BZP: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
17.10.2025
2025/BZP 00482157/01
Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690515959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kultura.mielec.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura.mielec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d12c967-ad19-4163-9d36-b3b0a46830e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00439200/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt: Podniesienie potencjału Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu poprzez modernizację i rozbudowę budynku Doku Kultury nr FENX.07.01-IP.04-0062/24 w ramach działania FENX.07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej priorytet FENX.07 Kultura. Program: Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d12c967-ad19-4163-9d36-b3b0a46830e63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
2020r., poz. 2452).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywny 95/460WE (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu, Al. Niepodległości 7, 39-300 Mielec, telefon: 17 787 50 02, e-mail: sekretariat@kultura.mielec.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@kultura.mielec.pl.
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w ramach zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest usługa organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu w w ramach realizacji projektu „Podniesienie potencjału Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu poprzez modernizację i rozbudowę budynku Doku Kultury” nr FENX.07.01-IP.04-0062/24, działanie FENX.07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej, priorytet FENX.07 Kultura.
4. Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawa zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu będą upoważnione osoby.
6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następnego, po roku w którym zakończono sprawę.
7. Stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opierać się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Posiada Pan/Pani :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Panu/Pani:
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SCK-ZP/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zarządzania projektami w organizacjach kultury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ. Szczegółowe uregulowania w zakresie terminu realizacji zawiera SWZ - IDW rozdział VII.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1
pkt:
1. Cena 60%
2. Doświadczenie Trenera 40%
2. Kryterium „Cena - C”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch
miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z
poniższym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł).
3. Kryterium „Doświadczenie Trenera - D”
Ocena w ramach każdej części postępowania będzie się odbywać w oparciu
o informacje dotyczące doświadczenia Trenera wskazane w przez Wykonawcę w ofercie, w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z następującej tematyki:
1) Część nr 1 - szkolenia z zakresu zarządzania projektami w instytucjach publicznych,
2) Część nr 2 - szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla instytucji publicznych,
3) Część nr 3 – szkolenia z zakresu zamówień publicznych dla zamawiających z instytucji publicznych,
4) Część nr 4 – szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla instytucji publicznych,
5) Część nr 5 – szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych dla instytucji publicznych,
6) Część nr 6 – szkolenia z zakresu księgowości dla instytucji publicznych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 1-2 szkolenia - 0 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 3 szkolenia - 5 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 4 szkolenia - 10 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 5 szkoleń - 15 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 6 szkoleń - 20 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 7 szkoleń - 25 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 8 szkoleń - 30 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 9 szkoleń - 35 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 10 i więcej szkoleń - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z pozyskiwania funduszy na działalność kulturalną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ. Szczegółowe uregulowania w zakresie terminu realizacji zawiera SWZ - IDW rozdział VII.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-01 do 2025-12-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1
pkt:
1. Cena 60%
2. Doświadczenie Trenera 40%
2. Kryterium „Cena - C”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch
miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z
poniższym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł).
3. Kryterium „Doświadczenie Trenera - D”
Ocena w ramach każdej części postępowania będzie się odbywać w oparciu
o informacje dotyczące doświadczenia Trenera wskazane w przez Wykonawcę w ofercie, w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z następującej tematyki:
1) Część nr 1 - szkolenia z zakresu zarządzania projektami w instytucjach publicznych,
2) Część nr 2 - szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla instytucji publicznych,
3) Część nr 3 – szkolenia z zakresu zamówień publicznych dla zamawiających z instytucji publicznych,
4) Część nr 4 – szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla instytucji publicznych,
5) Część nr 5 – szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych dla instytucji publicznych,
6) Część nr 6 – szkolenia z zakresu księgowości dla instytucji publicznych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 1-2 szkolenia - 0 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 3 szkolenia - 5 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 4 szkolenia - 10 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 5 szkoleń - 15 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 6 szkoleń - 20 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 7 szkoleń - 25 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 8 szkoleń - 30 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 9 szkoleń - 35 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 10 i więcej szkoleń - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z szacowania wartości i planowania zamówień publicznych w instytucjach kultury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ. Szczegółowe uregulowania w zakresie terminu realizacji zawiera SWZ - IDW rozdział VII.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1
pkt:
1. Cena 60%
2. Doświadczenie Trenera 40%
2. Kryterium „Cena - C”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch
miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z
poniższym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł).
3. Kryterium „Doświadczenie Trenera - D”
Ocena w ramach każdej części postępowania będzie się odbywać w oparciu
o informacje dotyczące doświadczenia Trenera wskazane w przez Wykonawcę w ofercie, w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z następującej tematyki:
1) Część nr 1 - szkolenia z zakresu zarządzania projektami w instytucjach publicznych,
2) Część nr 2 - szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla instytucji publicznych,
3) Część nr 3 – szkolenia z zakresu zamówień publicznych dla zamawiających z instytucji publicznych,
4) Część nr 4 – szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla instytucji publicznych,
5) Część nr 5 – szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych dla instytucji publicznych,
6) Część nr 6 – szkolenia z zakresu księgowości dla instytucji publicznych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 1-2 szkolenia - 0 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 3 szkolenia - 5 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 4 szkolenia - 10 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 5 szkoleń - 15 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 6 szkoleń - 20 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 7 szkoleń - 25 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 8 szkoleń - 30 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 9 szkoleń - 35 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 10 i więcej szkoleń - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z cyberbezpieczeństwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ. Szczegółowe uregulowania w zakresie terminu realizacji zawiera SWZ - IDW rozdział VII.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1
pkt:
1. Cena 60%
2. Doświadczenie Trenera 40%
2. Kryterium „Cena - C”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch
miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z
poniższym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł).
3. Kryterium „Doświadczenie Trenera - D”
Ocena w ramach każdej części postępowania będzie się odbywać w oparciu
o informacje dotyczące doświadczenia Trenera wskazane w przez Wykonawcę w ofercie, w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z następującej tematyki:
1) Część nr 1 - szkolenia z zakresu zarządzania projektami w instytucjach publicznych,
2) Część nr 2 - szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla instytucji publicznych,
3) Część nr 3 – szkolenia z zakresu zamówień publicznych dla zamawiających z instytucji publicznych,
4) Część nr 4 – szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla instytucji publicznych,
5) Część nr 5 – szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych dla instytucji publicznych,
6) Część nr 6 – szkolenia z zakresu księgowości dla instytucji publicznych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 1-2 szkolenia - 0 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 3 szkolenia - 5 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 4 szkolenia - 10 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 5 szkoleń - 15 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 6 szkoleń - 20 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 7 szkoleń - 25 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 8 szkoleń - 30 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 9 szkoleń - 35 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 10 i więcej szkoleń - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z kompetencji cyfrowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ. Szczegółowe uregulowania w zakresie terminu realizacji zawiera SWZ - IDW rozdział VII.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-01 do 2025-12-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1
pkt:
1. Cena 60%
2. Doświadczenie Trenera 40%
2. Kryterium „Cena - C”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch
miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z
poniższym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł).
3. Kryterium „Doświadczenie Trenera - D”
Ocena w ramach każdej części postępowania będzie się odbywać w oparciu
o informacje dotyczące doświadczenia Trenera wskazane w przez Wykonawcę w ofercie, w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z następującej tematyki:
1) Część nr 1 - szkolenia z zakresu zarządzania projektami w instytucjach publicznych,
2) Część nr 2 - szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla instytucji publicznych,
3) Część nr 3 – szkolenia z zakresu zamówień publicznych dla zamawiających z instytucji publicznych,
4) Część nr 4 – szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla instytucji publicznych,
5) Część nr 5 – szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych dla instytucji publicznych,
6) Część nr 6 – szkolenia z zakresu księgowości dla instytucji publicznych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 1-2 szkolenia - 0 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 3 szkolenia - 5 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 4 szkolenia - 10 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 5 szkoleń - 15 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 6 szkoleń - 20 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 7 szkoleń - 25 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 8 szkoleń - 30 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 9 szkoleń - 35 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 10 i więcej szkoleń - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z księgowości w instytucjach kultury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SWZ. Szczegółowe uregulowania w zakresie terminu realizacji zawiera SWZ - IDW rozdział VII.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1
pkt:
1. Cena 60%
2. Doświadczenie Trenera 40%
2. Kryterium „Cena - C”
W tym kryterium Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch
miejsc po przecinku.
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej IDW. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z
poniższym wzorem:
C = [Cmin / Co] x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w podkryterium „Cena”;
Cmin – najniższa cena brutto w złożonych ofertach (zł);
Co – cena brutto w ocenianej ofercie (zł).
3. Kryterium „Doświadczenie Trenera - D”
Ocena w ramach każdej części postępowania będzie się odbywać w oparciu
o informacje dotyczące doświadczenia Trenera wskazane w przez Wykonawcę w ofercie, w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z następującej tematyki:
1) Część nr 1 - szkolenia z zakresu zarządzania projektami w instytucjach publicznych,
2) Część nr 2 - szkolenia z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla instytucji publicznych,
3) Część nr 3 – szkolenia z zakresu zamówień publicznych dla zamawiających z instytucji publicznych,
4) Część nr 4 – szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla instytucji publicznych,
5) Część nr 5 – szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych dla instytucji publicznych,
6) Część nr 6 – szkolenia z zakresu księgowości dla instytucji publicznych.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Punkty zostaną przyznane wg następujących zasad:
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 1-2 szkolenia - 0 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 3 szkolenia - 5 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 4 szkolenia - 10 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 5 szkoleń - 15 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 6 szkoleń - 20 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 7 szkoleń - 25 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 8 szkoleń - 30 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 9 szkoleń - 35 pkt,
- Liczba kursów/szkoleń/seminariów związanych z przedmiotem zamówienia (w danej części), które przeprowadził Trener proponowany przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia dla Zamawiającego 10 i więcej szkoleń - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Trenera
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu obejmują:
- oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ- IDW;
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 5.6.2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem ich złożenia.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis pkt. 2 powyżej stosuje się.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.5, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do IDW.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W trakcie realizacji umowy istotne postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. regulacji prawnych prowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany lub siły wyższej rozumianej jako niezależne od stron losowe zdarzenie zewnętrzne, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności) przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. okolicznościami, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
2) Innych postanowień umowy, gdy ich zmiana będzie niezbędna do prawidłowego wykonania umowy zgodnie z jej celem wskutek nieprzewidzianej przez Strony zmiany okoliczności.
2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-25
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak