c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029408/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11872923.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187292
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl
W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi się o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta https://platformazakupowa.pl pod numer (22)1010202, cwk@platformazakupowa.pl
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy) odbywa się również za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187292
4. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
5. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem składania oferty Wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu
z Centrum Wsparcia Klienta.
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187292 Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187292 do konkretnego wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio
na https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187292 przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki poprzez Platformę, dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187292
9. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia
za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187292
w zakładce dedykowanej postępowaniu.
10. Na stronie Platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców zawierająca: informacje ogólne, informacje dot. sposobu i formy złożenia oferty oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert), Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187292
Z uwagi na ograniczenie liczby znaków cd. treści w rozdziale "Pozostałe informacje"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.271.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na świadczeniu usług cateringowych w okresie od 2 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku, dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych położonych na terenie Gminy Miejskiej Wągrowiec;
1) Szkoły Podstawowej nr 2 im. Cystersów Wągrowieckich w Wągrowcu, ul. Krótka 4, 62-100 Wągrowiec,
2) Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wągrowcu, ul. Klasztorna 19, 62-100 Wągrowiec,
3) Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej- Curie, ul. Reja 10, 62-100 Wągrowiec,
Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłków. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 12 do SWZ i jadłospisie stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia ilości posiłków w ramach umowy i odpowiednio wartości umowy - o maksymalnie 5%.Skorzystanie z prawa opcji następuje na podstawie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego. Do posiłków w ramach opcji stosuje się wszystkie zapisy dotyczące ilości podstawowych - w tym także dotyczące cen jednostkowych. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wykorzystania ilości podstawowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zdrowa przekąska
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na świadczeniu usług cateringowych w okresie od 2 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku, dla dzieci uczęszczających do przedszkoli publicznych położonych na terenie Gminy Miejskiej Wągrowiec.
2) Przedszkola nr 2 im. Marii Konopnickiej w Wągrowcu, ul. Powstańców Wlkp. 30, 62-100 Wągrowiec,
3) Przedszkola nr 3 w Wągrowcu, ul. Cysterska 28, 62-100 Wągrowiec,
Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje:przygotowanie i dostarczenie posiłków do miejsca wskazanego przez dyrektora danego przedszkola. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do przedszkoli w termosach, w ilościach odpowiadających liczbie oddziałów w danym przedszkolu. Liczba oddziałów w poszczególnych przedszkolach 1) Przedszkole nr 1 - 7 oddziałów,
2) Przedszkole nr 2 - 6 oddziałów,
3) Przedszkole nr 3 - 3 oddziały
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększania ilości posiłków w ramach umowy i odpowiednio wartości umowy - maksymalnie 5%.Skorzystanie z prawa opcji następuje na podstawie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego. Do posiłków w ramach opcji stosuje się wszystkie zapisy dotyczące ilości podstawowych - w tym także dotyczące cen jednostkowych. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku wykorzystania ilości podstawowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zdrowa przekąska
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że:1) Dotyczy 1. i 2. części zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że
w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej
1 usługę cateringową zaopatrującą placówki oświaty dla minimum 40 osób przez okres minimum
4 kolejnych miesięcy o wartości w sumie nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
W przypadku usługi nadal wykonywanej, wymóg okresu i wartości dotyczy części już zrealizowanej.
UWAGA!!! Zamawiający nie uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeśli wykonywał usługę cateringu lub przygotowywał i wydawał w swoim lokalu posiłki w różnych okresach np. miesiąc (np. w styczniu) o wartości
10 000,00 zł, następnie dwa miesiące (np. w marcu i kwietniu) o wartości 15 000,00 zł i kolejny miesiąc (np. w lipcu)
o wartości 6 000,00 zł itp. gdzie łączny okres wykonywania ww. usług wynosi 4 miesiące oraz łączna wartość ww. usług wynosi 31 000,00 zł- należy rozumieć, że są to odrębne usługi, Zamawiający nie uznaje sumowania takich usług.
2) Dotyczy 1. i 2. części zamówienia - dysponuje jedną osobą – posiadającą dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie kucharz oraz posiada minimum 36 miesięcy doświadczenia na stanowisku kucharza (liczonego od dnia uzyskania uprawnień),
3) Dotyczy 1. i 2. części zamówienia - wykonawca dysponuje pomieszczeniem dopuszczonym przez służby sanitarne do przygotowania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia z uwzględnieniem przygotowania potraw do cateringowej obsługi gastronomicznej, w którym będą przygotowywane posiłki dla szkół
i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku. Zamawiający wymaga, aby ww. lokal / pomieszczenie było położone na terenie miasta Wągrowca lub w odległości maksymalnie 45 km od granic administracyjnych miasta Wągrowca (odległość mierzona według trasy, jaką pokona samochód dostarczający posiłki po najkrótszych drogach publicznych),
4) Dotyczy 1. i 2. części zamówienia - wykonawca dysponuje minimum jednym zatwierdzonym
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:1) dla części 1. zamówienia – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100),
2) dla części 2. zamówienia – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w przypadku:a) zmiany w strukturze organizacyjnej placówek oświatowych na terenie Gminy Miejskiej Wągrowiec- wówczas zmiany będą polegały na przystosowaniu umowy do tej zmienionej struktury,
b) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług- zmianie ulegnie cena brutto, przy niezmienności wartości netto,
c) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego lub Wykonawcę,
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
e) wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy,
f) zmiany prowadzącej do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
g) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych takich jak na przykład klęska żywiołowa, epidemia, katastrofa naturalna, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk i inne, na skutek, których zostaną zamknięte szkoły podstawowe i przedszkola, Wykonawca nie będzie żądał zapłacenia za świadczenie usług cateringowych za czas trwania ww. zdarzeń losowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy o czas trwania występujących zdarzeń losowych
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1187292
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
cd. pkt 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:11. Zgodnie z § 11 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 104, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych
z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej.
14. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania
z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę
w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek zawarty w art. 221 ustawy Pzp.
16. Informacje o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 Ustawy Pzp – Zamawiający nie przewiduje.
17. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu jest: Weronika Zdrzałka, tel. 67 268 03 06.
18. Zaleca się, aby komunikacja odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.
UWAGA: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022