BZP: Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych, mieszkańców gminy Kielce
20.10.2025
2025/BZP 00484538/01
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych, mieszkańców gminy Kielce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003677051
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Studzienna 2
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-544
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00484538
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00482959
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia na wezwanie oświadczenia w zakresie:
1) wykonanych usług.
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje usługę w ramach jednej umowy;
trwającą nieprzerwanie przez okres 8 miesięcy następujących po sobie z zakresu usług opiekuńczych dla osób starszych lub/i niepełnosprawnych, gdzie zakres usług polegał na opiece pielęgnacji jako wspieranie i pomoc fizyczna dla tych osób, a zakres w wymaganych 8 miesiącach obejmował świadczenie usługi w minimalnej ilości godzin - 8000 h
UWAGA!
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
2) Dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
• 30 asystentami którzy będą świadczyć usługę w tym co najmniej 5 asystentów dysponujących samochodem. Asystentami nie mogą być członkowie rodzin, ich opiekunowie prawni lub osobami zamieszkującymi razem z uczestnikiem.
Wymagane jest aby każdy asystent posiadał udokumentowane uzyskane kwalifikacje w minimum jednym z następujących zawodach i specjalnościach:
• asystent osobisty osoby niepełnosprawnej,
• opiekun osoby starszej,
• opiekun medyczny,
• pedagog,
• psycholog,
• pielęgniarka,
• pracownik socjalny,
• terapeuta zajęciowy lub inny zawód o charakterze opiekuńczych lub medycznym lub posiadający co najmniej 12–miesięczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobie z niepełnosprawnością, np. doświadczenie zawodowe, wolontariat.
• asystentem może być również osoba wskazana przez uczestnika projektu posiadająca minimum 12-miesięczne doświadczenie w świadczeniu usług asystencji osobistej.
W wykazie osób poza imieniem i nazwiskiem należy określić które z posiadanych kwalifikacji wskazane osoby posiadają.
Po zmianie:
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
Potwierdzenie w formie oświadczenia że wykonawca posiada status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych określonych w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w tymże przepisie, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia na wezwanie oświadczenia w zakresie:
1) Dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
• 30 asystentami którzy będą świadczyć usługę w tym co najmniej 5 asystentów dysponujących samochodem. Asystentami nie mogą być członkowie rodzin, ich opiekunowie prawni lub osobami zamieszkującymi razem z uczestnikiem.
Wymagane jest aby każdy asystent posiadał udokumentowane uzyskane kwalifikacje w minimum jednym z następujących zawodach i specjalnościach:
• asystent osobisty osoby niepełnosprawnej,
• opiekun osoby starszej,
• opiekun medyczny,
• pedagog,
• psycholog,
• pielęgniarka,
• pracownik socjalny,
• terapeuta zajęciowy lub inny zawód o charakterze opiekuńczych lub medycznym lub posiadający co najmniej 12–miesięczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobie z niepełnosprawnością, np. doświadczenie zawodowe, wolontariat.
• asystentem może być również osoba wskazana przez uczestnika projektu posiadająca minimum 12-miesięczne doświadczenie w świadczeniu usług asystencji osobistej.
W wykazie osób poza imieniem i nazwiskiem należy określić które z posiadanych kwalifikacji wskazane osoby posiadają.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz zrealizowanych usług
wykaz osób
Po zmianie:
wykaz osób
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-27 09:00
Po zmianie:
2025-10-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-27 11:00
Po zmianie:
2025-10-28 11:00