BZP: Budowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą techniczną przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
10.10.2025
2025/BZP 00469729/01
I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W SIERADZU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa boiska sportowego wraz z infrastrukturą techniczną przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA W SIERADZU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000204524
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 3
1.4.2.) Miejscowość: Sieradz
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: (+48) 43 827 14 25
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@edu.lojagiellonczyk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lojagiellonczyk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469729
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00445117
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Roboty budowlane w zakresie budowy boiska sportowego przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu, w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki - funduszu rozwoju kultury fizycznej w programie Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej Edycja 2024, oraz dodatkowo w związku z budową boiska sportowego:
a) wycinka drzew na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Sieradza z dnia 22.09.2025r. Nr 68/2025;
b) przebudowa przyłącza ciepłowniczego do budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu.
2. Zamawiający wymaga przeprowadzenia powykonawczych badań obiektowych potwierdzających zaprojektowane parametry nawierzchni. Koszt badań jest objęty wynagrodzeniem Wykonawcy wynikającym z niniejszej umowy.
3. Materiały użyte do realizacji zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie; przed podpisaniem umowy Wykonawca dołączy dokumenty, do zapewnienia aktualności których Wykonawca będzie obowiązany w okresie obowiązywania umowy oraz w okresie objętym udzieloną gwarancją:
- kompletny raport z badania na zgodność z regulacjami WA / IAAF, potwierdzającego spełnienie wymaganych dokumentacją cech funkcjonalnych;
-kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877:2014 potwierdzający pozostałe niewyszczególnione powyżej cechy funkcjonalne;
-atest higieniczny PZH lub równoważny;
-kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonany przez niezależne akredytowane przez WA / IAAF laboratorium potwierdzający wymagane minimalne wartości wyszczególnionych zawartości metali ciężkich;
-kompletny raport z badania zawartości WWA, określający kategorię;
-karta techniczna nawierzchni poliuretanowej potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych;
-dokument autoryzacji producenta systemu upoważniający Wykonawcę do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji, określającym miejsce wbudowania i obejmującym okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
4. Całość przedmiotu zamówienia dokonywana winna być na podstawie dokumentacji projektowej wraz z STWiORB i dołączonymi przedmiarami - załącznik nr 1 do SWZ, wiążący Wykonawcę w pełnym zakresie.
5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Brak jej dokonania skutkować może nieuwzględnieniem uwag Wykonawcy przez Zamawiającego na etapie realizacji robót.
6. PŁATNOŚĆ. Płatność wynagrodzenia Wykonawcy jest podzielona na dwie odrębne części – pierwsza transza do 31.12.2025r., druga transza do dnia 31.01.2026r., z uwagi na częściowe finansowanie zadania inwestycyjnego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki; druga transza płatności jest wymagalna nie wcześniej niż po uzyskaniu środków zewnętrznych pochodzących z dofinansowania, o którym mowa w ust.1 na rachunek Zamawiającego.
7. MIEJSCE WYKONANIA ROBÓT: siedziba Zamawiającego- 98-200 Sieradz, ul. Żwirki i Wigury 3.
Po zmianie:
1. Roboty budowlane w zakresie budowy boiska sportowego przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu, w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki - funduszu rozwoju kultury fizycznej w programie Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej Edycja 2024, oraz dodatkowo w związku z budową boiska sportowego:
a) wycinka drzew na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Sieradza z dnia 22.09.2025r. Nr 68/2025;
b) przebudowa przyłącza ciepłowniczego do budynków I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu.
2. Zamawiający wymaga przeprowadzenia powykonawczych badań obiektowych potwierdzających zaprojektowane parametry nawierzchni. Koszt badań jest objęty wynagrodzeniem Wykonawcy wynikającym z niniejszej umowy.
3.Materiały użyte do realizacji zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie; do oferty Wykonawca dołączy poniższe dokumenty, do zapewnienia aktualności dokumentów Wykonawca będzie obowiązany w okresie obowiązywania umowy oraz w okresie objętym udzieloną gwarancją:
-Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające minimalne parametry oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego,
- Atest Higieniczny PZH lub równoważny,
-Karta techniczna nawierzchni poświadczona przez producenta z określeniem nazwy inwestycji,
-Autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i potwierdzeniem gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię,
Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2021-08,
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy dokument autoryzacji producenta systemu upoważniający Wykonawcę do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji, określającym miejsce wbudowania i obejmującym okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.”.
4. Całość przedmiotu zamówienia dokonywana winna być na podstawie dokumentacji projektowej wraz z STWiORB i dołączonymi przedmiarami - załącznik nr 1 do SWZ, wiążący Wykonawcę w pełnym zakresie.
5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Brak jej dokonania skutkować może nieuwzględnieniem uwag Wykonawcy przez Zamawiającego na etapie realizacji robót.
6. PŁATNOŚĆ. Płatność wynagrodzenia Wykonawcy jest podzielona na dwie odrębne części – pierwsza transza do 31.12.2025r., druga transza do dnia 31.01.2026r., z uwagi na częściowe finansowanie zadania inwestycyjnego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki; druga transza płatności jest wymagalna nie wcześniej niż po uzyskaniu środków zewnętrznych pochodzących z dofinansowania, o którym mowa w ust.1 na rachunek Zamawiającego.
7. MIEJSCE WYKONANIA ROBÓT: siedziba Zamawiającego- 98-200 Sieradz, ul. Żwirki i Wigury 3.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien dostarczyć Zamawiającemu na adres I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu:
1) umowę regulującą współpracę, w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) umowę spółki cywilnej (jeśli dotyczy i w przypadku, gdy Wykonawca nie dołączył tego dokumentu do oferty);
3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień osób wskazanych w wykazie stanowiącym zał. nr 5 do SWZ.
4) zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
5) kosztorys ofertowy zgodny z pozycjami z przedmiarów,
6) dokumenty potwierdzające parametry techniczne materiałów:
a) kompletny raport z badania na zgodność z regulacjami WA / IAAF, potwierdzającego spełnienie wymaganych dokumentacją cech funkcjonalnych;
b) kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877:2014 potwierdzający pozostałe niewyszczególnione powyżej cechy funkcjonalne;
c) atest higieniczny PZH lub równoważny;
d) kompletny raport z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonany przez niezależne akredytowane przez WA / IAAF laboratorium potwierdzający wymagane minimalne wartości wyszczególnionych zawartości metali ciężkich;
e) kompletny raport z badania zawartości WWA, określający kategorię;
f) kartę techniczną nawierzchni poliuretanowej potwierdzającą spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych;
g) dokument autoryzacji producenta systemu upoważniający Wykonawcę do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji, określającym miejsce wbudowania i obejmującym okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
2. Wszystkie kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawomocnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
3. Niezłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 1 może zostać potraktowane jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy, co spowoduje unieważnienie czynności wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej i wybór oferty kolejnej lub unieważnienie postępowania.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga przedstawienia poniższych przedmiotowych środków dowodowych przez Wykonawcę:
-Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające minimalne parametry oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego,
-Atest Higieniczny PZH lub równoważny,
-Karta techniczna nawierzchni poświadczona przez producenta z określeniem nazwy inwestycji,
-Autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i potwierdzeniem gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię,
-Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2021-08.
2. Środki dowodowe wymienione w ust.1 podlegają uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
-Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające minimalne parametry oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego,
-Atest Higieniczny PZH lub równoważny,
-Karta techniczna nawierzchni poświadczona przez producenta z określeniem nazwy inwestycji,
-Autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem nazwy inwestycji i potwierdzeniem gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię,
-Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2021-08.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy dokument autoryzacji producenta systemu upoważniający Wykonawcę do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji, określającym miejsce wbudowania i obejmującym okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-13 09:30
Po zmianie:
2025-10-21 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-13 09:45
Po zmianie:
2025-10-21 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-10
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
Po zmianie:
30