BZP: Ubezpieczenie majątkowe i innych interesów Gminy Chrzanów w ramach zadania pn. "Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2027"
13.10.2025
2025/BZP 00470187/01
Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie majątkowe i innych interesów Gminy Chrzanów w ramach zadania pn. "Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2027"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6280001072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Broniewskiego 10C
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 763 27 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biblioteka-chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mbp.chrzanow.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Chrzanowie im. Ireny i Mieczysława Mazarakich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281034033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 13
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 753 87 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.chrzanow.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury i Sztuki w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6280000606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Broniewskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326233086
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mckis@mckis.chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mckis.chrzanow.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolonia Stella 11
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 52 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cus.chrzanow.pl/uslugi/srodowiskowy-dom-samopomocy
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 735 69 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ops.chrzanow.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garncarska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 31 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzzk@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzzk.eu/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mydlana 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 04 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@basen.chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcs.chrzanow.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śląska 74b
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 37 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps1@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ps1chrzanow.edupage.org/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 4 w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kard. Wyszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6236333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps4@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ps4chrzanow.edupage.org/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 5 w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Tadeusza Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 27 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps5@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ps5chrzanow.szkolnastrona.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 7 w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6233291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps7@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole7chrzanow.edupage.org/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 8 w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Tadeusza Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 30 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps8@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole8ch.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 9 im. Jana Brzechwy w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzezina 14
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 45 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps9@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ps9.chrzanow.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 6232288
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps10@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ps10chrzanow.edupage.org/
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Nr 11 z Oddziałem Specjalnym w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 25
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 38 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps11@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ps11chrzanow.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe im. św. Franciszka-patrona ekologów w Balinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 7
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7113020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psbalin@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolebalin.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe w Płazie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiosny Ludów 16A
1.5.2.) Miejscowość: Płaza
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-552
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326131219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psplaza@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psplaza.szkolnastrona.pl
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 15
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6276044
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1chrzanow.edu.pl/
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Królowej Jadwigi w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 43
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623375
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3chrzanow.edupage.org
Zamawiający 21
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Michała Potaczały w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 23a
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 49 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/sp5.chrzanow/?locale=pl_PL
Zamawiający 22
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Jana Pawła II w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworska 5
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 29 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp6@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp6.chrzanow.pl/
Zamawiający 23
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi im. Szarych Szeregów w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pogorska 8c
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 37 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pracowniasp8@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp8chrzanow.edupage.org/
Zamawiający 24
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Armii Krajowej w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6236423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp10@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp10chrzanow.weebly.com/
Zamawiający 25
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Balinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaworznicka 139
1.5.2.) Miejscowość: Balin
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6131767
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administrator.spbalin@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbalin.edupage.org/
Zamawiający 26
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Przybyszewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6234957
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spluszowice@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spluszowice.edupage.org/
Zamawiający 27
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Płazie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6131223
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spplaza@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spplaza.edupage.org/
Zamawiający 28
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282260665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 4A
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 20 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/p/%C5%BB%C5%82obek-Miejski-w-Chrzanowie-100054243380836/
Zamawiający 29
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281690458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 753 88 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeasip@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp wspólnie przeprowadzają postępowanie. Zamawiający wyznaczają spośród siebie Gminę Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w ich imieniu. Na podstawie art. 41 ustawy Pzp Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie przeprowadza postępowanie na rzecz jednostek organizacyjnych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie majątkowe i innych interesów Gminy Chrzanów w ramach zadania pn. "Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2027"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7777459-6e4c-4ea0-b74b-134d9b27cd33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009979/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Kompleksowe Ubezpieczenie Gminy Chrzanów i jej Jednostek Organizacyjnych na lata 2025-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się w języku polskim przy użyciu Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem ww. Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Opatrzenie oświadczeń lub
dokumentów podpisem zaufanym możliwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany. Aby opatrzyć oświadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym należy posiadać profil zaufany ePUAP. Szczegóły dotyczące zakładania profilu zaufanego znajdują się na stronie serwisu gov.pl pod adresem:https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania
dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegóły dotyczące podpisu osobistego oraz e-dowodu znajdują się w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES. 2. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
3. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Sposób dokonywania wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy zakupowej udziela jej dostawca, tj. Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3,
61-144 Poznań, nr tel. 22 101-02-02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl od
poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 –17:00.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Chrzanowie reprezentowany przez Burmistrza Miasta Chrzanowa, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Józefem Kocjanem możliwy jest pod adresem email: iodo@chrzanow.pl lub pod nr tel. 3275 85 115;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), dalej zwane „RODO” w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Gminie jako jednostce sektora finansów publicznych;
4) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej zwaną „ustawy Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17a jako Administrator Danych Osobowych użytkowników Platformy eZamówienia, oraz platforma zakupowa Open
Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, na której Gmina Chrzanów – Urząd Miejski w Chrzanowie
prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia z Panią/Panem umowy w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
7) Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chrzanów wraz z jej jednostkami organizacyjnymi, w skład którego wchodzą następujące ryzyka ubezpieczeniowe:
w zakresie ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykaz jednostek biorących udział w postępowaniu został określony
w załączniku nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Rozdziału 27 specyfikacji warunków zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 18 SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: posiadają odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie RP oznacza, że posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia
11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 838 ze zm.) co najmniej w zakresie wyrażonym w grupie 8, 9, 10 oraz 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana przez wykonawcę winna być sporządzona w języku polskim i zawierać informacje wymagane we wzorze formularza ofertowego stanowiącego zał.nr 1 do SWZ.2. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony zał.nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp oraz art.7 ust.1 pkt 1-3 ustawy z 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dot.odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników sp.cywilnej;
2) oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust.4 Pzp (jeżeli dotyczy) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 Pzp (konsorcja, spółki cywilne). Propozycja treści oświadczenia stanowi zał.nr 3 do SWZ.
4)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, jest umocowana do ich reprezentowania, ww. podmioty składają odpowiednio – odpis lub informację z KRS,CEiDG lub innego właściwego rejestru. Ww. podmioty nie są zobowiązane do złożenia dokumentów, o których wyżej mowa, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile w formularzu ofertowym wskazano dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,
o których mowa powyżej – ww. podmioty zobowiązane są przedłożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do ich reprezentowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składaniaoświadczeń woli każdego ze wspólników. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki cywilnej nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu:
- dot. wymaganych uprawnień będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww. uprawnienia do prowadzenia działalności i zrealizuje usługę, do których uprawnienia te są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-21 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się w terminie 24 miesięcy od daty rozpoczęcia obowiązywania okresu ubezpieczenia nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2026 r.Okres ubezpieczenia dzieli się na dwa 12-miesięczne okresy rozliczeniowe:
1) I okres rozliczeniowy: 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
2) II okres rozliczeniowy: 1 stycznia 2027 r. do 31 grudnia 2027 r.