BZP: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
14.10.2025
2025/BZP 00473354/01
KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52
1.4.2.) Miejscowość: Kutno
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.7.) Numer telefonu: 24 3880202
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473354
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00460766
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na prowadzenie działalności w zakresie usług związanych z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych, o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie ustawy o odpadach z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r., czyli:
a) aktualna decyzja/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów o kodach objętych przedmiotem zamówienia, dla instalacji mających wolne moce przerobowe;
b) aktualna decyzja/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów (dedykowanego do realizacji niniejszego zamówienia);
c) aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony w przypadku, gdy co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia i zrealizuje usługi, do realizacji których uprawnienia te są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonują poszczególnie Wykonawcy.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dostępną czynną instalacją do unieszkodliwiania odpadów medycznych zakaźnych, w której realizowana będzie usługa w zakresie ich unieszkodliwiania zgodnie z art. 20 i art. 95 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, posiadającą wolne moce przerobowe dla odpadów medycznych pochodzących od Zamawiającego w ilościach określonych w niniejszym postępowaniu.
Po zmianie:
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na prowadzenie działalności w zakresie usług związanych z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych, o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie ustawy o odpadach z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r., czyli:
a) aktualna decyzja/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów o kodach objętych przedmiotem zamówienia, dla instalacji mających wolne moce przerobowe;
b) aktualna decyzja/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów (dedykowanego do realizacji niniejszego zamówienia);
c) aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony w przypadku, gdy co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia i zrealizuje usługi, do realizacji których uprawnienia te są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonują poszczególnie Wykonawcy.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
a) dysponuje dostępną czynną instalacją do unieszkodliwiania odpadów medycznych zakaźnych, w której realizowana będzie usługa w zakresie ich unieszkodliwiania zgodnie z art. 20 i art. 95 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, posiadającą wolne moce przerobowe dla odpadów medycznych pochodzących od Zamawiającego w ilościach określonych w niniejszym postępowaniu;
b) wykonał w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi na odbiór, transport unieszkodliwianie odpadów medycznych, o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda i przedstawi dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Aktualna decyzja/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów okodach objętych przedmiotem zamówienia, dla instalacji mających wolne moce przerobowe.
2. Aktualna decyzja/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów (dedykowanego do realizacji niniejszego zamówienia).
3. Aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami.
4. Wykaz instalacji dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy przygotować zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
Po zmianie:
1. Aktualna decyzja/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów okodach objętych przedmiotem zamówienia, dla instalacji mających wolne moce przerobowe.
2. Aktualna decyzja/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów (dedykowanego do realizacji niniejszego zamówienia).
3. Aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami.
4. Wykaz instalacji dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy przygotować zgodnie z Załącznikiem
nr 7 do SWZ.
5. Wykaz co najmniej 2 usług na odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda, wraz z dowodami, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty) – zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-17 10:00
Po zmianie:
2025-10-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-17 10:15
Po zmianie:
2025-10-20 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-15
Po zmianie:
2025-11-18