BZP: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie sieci ciepłowniczej w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
23.10.2025
2025/BZP 00492885/01
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie sieci ciepłowniczej w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121
1.4.2.) Miejscowość: Legionowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Policji
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492885
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00456593
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających
na przebudowie sieci ciepłowniczej w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Pełen zakres robót ujęty został w Programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. W razie konieczności dokonania zgłoszenia i uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418), zwaną dalej ustawą „Prawo budowlane”, Wykonawca wykona je w ramach niniejszego zamówienia.
4. Projekt powinien uwzględniać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych oraz wybranych technologii.
5. Dokumentację techniczną i prace związane z modernizacją sieci należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wydanymi przez PEC „Legionowo” Sp. z o. o. na wykonanie modernizacji istniejącej sieci cieplnej na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, stanowiącymi załącznik nr 4 do Programu funkcjonalno-użytkowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań projektowych.
7. Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, oraz, w razie potrzeby, dokonaniem zgłoszenia
lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych wynosi
do 180 dni od dnia podpisania umowy.
8. Schemat montażowy sieci cieplnej w technologii materiałów preizolowanych
oraz projekt budowlany muszą uzyskać akceptację PEC „Legionowo” Sp. z o. o.
9. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć schemat montażowy sieci cieplnej w technologii materiałów preizolowanych oraz projekt budowlany w Wydziale Inwestycji i Remontów Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów Centrum Szkolenia Policji w Legionowie będzie odpowiedzialny za przedstawienie do uzgodnienia z PEC „Legionowo”
Sp. z o. o. przedłożonych opracowań.
10. Odbiór dokumentacji projektowej nastąpi po sprawdzeniu kompletności przez Przedstawicieli Wydziału Inwestycji i Remontów oraz uzyskaniu akceptacji PEC „Legionowo” Sp. z o. o.
11. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej nie może przekroczyć kwoty 1 100 000,00 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych 00/100).
12. W ramach niniejszej umowy Wykonawca projektu zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego.
13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.
14. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów, tel. (47) 725 58 08 lub 725 58 98.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
17. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani, wg. załącznika nr 9 do SWZ.
18. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane, oraz aktualne uprawnienia branżowe, w tym: uprawnienia SEP energetyczne G2 dla min. 2 osób, uprawnienia SEP elektryczne do 1 kV dla min. 1 osoby, uprawnienia spawalnicze dla min. 1 osoby oraz 1 osobę posiadającą licencję instalatora NICE, w pełni pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, wg. załącznika nr 5 do SWZ.
19. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277), zwaną dalej ustawą Kodeks pracy.
20. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum pięciu (5) osób, posiadających uprawnienia wskazane w pkt. 20, zgodnie z art. 95 Ustawy, które będą wykonywały wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, wg. załącznika nr 6 do SWZ:
1) roboty instalacyjne sanitarne;
2) roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne;
3) roboty spawalnicze.
21. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
22. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
23. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy
przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli
przez Państwową Inspekcję Pracy.
24. Zamawiający wymaga przedstawienia audytu producenta w zakresie wykonania rur w technologii ciągłej.
25. W celu sprawdzenia powtarzalności procesu produkcji do oferty Wykonawca załączy minimum 3 (trzy) badania rur wskazujące na zapewnienie współczynnika o minimalnej wartości λ 0,024 przed procesem starzenia materiału, z okresu ostatnich 10-ciu lat.
Do spełnienia warunków będzie wyciągnięta średnia.
26. Zgodnie z art. 310 Ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
27. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
28. W nawiązaniu do art. 455 ust. 1 Ustawy strony mają prawo do zmiany treści umowy. zmiany umowy zostały szczegółowo umówione w § 21 Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.
29. Wykonanie robót budowlanych nastąpi nie później niż do dnia 30 września 2026 r.
30. Umowa będzie obowiązywała od dnia zawarcia do dnia 30 października 2026 r.
31. Wykonanie i rozliczenie prac w poszczególnych latach:
1) 2025 r. do kwoty brutto 7 200 000,00 zł;
2) 2026 r. pozostała kwota brutto.
32. Płatności za wykonanie robót:
1) I rok realizacji, rozliczenie do dnia 1 grudnia 2025 r. do kwoty 7 200 000,00 zł;
2) II rok realizacji, rozliczenie po odbiorze robót budowlanych, nie później
niż do dnia 30 września 2026 r. – 90 % pozostałej kwoty, 10 % należnej kwoty po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, nie później niż do dnia 30 października 2026 r.
33. Zamawiający zgodnie z art. 442 ust. 1 Ustawy dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi w wysokości nie większej niż 75 % wartości zamówienia.
34. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających
na przebudowie sieci ciepłowniczej w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Pełen zakres robót ujęty został w Programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. W razie konieczności dokonania zgłoszenia i uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418), zwaną dalej ustawą „Prawo budowlane”, Wykonawca wykona je w ramach niniejszego zamówienia.
4. Projekt powinien uwzględniać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych oraz wybranych technologii.
5. Dokumentację techniczną i prace związane z modernizacją sieci należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wydanymi przez PEC „Legionowo” Sp. z o. o. na wykonanie modernizacji istniejącej sieci cieplnej na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, stanowiącymi załącznik nr 4 do Programu funkcjonalno-użytkowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań projektowych.
7. Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, oraz, w razie potrzeby, dokonaniem zgłoszenia
lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych wynosi
do 180 dni od dnia podpisania umowy.
8. Odbiór kompletnej dokumentacji projektowej (dokumentacja wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami) nastąpi w oparciu o podpisany przez obie strony z wynikiem pozytywnym Protokół odbioru prac projektowych, stanowiący załącznik nr 5 do umowy, po sprawdzeniu jej kompletności przez przedstawicieli Wydziału Inwestycji i Remontów Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, w terminie do 5 dni roboczych.
9. Po dokonaniu odbioru dokumentacji projektowej Naczelnik Wydziału Inwestycji i Remontów Centrum Szkolenia Policji w Legionowie przedstawi do uzgodnienia z PEC „Legionowo” Sp. z o. o. przedstawione opracowanie.
10. Rozpoczęcie robót budowlanych możliwe jest po uzyskaniu przez Zamawiającego uzgodnienia dokumentacji projektowej z PEC „Legionowo”
Sp. z o. o.
11. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej nie może przekroczyć kwoty 1 100 000,00 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych 00/100).
12. W ramach niniejszej umowy Wykonawca projektu zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego. Wszelkie uzupełnienia dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek dokonać w ramach pełnionego nadzoru autorskiego.
13. Wszystkie wbudowane urządzenia i wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty.
14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.
15. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów,
tel. (47) 725 58 08 lub 725 58 98.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
18. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani, wg. załącznika nr 9 do SWZ.
19. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane, oraz aktualne uprawnienia branżowe, w tym: uprawnienia SEP energetyczne G2, uprawnienia SEP elektryczne do 1 kV, uprawnienia spawalnicze oraz osobę posiadającą licencję instalatora NICE, w pełni pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia, wg. załącznika nr 5 do SWZ.
20. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277), zwaną dalej ustawą Kodeks pracy.
21. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób posiadających uprawnienia wskazane w pkt. 19, zgodnie z art. 95 Ustawy, które będą wykonywały wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia,
wg. załącznika nr 6 do SWZ:
1) roboty instalacyjne sanitarne;
2) roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne;
3) roboty spawalnicze.
22. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
23. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
24. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy
przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli
przez Państwową Inspekcję Pracy.
25. Wykonawca min. 2 (dwa) miesiące przed rozpoczęciem realizacji robót ziemnych u Zamawiającego zobowiązuje się do dostarczenia na teren budowy rur przewidzianych do realizacji zadania. Powyższy obowiązek wynika z umożliwienia Zamawiającemu zlecenia badań rur pod kątem zapewnienie współczynnika o minimalnej wartości poniżej 0,025 WI(mK). Zamawiający zastrzega, że niespełnienie powyższego warunku spowoduje niedopuszczenie rur do wbudowania i żądanie wymiany materiałów na materiały o żądanych parametrach.
26. Zgodnie z art. 310 Ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
27. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
28. Wykonanie robót budowlanych nastąpi nie później niż do dnia 30 września 2026 r.
29. Umowa będzie obowiązywała od dnia zawarcia do dnia 30 października 2026 r.
30. Wykonanie i rozliczenie prac w poszczególnych latach:
1) 2025 r. do kwoty brutto 7 200 000,00 zł;
2) 2026 r. pozostała kwota brutto.
31. Płatności za wykonanie robót:
1) I rok realizacji, rozliczenie do dnia 20 grudnia 2025 r. do kwoty
7 200 000,00 zł;
2) II rok realizacji, rozliczenie po odbiorze robót budowlanych, nie później
niż do dnia 30 września 2026 r. – 90 % pozostałej kwoty, 10 % należnej kwoty po braku sprzeciwu organu nadzoru budowlanego, nie później niż do dnia 30 października 2026 r.
32. Zamawiający zgodnie z art. 442 ust. 1 Ustawy dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi w wysokości nie większej niż 75 % wartości zamówienia.
33. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
1. oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) pełnomocnictwa dla Wykonawcy wiodącego (lidera) – w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. wypełnionego i podpisanego oświadczenia dot. przesłanek wykluczenia z art. 5K Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, którego wzór stanowią załączniki nr 8 i 8a do SWZ.
4. do oferty Wykonawca dołącza także przedmiotowe środki dowodowe, określone w Rozdziale VIII SWZ:
a) w celu sprawdzenia powtarzalności procesu produkcji Wykonawca załączy minimum 3 (trzy) badania rur wskazujące na zapewnienie współczynnika
o minimalnej wartości λ 0,024 przed procesem starzenia materiału, z okresu ostatnich 10-ciu lat.
Do spełnienia warunków będzie wyciągnięta średnia.
Po zmianie:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
1. oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) pełnomocnictwa dla Wykonawcy wiodącego (lidera) – w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. wypełnionego i podpisanego oświadczenia dot. przesłanek wykluczenia z art. 5K Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, którego wzór stanowią załączniki nr 8 i 8a do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołączy:
a) wykaz przynajmniej dwóch (2) robót budowlanych wykonanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym polegających na budowie lub przebudowie sieci ciepłowniczej,
o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100) brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
b) oświadczenie, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie. W tym celu Wykonawca musi złożyć oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ, że osoby,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane, oraz aktualne uprawnienia branżowe, w tym: uprawnienia SEP energetyczne G2 dla min. 2 osób, uprawnienia SEP elektryczne do 1 kV dla min. 1 osoby, uprawnienia spawalnicze dla min. 1 osoby oraz 1 osobę z licencją instalatora NICE, w pełni pozwalające
na realizację przedmiotu zamówienia,
c) oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ, iż minimum pięć (5) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zatrudnione
na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega
na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy Kodeks pracy, posiadają wskazane w pkt. 4 ppkt 1 lit. b uprawnienia branżowe,
d) audyt producenta w zakresie wykonania rur w technologii ciągłej.
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, obejmujące swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem usługi na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
Po zmianie:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca dołączy:
a) wykaz przynajmniej dwóch (2) robót budowlanych wykonanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich ośmiu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym polegających na budowie lub przebudowie sieci ciepłowniczej,
o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100) brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ,
b) oświadczenie, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie. W tym celu Wykonawca musi złożyć oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ, że osoby,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane, oraz aktualne uprawnienia branżowe, w tym: uprawnienia SEP energetyczne G2, uprawnienia SEP elektryczne do 1 kV , uprawnienia spawalnicze oraz licencję instalatora NICE, w pełni pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia,
c) oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy Kodeks pracy, posiadają wskazane w pkt. 4 ppkt 1 lit. b uprawnienia branżowe,
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, obejmujące swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem usługi na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu sprawdzenia powtarzalności procesu produkcji Wykonawca załączy minimum 3 (trzy) badania rur wskazujące na zapewnienie współczynnika
o minimalnej wartości λ 0,024 przed procesem starzenia materiału, z okresu ostatnich 10-ciu lat.
Do spełnienia warunków będzie wyciągnięta średnia.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Minimum 3 (trzy) badania rur wskazujące na zapewnienie współczynnika
o minimalnej wartości λ 0,024 przed procesem starzenia materiału, z okresu ostatnich 10-ciu lat.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-27 10:00
Po zmianie:
2025-11-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-27 10:10
Po zmianie:
2025-11-05 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-25
Po zmianie:
2025-12-04