BZP: Przewozy szkolne w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 . Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Prusice w roku szkolnym 2025/2026,2026/2027 wraz z zapewnieniem opieki (...)
28.10.2025
2025/BZP 00500626/01
Gmina Prusice
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewozy szkolne w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 .
Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Prusice w roku szkolnym 2025/2026,2026/2027 wraz z zapewnieniem opieki (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szachniewicz-smaczynska@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy szkolne w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 .
Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Prusice w roku szkolnym 2025/2026,2026/2027 wraz z zapewnieniem opieki (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-367dfaa9-58d2-41f4-af57-6e42ba6ac6e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012841/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przewozy szkolne w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 –III postępowanie Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Prusice w roku szkolnym 2025/2026,2026/2027 wraz z zapewnienie(...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://prusice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://prusice.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne:
1) Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami odbywało się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 340) w formacie danych pdf,
.doc, .docx przy użyciu platformy https://prusice.ezamawiajacy.pl.
2) Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną za pomocą poczty elektronicznej na adresy: prusice@prusice.pl
do wiadomości k.szachniewicz-smaczynska@prusice.pl w zakresie wnoszenia wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz innych
dokumentów lub oświadczeń niż wskazane w pkt VIII SWZ. Maksymalny rozmiar pliku wynosi do 15 MB. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości złożenia oferty, pełnomocnictwa ani żadnego dokumentu, czy oświadczenia wskazanych w pkt. VIII SWZ w
tym składanych wraz z ofertą przy użyciu poczty elektronicznej.
3) W tytule wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
postępowania.
4) Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z
2019r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem” określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych znajduje się w pkt. XX SWZ Informacja o sposobie komunikowania się
Zamawiającego z Wykonawcami, o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie się komunikował z
Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, o którym mowa w pkt I SWZ oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Prusice prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://prusice.ezamawiajacy.pl; 2)inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Prusice jest Pani/Pani Iwona Miszczuk, e-mail iodo@prusice.pl, tel. 7131262 24 wew. 44, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przewozy szkolne w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 . Dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Prusice w roku szkolnym 2025/2026,2026/2027 wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu- III postępowanie. Syg. ZP.271.1.19.2025
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74-76 ustawy pzp; 4)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8)
nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są przewozy dowozy i odwozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Prusice w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 tj. w miesiącach wrzesień – czerwiec, w dni w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze, wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie przewozu do Zespołu Szkół Specjalnych w Żmigrodzie, do Zespołu Specjalnych Placówek Szkolno – Wychowawczych w Trzebnicy, Milickiego Stowarzyszenia Przyjaciół Dzieci i Osób Niepełnosprawnych w Miliczu, do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego dla dzieci Niewidomych i Słabowidzących Wrocław ul. Kamiennogórska 16, oraz Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 12 dla Niesłyszących i Słabosłyszących we Wrocławiu im. M. Grzegorzewskiej Wrocław ul. Dworska 8.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1289 z późn. zm),
3. Przedmiot zamówienia dotyczy dowozu do szkół i odwiezienia ze szkół do miejsca zamieszkania niepełnosprawnych uczniów wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów pojazdem. Według informacji posiadanych na dzień dzisiejszy dowóz i odwóz będzie obejmował 41 dzieci niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych do szkół specjalnych, w sytuacjach niezależnych od zamawiającego, o których w chwili obecnej nie ma wiedzy. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest zapewnić dowóz mniejszej lub większej liczbie dzieci niż podana wyżej. W przypadku konieczności dowozu dzieci, w trakcie realizacji zamówienia, do innej szkoły, liczba kilometrów (długość trasy przejazdu) zostanie ustalona przez zamawiającego i Wykonawcę usługi, po cenie wskazanej przez Wykonawcę w swojej ofercie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów uczniów. Zamawiający wymaga aby bezwzględnie przestrzegana była zasada, iż dzieci nie mogą być w trakcie dowozów i odwozów bez opieki. Pojazdy muszą być dostosowane do ilości przewożonych dzieci. Podmiot realizujący zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży podczas dowozów i odwozów. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. c.d. opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. III SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem o wartości nieprzekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego, a zakres powyższych zamówień będzie obejmował przewozy szkolne.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych z tymi wynikającymi ze wzoru umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona porównania ofert w oparciu o stosunek całkowitych cen ofertowych brutto obliczonych na podstawie ilości kilometrów oraz ceny za kilomert oszacowanej w okresie obowiązywania umowy oraz zaoferowanych przez Wykonawców wieków pojazdu , pojazdy specjalistyczne( łącznie 2szt) w tym: 1 pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych, 1 pojazd spełaniający wymagania zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2024r. poz.1289 z późn.zm), doświadczenie w przewozie osób niepełnosprawnych pkt. XII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wiek pojazdu
4.3.6.) Waga: 9
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojazdy specjalistyczne ( łącznie (2 pojazdy). w tym: -1 pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych - 1 pojazd spełniający wymagania zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych ( tj. Dz.U. z 2024r. poz.1289 z późn.zm)
4.3.6.) Waga: 1
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w przewozie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.Spełniają warunek, posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 180 ze zm.).
3. Spełniają warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca :
Przedłoży aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 100 000,00zł
Obowiązkowe przedłożenie w terminie 14 dni od dnia wygaśnięcia polisy, nowej pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy.
4. Spełnią warunek zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca :
Przedłoży umowę, że dysponuje lub będzie dysponował bazą pojazdów zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100km od siedziby Zamawiającego tj. Rynek 1,55-110 Prusice*.
*Umowa powinna obejmować okres realizacji zamówienia oraz zapewniać Wykonawcy możliwość korzystania z bazy pojazdów w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; (Załącznik nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm).
b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
c) kopię umowy potwierdzającej, że dysponuje lub będzie dysponował bazą pojazdów zlokalizowaną w odległości nie większej niż 100km od siedziby Zamawiającego tj. Rynek 1,55-110 Prusice. *
*Umowa powinna obejmować okres realizacji zamówienia oraz zapewniać Wykonawcy możliwość korzystania z bazy pojazdów w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie dotyczące spełnienia wymogu ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1289 z późn. zm.) (Załącznik nr 7 do SWZ).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) oświadczenie dotyczące spełnienia wymogu ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1289 z późn. zm.) (Załącznik nr 7 do SWZ).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanychwspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu
wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
2) Na podstawie art. 58 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący
wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.