BZP: Druk poradnika dobrych praktyk „Rozwój preorientacji zawodowej u przedszkolaków”
21.10.2025
2025/BZP 00487991/01
Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Druk poradnika dobrych praktyk „Rozwój preorientacji zawodowej u przedszkolaków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rozwoju Edukacji Województwa Łódzkiego w Piotrkowie Trybunalskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389760086
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2
1.4.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.4.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@crepiotrkow.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodn.piotrkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487991
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00480936
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Promocja poradnika, w tym organizacja pięciu spotkań promocyjnych.
Pięć spotkań promocyjnych wraz z popularyzacją poradnika z autorem/autorami, poradnika.
Realizacja spotkań promocyjnych na terenie:
- Piotrkowa Trybunalskiego,
- Bełchatowa,
- Opoczna,
- Tomaszowa Mazowieckiego,
- Radomska.
Grupa docelowa: doradcy zawodowi, nauczyciele przedszkoli oraz szkół podstawowych, rodzice.
Liczba odbiorców na jednym spotkaniu promocyjnym min. 20 osób.
Czas jednego spotkania od 1,5 godz. zegarowej do 2 godz. zegarowych (z przerwą na poczęstunek).
W dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych nie późnij niż do godz. 19.00
Specyfikacja sali szkoleniowej:
Sala szkoleniowa na minimum 30 uczestników, spełniająca wymogi sanitarne.
Układ kinowy miejsc siedzących.
Wyposażenie techniczne: rzutnik, ekran projekcyjny, wskaźnik laserowy, komputer ze stałym dostępem do Internetu, system nagłośnienia (mikrofony, głośniki).
Węzeł sanitarny.
Serwis kawowy na każdym spotkaniu promocyjnym:
Ciągły serwis kawowy uzupełniany na bieżąco:
Gorąca kawa czarna /rozpuszczalna/parzona/ziarnistą do ekspresu – 2 filiżanki na osobę, go-rąca herbata czarna tradycyjna – 2 filiżanki na osobę, dodatki bez ograniczeń: cukier, cytryna w plasterkach, mleko do kawy. Woda mineralna gazowana/niegazowana – podana w orygi-nalnych 0,5 l butelkach (2 butelki/osobę).
ciasteczka kruche - 100 g na osobę, owoce, warzywa świeże, sezonowe – 100 g na osobę, przekąski – paluszki, chipsy 100 g na osobę
Sposób podania serwisu kawowego: w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem jednora-zowych filiżanek/kubeczków, talerzyków, łyżeczek, serwetek oraz białych materiałowych obrusów pod serwis kawowy.
Uzupełnieniem działań promocyjnych będą spoty reklamowe w lokalnych rozgłośniach radiowych (np. STREFA FM- Piotrków, Radomsko, RADIO FAMA- Tomaszów, RADIO ESKA- Bełchatów, RADIO PLUS RADOM- Opoczno).
Po zmianie:
Promocja poradnika, w tym organizacja pięciu spotkań promocyjnych.
Pięć spotkań promocyjnych wraz z popularyzacją poradnika z autorem/autorami, poradnika.
Realizacja spotkań promocyjnych na terenie:
- Piotrkowa Trybunalskiego,
- Bełchatowa,
- Opoczna,
- Tomaszowa Mazowieckiego,
- Radomska.
Grupa docelowa: doradcy zawodowi, nauczyciele przedszkoli oraz szkół podstawowych, rodzice.
Liczba odbiorców na jednym spotkaniu promocyjnym min. 20 osób.
Czas jednego spotkania od 1,5 godz. zegarowej do 2 godz. zegarowych (z przerwą na poczęstunek).
W dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych nie późnij niż do godz. 19.00
Specyfikacja sali szkoleniowej:
Sala szkoleniowa na minimum 30 uczestników, spełniająca wymogi sanitarne.
Układ kinowy miejsc siedzących.
Wyposażenie techniczne: rzutnik, ekran projekcyjny, wskaźnik laserowy, komputer ze stałym dostępem do Internetu, system nagłośnienia (mikrofony, głośniki).
Węzeł sanitarny.
Serwis kawowy na każdym spotkaniu promocyjnym:
Ciągły serwis kawowy uzupełniany na bieżąco:
Gorąca kawa czarna /rozpuszczalna/parzona/ziarnistą do ekspresu – 2 filiżanki na osobę, go-rąca herbata czarna tradycyjna – 2 filiżanki na osobę, dodatki bez ograniczeń: cukier, cytryna w plasterkach, mleko do kawy. Woda mineralna gazowana/niegazowana – podana w orygi-nalnych 0,5 l butelkach (2 butelki/osobę).
ciasteczka kruche - 100 g na osobę, owoce, warzywa świeże, sezonowe – 100 g na osobę, przekąski – paluszki, chipsy 100 g na osobę
Sposób podania serwisu kawowego: w formie szwedzkiego stołu z zapewnieniem jednora-zowych filiżanek/kubeczków, talerzyków, łyżeczek, serwetek oraz białych materiałowych obrusów pod serwis kawowy.
Uzupełnieniem działań promocyjnych będą spoty reklamowe w lokalnych rozgłośniach radiowych (np. STREFA FM- Piotrków, Radomsko, RADIO FAMA- Tomaszów, RADIO ESKA- Bełchatów, RADIO PLUS RADOM- Opoczno).
Jeden spot- audycja sponsorowana na lokalizację (Piotrków Tryb., Bełchatów, Opoczno, Radomsko, Tomaszów Maz.)- łącznie 5 (w lokalnych rozgłośniach radiowych, po jednym na rozgłośnię, np. w proponowanych w SWZ: STREFA FM- Piotrków, Radomsko, RADIO FAMA- Tomaszów, RADIO ESKA- Bełchatów, RADIO PLUS RADOM- Opoczno),
Czas trwania każdego spotu - do 3 minut.
Dwie emisje w tygodniu poprzedzającym wydarzenie (np. jedna emisja w prime time- 7.00- 15.00 oraz jedna emisja w weekend)- czyli dwie emisje na każdy z pięciu spotów- audycji sponsorowanych.
Okres czasu przewidziana jest kampania - Tydzień poprzedzający wydarzenie- jak wyżej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-27 10:00
Po zmianie:
2025-10-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-27 10:05
Po zmianie:
2025-10-30 10:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-25
Po zmianie:
2025-11-28