BZP: Usługi ochrony fizycznej i elektronicznej osób i mienia siedzib Muzeum w Koszalinie
23.10.2025
2025/BZP 00493556/01
Muzeum w Koszalinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi ochrony fizycznej i elektronicznej osób i mienia siedzib Muzeum w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Koszalinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277026
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Młyńska 37-39
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-420
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 094 3432011
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeumwkoszalinie.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493556
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00476975
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy dotyczące zamawiającego lub wykonawcy tj. nazwy podmiotu, adresu, NIP, REGON lub osób wyznaczonych do kontaktów lub numerów telefonów kontaktowych nie wymagają aneksu do umowy lecz strony są zobowiązane do natychmiastowego wzajemnego powiadamiania o tym fakcie drugiej strony w formie pisemnej.
3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
4. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących warunkach:
1) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
w sytuacjach, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4) 4) W przypadku realizacji dodatkowych usług ochrony, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, z uwagi na pozyskanie przez zamawiającego nowych obiektów dla których niezbędne będzie zapewnienie ochrony na tych samych zasadach (wzrost ceny nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy – art. 455 pkt 1 pdpkt 3 a-c) ustawy Pzp).
Po zmianie:
1. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy dotyczące zamawiającego lub wykonawcy tj. nazwy podmiotu, adresu, NIP, REGON lub osób wyznaczonych do kontaktów lub numerów telefonów kontaktowych nie wymagają aneksu do umowy lecz strony są zobowiązane do natychmiastowego wzajemnego powiadamiania o tym fakcie drugiej strony w formie pisemnej.
3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
4. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w następujących warunkach:
1) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
w sytuacjach, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4) W przypadku realizacji dodatkowych usług ochrony, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, z uwagi na pozyskanie przez zamawiającego nowych obiektów dla których niezbędne będzie zapewnienie ochrony na tych samych zasadach (wzrost ceny nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy – art. 455 pkt 1 pdpkt 3 a-c) ustawy Pzp).
5) W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do Pracowniczych Planów Kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych zgodnie z Art. 436 pkt 4 ppkt b) ustawy Pzp. Wynagrodzenie może ulec zmianie odpowiednio do zmiany wysokości kosztów ponoszonych przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, o ile zmiana tych kosztów wynika ze zmiany przepisów prawa dot. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych i ma wpływ na koszt wykonywania zamówienia przez Wykonawcę.
6) W przypadku waloryzacji o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, zgodnie z art. 439 Pzp na warunkach określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-27 10:00
Po zmianie:
2025-10-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-27 13:00
Po zmianie:
2025-10-29 13:00