BZP: „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0””
16.10.2025
2025/BZP 00478253/01
Województwo Opolskie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0””
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21c0d6f1-a201-4f45-b0e3-65cc6e06c4c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH NA POTRZEBY SPOTKAŃ ORGANIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU DOTACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO „REGIONY REWITALIZACJI EDYCJA 3.0"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego pn. „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21c0d6f1-a201-4f45-b0e3-65cc6e06c4c13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej zamowieniapubliczne@opolskie.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): znajduje się w punkcie 3.1.) niniejszego ogłoszenia.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: znajduje się w punkcie 2.4.) niniejszego ogłoszenia.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym, a Wykonawcą, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji na Platformie e-Zamówienia, dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@opolskie.pl. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
- Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem".
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach zamówienia, w szczególności w Rozdziale XXXIX SWZ pt. "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH I KLAUZULA
INFORMACYJNA Z ART. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.28.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149849,30 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0””
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0”, które obejmuje zamówienie gwarantowane i zamówienie objęte prawem opcji. Usługi cateringowe świadczone będą na terenie Województwa Opolskiego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (głównie teren miasta Opole, adres siedziby Zamawiającego: ul. Ostrówek 5, 45-088 Opole, bądź inna lokalizacja na terenie Województwa Opolskiego). Orientacyjna ilość porcji posiłków i napojów (na spotkania do 60 osób włącznie i na spotkania powyżej 60 osób) w ramach zamówienia gwarantowanego (tabela nr 1 w OPZ) obejmuje: napoje gorące wraz z dodatkami – w ilości łącznej 1190 porcji, napoje zimne (woda) – w ilości łącznej 1190 porcji, napoje zimne (soki 100%) – w ilości łącznej 1190 porcji, owoce – w ilości łącznej 1190 porcji, sałatki/surówki/dodatki warzywne – w ilości 720 porcji, przekąski zimne, tzw. „finger food” (mięsne i wegetariańskie) – w ilości łącznej 420 porcji, dania główne mięsne/wegetariańskie serwowane na gorąco - w ilości 720 porcji, ciastka (wyrób piekarniczy) – w ilości łącznej 420 porcji, ciasta wypiekane, porcjowane i/lub desery - w ilości łącznej 1190 porcji, lunch boxy (zestaw podróżny „drugie śniadanie” na wynos) – w ilości 100 porcji.
Orientacyjna ilość porcji posiłków i napojów (na spotkania do 60 osób włącznie) w ramach zamówienia objętego prawem opcji (tabela nr 2 w OPZ) obejmuje: napoje gorące wraz z dodatkami – w ilości 360 porcji, napoje zimne (woda) – w ilości 360 porcji, napoje zimne (soki 100%) – w ilości 360 porcji, owoce – w ilości 360 porcji, sałatki/surówki/dodatki warzywne – w ilości 360 porcji, dania główne mięsne/wegetariańskie serwowane na gorąco – w ilości 360 porcji, ciasta wypiekane, porcjowane i/lub desery – w ilości 360 porcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI:1. Rodzaj i maksymalną wartość opcji:
W ramach opcji Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia dodatkowych usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych do 60 osób włącznie. Orientacyjna ilość posiłków i napojów zaplanowanych do przygotowania w ramach dodatkowych usług cateringowych wynosi 360 porcji w przypadku każdego z 7 rodzajów posiłków i napojów określonych dla opcji w OPZ (zob. tabela nr 2), tzn.: napoje gorące wraz z dodatkami – w ilości 360 porcji, napoje zimne (woda) – w ilości 360 porcji, napoje zimne (soki 100%) – w ilości 360 porcji, owoce - w ilości 360 porcji, sałatki/surówki/dodatki warzywne – w ilości 360 porcji, dania główne mięsne/wegetariańskie serwowane na gorąco – w ilości 360 porcji, ciasta wypiekane, porcjowane i/lub desery – w ilości 360 porcji.
2.Okoliczności skorzystania z opcji zgodnie z §2 ust 4-9 projektowanych postanowień umowy:
„4. Zamawiający zastrzega sobie w sytuacji, gdy będzie to leżało w jego interesie oraz będzie wynikało z jego bieżących potrzeb lub w przypadku wydłużenia projektu dotacyjnego, o którym mowa w § 1 umowy, możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP, tj. zamówienia przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy usługi objętej prawem opcji, zgodnej z OPZ oraz ofertą Wykonawcy, a niewykraczającej poza poniższy zakres. W ramach prawa opcji Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług cateringowych na potrzeby spotkań, organizowanych do 60 osób włącznie. Orientacyjna ilość posiłków i napojów, zaplanowanych do przygotowania w ramach prawa opcji, wynosi 360 porcji w przypadku każdego z 7 rodzajów posiłków i napojów, określonych dla opcji w OPZ, w tabeli nr 2.
5. Zamawiający uprawniony jest do wielokrotnego korzystania z prawa opcji, tj. wielokrotnego składania oświadczeń o skorzystaniu z prawa opcji, aż do wykorzystania ilości porcji w ramach każdego z 7 rodzajów posiłków i napojów, określonych w OPZ, w tabeli nr 2 lub do wyczerpania kwoty umownej, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 2 umowy.
6. Prawo opcji, o którym mowa w ust. 4, stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego do jednostronnego kształtowania zakresu zamówienia poprzez jego rozszerzenie, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
7. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest przekazanie Wykonawcy każdorazowo pisemnych oświadczeń woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji, tj. o żądaniu wykonania zamówienia w ramach prawa opcji (w zakresie nie wyższym niż ten wskazany w OPZ, w tabeli nr 2 oraz w ust. 4, zawierających jednocześnie Formularz zapotrzebowania na daną usługę cateringową, o którym mowa w § 5 ust. 2 umowy.
8. Oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, zawierające Formularz zapotrzebowania na daną usługę cateringową, Zamawiający przekazuje Wykonawcy nie później niż na 5 dni przed upływem terminu zamówienia gwarantowanego, o którym mowa w § 3 ust. 1 i z uwzględnieniem terminu na przekazanie formularza zapotrzebowania na daną usługę cateringową do 60 osób włącznie, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 1.
9. W przypadku skorzystania z prawa opcji nie jest wymagana zmiana niniejszej umowy ani zawarcie odrębnej umowy.”
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona w sposób i na zasadach określonych w Rozdziale XVII SWZ "Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert".
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłaszania zapotrzebowania na usługę cateringową przy spotkaniach do 60 osób włącznie
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zgłaszania zapotrzebowania na usługę cateringową przy spotkaniach powyżej 60 osób
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne Zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający stawia następujący warunek w powyższym zakresie:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają zaświadczenie o dokonaniu wpisu zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Ocena spełniania warunku udziału w postepowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ (składany na wezwanie Zamawiającego).
- Na podstawie § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zamawiający – Żąda podmiotowych środków dowodowych.
Zaświadczenie o dokonaniu wpisu zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Na podstawie art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. 2023 poz. 1448) w związku z art. 6 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wszelkie wymagane do złożenia dokumenty opisano w SWZ.Oferta musi składać się z:
a) formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego stanowiącego – Załącznik nr 3 do SWZ;
b) szczegółowego kosztorysu przedmiotu zamówienia pn. „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego „Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0”” – załącznik nr 1 do Formularza Oferty;
c) oświadczeń, o których mowa w Rozdziale XXII SWZ;
d) zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XXII SWZ (jeżeli dotyczy);
e) wykazania zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Rozdziałem XIII pkt II (jeżeli dotyczy);
f) dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XXII pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i dokumentach zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Opisany został w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 2 do SWZ).Ponadto:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy.
Dodatkowo Zamawiający, przed podpisaniem umowy, na etapie jej przygotowania, usunie ze wzoru umowy ewentualne literówki, błędne odniesienia, skoryguje pominięcia części wyrazów i niewłaściwą odmianę wyrazów oraz dokona innych, koniecznych zmian redakcyjnych, nie mających znaczenia dla brzmienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dotyczy punktu 4.1.6.) ogłoszenia o zamówieniu "Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT)":Wartość zamówienia oszacowana została na kwotę 149 849,30 zł netto. Koszt zamówienia gwarantowanego (podstawowego) oszacowano na kwotę 112 376,90 zł netto, natomiast koszt zamówienia objętego prawem opcji na kwotę 37 472,40 zł netto.
Dotyczy punktu 4.2.10.) ogłoszenia o zamówieniu / dot. pkt VI SWZ TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Okres, w którym będzie realizowane zamówienie:
do 37 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
Zgodnie z § 3 umowy:
„1. w zakresie zamówienia gwarantowanego - w terminie do 37 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 1, o ile wyczerpanie kwoty nastąpi przed terminem, o którym mowa w pierwszej części zdania;
2. w zakresie zamówienia, objętego prawem opcji - w terminie do 37 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 2, o ile wyczerpanie kwoty nastąpi przed terminem, o którym mowa w pierwszej części zdania.”
Szczegółowe zapisy dotyczące terminu realizacji przedmiotowego zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ):
„§ 3
Strony zgodnie postanawiają, że usługi cateringowe, będące przedmiotem niniejszej umowy, będą świadczone w terminie do 37 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
1. w zakresie zamówienia gwarantowanego - w terminie do 37 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 1, o ile wyczerpanie kwoty nastąpi przed terminem, o którym mowa w pierwszej części zdania;
2. w zakresie zamówienia, objętego prawem opcji - w terminie do 37 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego, o której mowa w § 9 ust. 1 pkt 2, o ile wyczerpanie kwoty nastąpi przed terminem, o którym mowa w pierwszej części zdania.”