BZP: Budowa boiska do padla i tężni wraz z elementami małej architektury na terenie sportowo-rekreacyjnym w Nowogrodzie Bobrzańskim (dz. nr 1840/34)
26.10.2025
2025/BZP 00496443/01
GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Budowa boiska do padla i tężni wraz z elementami małej architektury na terenie sportowo-rekreacyjnym w Nowogrodzie Bobrzańskim (dz. nr 1840/34)    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.4.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 517886299
1.4.8.) Numer faksu: 517886299
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowogrodbobrz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496443
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00469784
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania                    Przed zmianą: 
                        NIE                
                    Po zmianie: 
                        TAK                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia                    Przed zmianą: 
                        1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Budowy boiska do padla i tężni wraz z elementami małej architektury na terenie sportowo-rekreacyjnym w Nowogrodzie Bobrzańskim. 
2.	Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę do z dnia 20.03.2025 r. do Starosty Zielonogórskiego, którego skan znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ. 
3.	Zadanie polega na wykonaniu kortu do gry w padla wraz z oświetleniem, tężni sonicznej, utwardzenia terenu wokół kortu, ustawieniu 2 ławek, śmietnika oraz 4 stojaków na rowery. Wszystkie parametry podane są w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.	Zestawienie powierzchni:
•	Powierzchnia działki: 28,177 m2
•	Powierzchnia kortu do gry w padla: 200,00 m2
•	Powierzchnia utwardzona: 40,95 m2
•	Powierzchnia tężni sonicznej: 13,85 m2
5.	Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej wycenie następujące podstawowe prace tymczasowe i towarzyszące:
1)	 Geodezyjne wytyczanie elementów konstrukcji oraz przebiegu projektowanych sieci, dróg, placów i chodników,
2)	Wykonanie pomocniczych konstrukcji montażowych,
3)	Wykonanie tymczasowych przyłączy wody, energii elektrycznej, kanalizacji, telekomunikacji i innych mediów potrzebnych wykonawcy,
4)	Urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy, dozór placu oraz mienia budowy,
5)	Organizację pomieszczeń socjalnych i biurowych zaplecza budowy w tym także pomieszczeń sanitarno-higienicznych,
6)	Utrzymanie urządzeń placu budowy,
7)	Pomiary do rozliczenia robót,
8)	Działanie ochronne zgodnie z warunkami bhp,
9)	Utrzymanie drobnych narzędzi,
10)	 Usuwanie z budowy odpadów i zanieczyszczeń,
11)	 Wykonanie dróg tymczasowych,
12)	 Oświetlenie i ogrzewanie pomieszczeń pracowniczych,
13)	 Opomiarowanie punktów poboru mediów – na koszt Wykonawcy
14)	 Inwentaryzacja powykonawcza i geodezyjna powykonawcza,
15)	 Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
6.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w planie 
i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami 
i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej. Wytyczenie charakterystycznych punktów budynku i budowli w terenie i ustawienie reperów roboczych powinno być wykonane w nawiązaniu do geodezyjnie wyznaczonych punktów sytuacyjno-wysokościowych.
7.	Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania i wykonania w stanie nadającym się do użytku wszystkich robót tymczasowych, niezłych do realizacji przedmiotu zamówienia.
8.	Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność 
z dokumentacją projektową, STB i poleceniami inspektora nadzoru
9.	Zamawiający, zgodnie z warunkami umowy przekaże Wykonawcy teren budowy wraz ze wszystkimi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi, Dziennik Budowy oraz kpl dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych. Rozpoczęcie robót nastąpi od dnia przekazania terenu budowy.
10.	Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą oraz dokumentację wykonawczą technologiczną dla poszczególnych elementów wyposażenia podlegającego odbiorowi. Dokumentacja projektowa, ST oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego stanowią załączniki do umowy, 
a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały mają być zgodne z dokumentacją proj. I ST. 
W przypadku gdy roboty i materiały nie są zgodne z dokumentacją projektową i ST
i mają wpływ na niezadowalającą jakość elementu budowli, zostaną zastąpione innymi a elementy budowli rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
11.	Wymagania ogólne:
1)	Dokumentacja projektowa, ST oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy przez Inspektora nadzoru stanowią załączniki do umowy, 
a wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z nich są wiążące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność ich ważności wymieniona w „Ogólnych warunkach umowy”.
2)	Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały mają być zgodne 
z dokumentacją projektową i ST.
3)	Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia terenu budowy 
w czasie trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy urządzenia zabezpieczające, zainstaluje je
i będzie czuwał nad ich prawidłowym działaniem. Koszt zabezpieczenia terenu budowy i zainstalowanych urządzeń tymczasowych nie podlega odrębnej zapłacie i jest włączony w cenę umowną.
4)	Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W czasie trwania budowy Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy i wykopy bez wody stojącej, będzie podejmował wszelkie kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół
5)	terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania.
6)	Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ochrony przeciwpożarowej, będzie utrzymywał sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany odpowiednimi przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym przy realizacji zadania będzie odpowiedzialny Wykonawca.
7)	Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji i urządzeń naziemnych 
i podziemnych, należycie je oznakuje i zabezpieczy przed uszkodzeniem 
w czasie trwania budowy. W przypadku uszkodzenia instalacji lub urządzenia Wykonawca niezwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowanych użytkowników i będzie współpracował z nimi w celu dokonania napraw.
8)	Wykonawca stosował się będzie do ustawowych ograniczeń obciążenia na oś przy transporcie gruntu, materiałów i wyposażenia na i z terenu robót. Uzyska on wszelkie niezbędne zezwolenia w celu przewozu ponadgabarytowych ładunków.
9)	W czasie realizacji inwestycji Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bhp. Uznaje się, że wszelkie czynności związane 
z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy nie podlegają dodatkowej zapłacie. 
10)	Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały 
i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do odbioru ostatecznego.
11)	Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy wydane przez organy administracji państwowej i samorządowej, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za ich przestrzeganie podczas prowadzenia robót.
12)	Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru szczegółowe informacje dotyczące, zamawiania lub wydobywania materiałów i odpowiednie aprobaty techniczne lub świadectwa badań laboratoryjnych oraz próbki do zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłych badań określonych w ST w celu udokumentowania, 
że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła spełniają wymagania ST 
w czasie postępu robót.
13)	Prace budowlane i instalacyjne prowadzić pod kierunkiem osób uprawnionych oraz zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych”
12.	Zamawiający informuje, że powyższe prace budowlano-montażowe zostaną wykonane w systemie „wybuduj”, co oznacza, że jest gotowa dokumentacja budowlana oraz dokonano zgłoszenia  robót budowlanych, w związku z czym Starostwo Zielonogórskie wydało zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu 
w odniesieniu do robót objętych przedmiotowym zgłoszeniem. Projekt jest gotowy do realizacji.
13.	Szczegółowy zakres w/w robót jest opisany w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót.
14.	Zamawiający stawia dla wykonawcy robót wymóg, aby prace modernizacyjne były spójne z zasadą DNSH, w szczególności aby realizacja działań na rzecz maksymalizacji wskaźnika (wagowo) odpadów budowlanych i rozbiórkowych innych niż niebezpieczne (z wyłączeniem naturalnie występujących materiałów, o których mowa w kategorii 17 05 04 w europejskim wykazie odpadów, ustanowionym decyzją 2000/532/WE) wytworzonych na placu budowy, możliwych do ponownego użycia, recyklingu i innego odzysku materiałów, uwzględniając lokalne możliwości w tym zakresie jak również rodzaj i charakter danego projektu oraz aby odpowiednio dobrano technologie, materiały i urządzenia mający na celu zachowanie zasady DNSH.                
                    Po zmianie: 
                        1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Budowy boiska do padla  wraz z elementami małej architektury na terenie sportowo-rekreacyjnym w Nowogrodzie Bobrzańskim. 
2.	Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę do z dnia 20.03.2025 r. do Starosty Zielonogórskiego, którego skan znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ. 
3.	Zadanie polega na wykonaniu kortu do gry w padla wraz z oświetleniem, utwardzenia terenu wokół kortu, ustawieniu 2 ławek, śmietnika oraz 4 stojaków na rowery. Wszystkie parametry podane są w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.	Zestawienie powierzchni:
•	Powierzchnia działki: 28,177 m2
•	Powierzchnia kortu do gry w padla: 200,00 m2
•	Powierzchnia utwardzona: 40,95 m2
5.	Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej wycenie następujące podstawowe prace tymczasowe i towarzyszące:
1)	 Geodezyjne wytyczanie elementów konstrukcji oraz przebiegu projektowanych sieci, dróg, placów i chodników,
2)	Wykonanie pomocniczych konstrukcji montażowych,
3)	Wykonanie tymczasowych przyłączy wody, energii elektrycznej, kanalizacji, telekomunikacji i innych mediów potrzebnych wykonawcy,
4)	Urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy, dozór placu oraz mienia budowy,
5)	Organizację pomieszczeń socjalnych i biurowych zaplecza budowy w tym także pomieszczeń sanitarno-higienicznych,
6)	Utrzymanie urządzeń placu budowy,
7)	Pomiary do rozliczenia robót,
8)	Działanie ochronne zgodnie z warunkami bhp,
9)	Utrzymanie drobnych narzędzi,
10)	 Usuwanie z budowy odpadów i zanieczyszczeń,
11)	 Wykonanie dróg tymczasowych,
12)	 Oświetlenie i ogrzewanie pomieszczeń pracowniczych,
13)	 Opomiarowanie punktów poboru mediów – na koszt Wykonawcy
14)	 Inwentaryzacja powykonawcza i geodezyjna powykonawcza,
15)	 Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
6.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w planie 
i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami 
i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej. Wytyczenie charakterystycznych punktów budynku i budowli w terenie i ustawienie reperów roboczych powinno być wykonane w nawiązaniu do geodezyjnie wyznaczonych punktów sytuacyjno-wysokościowych.
7.	Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania i wykonania w stanie nadającym się do użytku wszystkich robót tymczasowych, niezłych do realizacji przedmiotu zamówienia.
8.	Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność 
z dokumentacją projektową, STB i poleceniami inspektora nadzoru
9.	Zamawiający, zgodnie z warunkami umowy przekaże Wykonawcy teren budowy wraz ze wszystkimi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi, Dziennik Budowy oraz kpl dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych. Rozpoczęcie robót nastąpi od dnia przekazania terenu budowy.
10.	Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą oraz dokumentację wykonawczą technologiczną dla poszczególnych elementów wyposażenia podlegającego odbiorowi. Dokumentacja projektowa, ST oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego stanowią załączniki do umowy, 
a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały mają być zgodne z dokumentacją proj. I ST. 
W przypadku gdy roboty i materiały nie są zgodne z dokumentacją projektową i ST
i mają wpływ na niezadowalającą jakość elementu budowli, zostaną zastąpione innymi a elementy budowli rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
11.	Wymagania ogólne:
1)	Dokumentacja projektowa, ST oraz dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy przez Inspektora nadzoru stanowią załączniki do umowy, 
a wymagania wyszczególnione chociażby w jednym z nich są wiążące dla Wykonawcy tak, jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność ich ważności wymieniona w „Ogólnych warunkach umowy”.
2)	Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały mają być zgodne 
z dokumentacją projektową i ST.
3)	Wykonawca jest zobowiązany do należytego zabezpieczenia terenu budowy 
w czasie trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca dostarczy urządzenia zabezpieczające, zainstaluje je
i będzie czuwał nad ich prawidłowym działaniem. Koszt zabezpieczenia terenu budowy i zainstalowanych urządzeń tymczasowych nie podlega odrębnej zapłacie i jest włączony w cenę umowną.
4)	Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W czasie trwania budowy Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy i wykopy bez wody stojącej, będzie podejmował wszelkie kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół
5)	terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności społecznej, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania.
6)	Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ochrony przeciwpożarowej, będzie utrzymywał sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany odpowiednimi przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym przy realizacji zadania będzie odpowiedzialny Wykonawca.
7)	Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji i urządzeń naziemnych 
i podziemnych, należycie je oznakuje i zabezpieczy przed uszkodzeniem 
w czasie trwania budowy. W przypadku uszkodzenia instalacji lub urządzenia Wykonawca niezwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowanych użytkowników i będzie współpracował z nimi w celu dokonania napraw.
8)	Wykonawca stosował się będzie do ustawowych ograniczeń obciążenia na oś przy transporcie gruntu, materiałów i wyposażenia na i z terenu robót. Uzyska on wszelkie niezbędne zezwolenia w celu przewozu ponadgabarytowych ładunków.
9)	W czasie realizacji inwestycji Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bhp. Uznaje się, że wszelkie czynności związane 
z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy nie podlegają dodatkowej zapłacie. 
10)	Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały 
i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do odbioru ostatecznego.
11)	Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie przepisy wydane przez organy administracji państwowej i samorządowej, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za ich przestrzeganie podczas prowadzenia robót.
12)	Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru szczegółowe informacje dotyczące, zamawiania lub wydobywania materiałów i odpowiednie aprobaty techniczne lub świadectwa badań laboratoryjnych oraz próbki do zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłych badań określonych w ST w celu udokumentowania, 
że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła spełniają wymagania ST 
w czasie postępu robót.
13)	Prace budowlane i instalacyjne prowadzić pod kierunkiem osób uprawnionych oraz zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych”
12.	Zamawiający informuje, że powyższe prace budowlano-montażowe zostaną wykonane w systemie „wybuduj”, co oznacza, że jest gotowa dokumentacja budowlana oraz dokonano zgłoszenia  robót budowlanych, w związku z czym Starostwo Zielonogórskie wydało zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu 
w odniesieniu do robót objętych przedmiotowym zgłoszeniem. Projekt jest gotowy do realizacji.
13.	Szczegółowy zakres w/w robót jest opisany w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarze robót.
14.	Zamawiający stawia dla wykonawcy robót wymóg, aby prace modernizacyjne były spójne z zasadą DNSH, w szczególności aby realizacja działań na rzecz maksymalizacji wskaźnika (wagowo) odpadów budowlanych i rozbiórkowych innych niż niebezpieczne (z wyłączeniem naturalnie występujących materiałów, o których mowa w kategorii 17 05 04 w europejskim wykazie odpadów, ustanowionym decyzją 2000/532/WE) wytworzonych na placu budowy, możliwych do ponownego użycia, recyklingu i innego odzysku materiałów, uwzględniając lokalne możliwości w tym zakresie jak również rodzaj i charakter danego projektu oraz aby odpowiednio dobrano technologie, materiały i urządzenia mający na celu zachowanie zasady DNSH.
2.	UWAGA: z zakresu przedmiotu zamówienia wyłączono roboty  budowlane w zakresie budowy tężni. Przedmiar i projekt budowlany obejmuje ten zakres. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny z wyłączeniem budowy tężni, która stanowi przedmiot odrębnego postępowania.                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe                    Przed zmianą: 
                        1. Termin realizacji zamówienia: 42 dni od dnia podpisania umowy
2. Na realizację niniejszego zamówienia publicznego Zamawiający ubiega się o dofinansowanie  ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki  w ramach Program rozwoju infrastruktury sportowej w województwach.
3. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami z zarządzaniem zamówienia oraz skoordynowaniem działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co w konsekwencji mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Dodatkowo podział zamówienia mógłby prowadzić do zwiększenia kosztów realizacji zadania (np. każdy z wykonawców musiałby ponieść koszty zorganizowania zaplecza budowy). Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnymi oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Ewentualny podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.                
                    Po zmianie: 
                        1. Termin realizacji zamówienia: 42 dni od dnia podpisania umowy
2. Na realizację niniejszego zamówienia publicznego Zamawiający ubiega się o dofinansowanie  ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki  w ramach Program rozwoju infrastruktury sportowej w województwach.                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert                    Przed zmianą: 
                        2025-10-27 11:00                
                    Po zmianie: 
                        2025-10-30 11:00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert                    Przed zmianą: 
                        2025-10-27 11:15                
                    Po zmianie: 
                        2025-10-30 11:15                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą                    Przed zmianą: 
                        2025-11-25                
                    Po zmianie: 
                        2025-11-28