BZP: Obsługa techniczna Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion
21.10.2025
2025/BZP 00488386/01
FUNDACJA ORŁY SPORTU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa techniczna Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA ORŁY SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orlysportu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orlysportu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa techniczna Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae029502-fe9d-4e24-88d2-d6de95ea2189
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11989213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1198921
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy https://platformazakupowa.pl/pn/orlysportu Wszelkie informacje o środkach komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostały opisane w Rozdziale I punkt 12. SWZ. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą platforma zakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) dostępną pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/orlysportu i formularza „Wyślij wiadomość dla zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert). Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta jest w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FOS.PN.12.2025.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Część I – usługi techniczne AVL i scenograficzne dla Kongresu Sportu Powszechnego 2025
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-26 do 2025-11-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja kreatywna
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Część II – rejestracja i obsługa uczestników
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-26 do 2025-11-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry funkcjonalne systemu rejestracji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora dedykowanego do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna Kongresu Sportu Powszechnego oraz turniejów eliminacyjnych z Orlika na Stadion, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Część III – realizacja transmisji na żywo i obsługa planu
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
64228100-1 - Usługi transmisji sygnału telewizyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-26 do 2025-11-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora dedykowanego do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej
Dotyczy części I:
5.1.1.1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał co najmniej dwie usługi polegające na organizacji konferencji/targów/wystaw o wartości nie mniejszej niż 200 000 (słownie: dwieście tysięcy) PLN każda, w której uczestniczyło co najmniej 500 osób (na jeden dzień), która trwała co najmniej dwa dni.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. warunek musi spełnić każdy z nich. Nie dopuszcza się sumowania usług wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku.
Pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie jedną umowę zawartą z jednym podmiotem.
Wykonawca może wykazać się usługą o szerszym zakresie niż wskazany w warunku zamówienia, jednak usługa ta musi spełniać wymagania minimalne określone w niniejszym SWZ.
5.1.1.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przez cały okres trwania Umowy jedną osobą, która będzie pełniła rolę koordynatora, która:
a) posiada doświadczenie w koordynowaniu co najmniej 3 usług polegających na organizacji konferencji/targów/wystaw (dalej „impreza”), w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, w których uczestniczyło co najmniej 500 osób (na jeden dzień), które trwały co najmniej dwa dni i w ramach których:
• była odpowiedzialna za organizacje pracy osób związanych z wykonaniem zamawianej usługi,
• w pełnym zakresie zarządzała działaniami na strefach wystawowych,
• posiadała upoważnienie do podejmowania ważnych strategicznych decyzji w zakresie zarządzania Imprezą od strony Wykonawcy,
• pozostawała w stałym kontakcie z Zamawiającym podczas przygotowania, trwania Imprezy oraz do dnia zdemontowania poszczególnych stref.
b) komunikatywnie porozumiewa się w języku angielskim.
Dotyczy części II:
5.1.1.3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał
co najmniej dwie usługi w zakresie obsługi uczestników 2 wydarzeń o charakterze kongresowym lub konferencyjnym, obejmujących:
- system rejestracji online i onsite,
- obsługę uczestników powyżej 500 osób,
- obsługę stref VIP lub medialnych,
- realizację wydarzeń w obiektach wielofunkcyjnych (np. hale, stadiony, centra konferencyjne).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. warunek musi spełnić każdy z nich. Nie dopuszcza się sumowania usług wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku.
Pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie jedną umowę zawartą z jednym podmiotem.
Wykonawca może wykazać się usługą o szerszym zakresie niż wskazany w warunku zamówienia, jednak usługa ta musi spełniać wymagania minimalne określone w niniejszym SWZ.
5.1.1.4. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przez cały okres trwania Umowy jedną osobą, która będzie pełniła rolę koordynatora, odpowiadającego za całościowy nadzór nad wykonaniem umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym, która:
• posiada doświadczenie w koordynowaniu co najmniej 3 usług polegających na obsługi uczestników wydarzeń o charakterze kongresowym lub konferencyjnym, w okresie 3 ostatnich lat, w których uczestniczyło co najmniej 500 osób (na jeden dzień), które trwały co najmniej dwa dni.
Dotyczy części III:
5.1.1.5. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał co najmniej dwie usługi polegające na realizacji transmisji na żywo i obsłudze planu w której uczestniczyło co najmniej 500 osób (na jeden dzień), która trwała co najmniej dwa dni.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. warunek musi spełnić każdy z nich. Nie dopuszcza się sumowania usług wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku.
Pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie jedną umowę zawartą z jednym podmiotem.
Wykonawca może wykazać się usługą o szerszym zakresie niż wskazany w warunku zamówienia, jednak usługa ta musi spełniać wymagania minimalne określone w niniejszym SWZ.
5.1.1.6. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przez cały okres trwania Umowy jedną osobą, która będzie pełniła rolę koordynatora, odpowiadającego za całościowy nadzór nad wykonaniem umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym, która:
• posiada doświadczenie w koordynowaniu co najmniej 3 usług polegających na realizacji transmisji na żywo i obsłudze planu, w okresie 3 ostatnich lat, w których uczestniczyło co najmniej 500 osób (na jeden dzień), które trwały co najmniej dwa dni.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ. 2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców patrz SWZ. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby. 4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w SWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają dla niego właściwe przepisy Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (D.U. z 2020 r. poz. 2415).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego - Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ. (uwaga patrz zapisy SWZ dot. kryteriów oceny ofert i oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
7.2. Dotyczy części I:Koncepcja realizacji zamówienia, która musi zawierać:
• projekt scenografii wydarzenia stworzony na podstawie przygotowanego OPZ - musi on dot. wszystkich opisanych sal w OPZ.
Koncepcja musi zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Nie załączenie/brak podpisanej koncepcji skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w kryterium oceny ofert pn. „Jakość wykonania zamówienia”.
Koncepcja nie podlega uzupełnieniu.
7.3. Dotyczy części II:
Opis funkcjonalny systemu, który musi zawierać:
o informacje o stabilność systemu i zaplecze techniczne
o Innowacyjność systemu
Opis musi zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Nie załączenie/brak podpisanego opisu skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w kryterium oceny ofert pn. „Parametry funkcjonalne systemu rejestracji”.
Opis nie podlega uzupełnieniu.
7.4. Dotyczy części II i III:
Wykaz osób do oceny w kryterium oceny ofert pn. „Doświadczenie koordynatora dedykowanego do realizacji zamówienia”, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ. Wykaz osób nie podlega uzupełnieniu. Niezałączenie wykazu osób lub załączenie wykazu niepodpisanego lub zawierającego błędy lub braki skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w kryterium oceny ofert pn. „Doświadczenie koordynatora dedykowanego do realizacji zamówienia” odpowiednio do części postępowania.