BZP: Usługi elektryczne na terenie Z/I Bełchatów, Z/I Julków, SP Wola Kruszyńska, OUK Łask, OUK Pabianice, OUK Skierniewice, Siedziby Zarządu oraz PSZOK Teklinów /2025
29.10.2025
2025/BZP 00502172/01
"EKO-REGION" sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi elektryczne na terenie Z/I Bełchatów, Z/I Julków, SP Wola Kruszyńska,
OUK Łask, OUK Pabianice, OUK Skierniewice, Siedziby Zarządu oraz PSZOK Teklinów /2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi elektryczne na terenie Z/I Bełchatów, Z/I Julków, SP Wola Kruszyńska,
OUK Łask, OUK Pabianice, OUK Skierniewice, Siedziby Zarządu oraz PSZOK Teklinów /2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57a4eaff-b562-460b-85b3-c789862ecd71
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.eko-region.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje szczegółowo opisane są w Rozdziale XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:
Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16,
Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej,
gm. Bełchatów,
Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Bawełnianej 18,
Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,
Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,
Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy
ul. Słowackiego 16.
Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
w Teklinowie, gm. Wieruszów.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę
(w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn
i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu
o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:
a) Dane obiektu,
b) Wykaz osób przeprowadzających badania,
c) Zakres wykonywanych badań,
d) Przepisy prawne i normy,
e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),
f) Orzeczenie,
g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),
h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),
i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).
5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.
b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.
6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).
7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1
pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ
i umowy, tj.:
Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonanie usługi bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie, Z/I w Bełchatowie, SP w Woli Kruszyńskiej, Siedzibie Zarządu w Bełchatowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Pabianicach, OUK w Łasku oraz PSZOK w Teklinowie (zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
Dotyczy zadań od 1 do 8:
Kryterium I: Cena zamówienia - maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert w tym kryterium będzie prowadzona według następujących zasad:
Liczba punktów=Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty*100
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą netto przedmiotu zamówienia otrzyma 100 punktów.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena).
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:
Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16,
Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej,
gm. Bełchatów,
Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Bawełnianej 18,
Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,
Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,
Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy
ul. Słowackiego 16.
Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
w Teklinowie, gm. Wieruszów.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę
(w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn
i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu
o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:
a) Dane obiektu,
b) Wykaz osób przeprowadzających badania,
c) Zakres wykonywanych badań,
d) Przepisy prawne i normy,
e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),
f) Orzeczenie,
g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),
h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),
i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).
5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.
b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.
6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).
7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1
pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ
i umowy, tj.:
Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonanie usługi bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie, Z/I w Bełchatowie, SP w Woli Kruszyńskiej, Siedzibie Zarządu w Bełchatowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Pabianicach, OUK w Łasku oraz PSZOK w Teklinowie (zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
Dotyczy zadań od 1 do 8:
Kryterium I: Cena zamówienia - maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert w tym kryterium będzie prowadzona według następujących zasad:
Liczba punktów=Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty*100
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą netto przedmiotu zamówienia otrzyma 100 punktów.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena).
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:
Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16,
Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,
Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Bawełnianej 18,
Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,
Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,
Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.
Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
w Teklinowie, gm. Wieruszów.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu
o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:
a) Dane obiektu,
b) Wykaz osób przeprowadzających badania,
c) Zakres wykonywanych badań,
d) Przepisy prawne i normy,
e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),
f) Orzeczenie,
g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),
h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),
i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).
5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.
b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania
dla użytych urządzeń i narzędzi.
6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I
w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).
7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy
do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ
i umowy, tj.:
Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonanie usługi bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie, Z/I w Bełchatowie, SP w Woli Kruszyńskiej, Siedzibie Zarządu w Bełchatowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Pabianicach, OUK w Łasku oraz PSZOK w Teklinowie (zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
Dotyczy zadań od 1 do 8:
Kryterium I: Cena zamówienia - maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert w tym kryterium będzie prowadzona według następujących zasad:
Liczba punktów=Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty*100
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą netto przedmiotu zamówienia otrzyma 100 punktów.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena).
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:
Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16,
Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,
Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Bawełnianej 18,
Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,
Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,
Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.
Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
w Teklinowie, gm. Wieruszów.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu
o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:
a) Dane obiektu,
b) Wykaz osób przeprowadzających badania,
c) Zakres wykonywanych badań,
d) Przepisy prawne i normy,
e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),
f) Orzeczenie,
g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),
h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),
i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).
5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.
b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.
6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).
7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy
do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ
i umowy, tj.:
Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonanie usługi bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie, Z/I w Bełchatowie, SP w Woli Kruszyńskiej, Siedzibie Zarządu w Bełchatowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Pabianicach, OUK w Łasku oraz PSZOK w Teklinowie (zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
Dotyczy zadań od 1 do 8:
Kryterium I: Cena zamówienia - maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert w tym kryterium będzie prowadzona według następujących zasad:
Liczba punktów=Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty*100
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą netto przedmiotu zamówienia otrzyma 100 punktów.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena).
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:
Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16,
Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,
Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Bawełnianej 18,
Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,
Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,
Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.
Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
w Teklinowie, gm. Wieruszów.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę
(w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn
i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu
o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:
a) Dane obiektu,
b) Wykaz osób przeprowadzających badania,
c) Zakres wykonywanych badań,
d) Przepisy prawne i normy,
e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),
f) Orzeczenie,
g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),
h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),
i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).
5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.
b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.
6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).
7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku
nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ
i umowy, tj.:
Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonanie usługi bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie, Z/I w Bełchatowie, SP w Woli Kruszyńskiej, Siedzibie Zarządu w Bełchatowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Pabianicach, OUK w Łasku oraz PSZOK w Teklinowie (zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
Dotyczy zadań od 1 do 8:
Kryterium I: Cena zamówienia - maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert w tym kryterium będzie prowadzona według następujących zasad:
Liczba punktów=Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty*100
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą netto przedmiotu zamówienia otrzyma 100 punktów.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena).
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:
Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16,
Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,
Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Bawełnianej 18,
Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,
Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,
Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.
Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
w Teklinowie, gm. Wieruszów.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu
o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:
a) Dane obiektu,
b) Wykaz osób przeprowadzających badania,
c) Zakres wykonywanych badań,
d) Przepisy prawne i normy,
e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),
f) Orzeczenie,
g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),
h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),
i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).
5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.
b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.
6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).
7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ
i umowy, tj.:
Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonanie usługi bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie, Z/I w Bełchatowie, SP w Woli Kruszyńskiej, Siedzibie Zarządu w Bełchatowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Pabianicach, OUK w Łasku oraz PSZOK w Teklinowie (zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
Dotyczy zadań od 1 do 8:
Kryterium I: Cena zamówienia - maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert w tym kryterium będzie prowadzona według następujących zasad:
Liczba punktów=Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty*100
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą netto przedmiotu zamówienia otrzyma 100 punktów.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena).
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:
Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16,
Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,
Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Bawełnianej 18,
Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,
Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,
Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.
Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
w Teklinowie, gm. Wieruszów.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn
i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu
o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:
a) Dane obiektu,
b) Wykaz osób przeprowadzających badania,
c) Zakres wykonywanych badań,
d) Przepisy prawne i normy,
e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),
f) Orzeczenie,
g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),
h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym
(w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),
i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).
5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.
b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania
dla użytych urządzeń i narzędzi.
6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).
7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy
do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ
i umowy, tj.:
Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonanie usługi bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie, Z/I w Bełchatowie, SP w Woli Kruszyńskiej, Siedzibie Zarządu w Bełchatowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Pabianicach, OUK w Łasku oraz PSZOK w Teklinowie (zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
Dotyczy zadań od 1 do 8:
Kryterium I: Cena zamówienia - maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert w tym kryterium będzie prowadzona według następujących zasad:
Liczba punktów=Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty*100
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą netto przedmiotu zamówienia otrzyma 100 punktów.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena).
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie następujących obiektów:
Zadanie nr 1: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice,
Zadanie nr 2: Zakład/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16,
Zadanie nr 3: Stacja Przeładunkowa ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów,
Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Bawełnianej 18,
Zadanie nr 5: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7,
Zadanie nr 6: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75,
Zadanie nr 7: Oddział Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.
Zadanie nr 8: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
w Teklinowie, gm. Wieruszów.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
3) Przedmiot zamówienia zobowiązuje Wykonawcę do sporządzania i przedstawiania Zamawiającemu dokumentów z wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym konserwacji i pomiarów instalacji i urządzeń elektrycznych oraz z przeprowadzonych napraw, które zobowiązany jest do dołączenia do protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) powinny być sporządzone w oparciu
o obowiązujące przepisy i normy oraz zawierać:
a) Dane obiektu,
b) Wykaz osób przeprowadzających badania,
c) Zakres wykonywanych badań,
d) Przepisy prawne i normy,
e) Zestawienie wyników pomiarów (w przypadku dokumentów z oględzin Zestawienie wyników),
f) Orzeczenie,
g) Okres ważności przeprowadzonych badań (oględzin),
h) Zalecenia dotyczące sposobu naprawy usterek w dokumentach pomiarowym (w przypadku oględzin Ogólny wynik oględzin),
i) Załączniki: uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd oraz aktualne Świadectwo Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi (w przypadku dokumentu z oględzin tylko uprawnienia osoby lub osób wykonujących przegląd).
5) Do dokumentów, o których mowa w pkt 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień, osoby lub osób wykonujących pomiary.
b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego Świadectwa Wzorcowania dla użytych urządzeń i narzędzi.
6) Zamawiający przewiduje, że szacowana ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawę instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie (zadanie 1) / Z/I w Bełchatowie (zadanie 2) / SP w Woli Kruszyńskiej (zadanie 3) / Siedziby Zarządu w Bełchatowie (zadanie 4) / OUK w Skierniewicach (zadanie 5) / OUK w Pabianicach (zadanie 6) / OUK w Łasku (zadanie 7) / PSZOK w Teklinowie (zadanie 8) za cały okres obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy wynosi odpowiednio 400rbh (zadanie 1) / 200rbh (zadanie 2) / 80rbh (zadanie 3) / 50rbh (zadanie 4) / 60rbh (zadanie 5) / 40rbh (zadanie 6) / 40rbh (zadanie 7) / 40rbh (zadanie 8).
7) Brak sporządzenia i przedstawienia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) i 5) stanowić będzie podstawę do odmowy podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego i prawa Zamawiającego, po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy
do przedstawienia kompletu dokumentów, do rozwiązania umowy zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
8) W okresie trwania umowy Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 50 %, ilości roboczogodzin, wskazanych w pkt 6), możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych na wykonanie napraw określonych w załączniku nr 1 w punkcie dotyczącym pozostałych obowiązków, stanowiącego załącznik do SWZ. Zmniejszenie ilości roboczogodzin w tym zakresie nie będzie rodziło w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości roboczogodzin możliwych do przepracowania w okresie obowiązywania umowy. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ
i umowy, tj.:
Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę dla danego zadania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. wykonanie usługi bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Z/I w Julkowie, Z/I w Bełchatowie, SP w Woli Kruszyńskiej, Siedzibie Zarządu w Bełchatowie, OUK w Skierniewicach, OUK w Pabianicach, OUK w Łasku oraz PSZOK w Teklinowie (zakres tożsamy z zamówieniem podstawowym).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
Dotyczy zadań od 1 do 8:
Kryterium I: Cena zamówienia - maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert w tym kryterium będzie prowadzona według następujących zasad:
Liczba punktów=Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty*100
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę całkowitą netto przedmiotu zamówienia otrzyma 100 punktów.
Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena).
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualnie obowiązujące świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - dokumenty dla osób wykonujących czynności określone w umowie i jej załącznikach, tj. poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię świadectwa kwalifikacyjnego SEP pracowników na stanowisku Eksploatacji i Dozoru dla Grupy 1 i Grupy 2 uprawniające do pomiarów urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (G1) oraz urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło (G2).
2) Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, tj. wykonywanie bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie zakładu przemysłowego lub budynku biurowego lub socjalno-biurowego (wykaz z podaniem jej wartości netto, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców), poświadczonej pozytywną referencją inwestora lub innymi dokumentami, każda o wartości wskazanej poniżej:
Zadanie nr 1: Z/I Julków - minimum 50 000,00 zł
Zadanie nr 2: Z/I Przemysłowa - minimum 50 000,00 zł
Zadanie nr 3: SP Wola Kruszyńska - minimum 15 000,00 zł
Zadanie nr 4: Siedziba Zarządu - minimum 1 800,00 zł
Zadanie nr 5: OUK Skierniewice - minimum 2 900,00 zł
Zadanie nr 6: OUK Pabianice - minimum 1 600,00 zł
Zadanie nr 7: OUK Łask - minimum 1 600,00 zł
Zadanie nr 8: PSZOK Teklinów - minimum 1 600,00 zł
Uwaga!
Jeśli wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedno zadanie to musi przedstawić wykaz jednej usługi, której wartość będzie co najmniej równa sumie wartości zadań,
na które składa ofertę – załącznik nr 11 do SWZ.
Uwaga!
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonali poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków szczegółowo opisany w Rozdziale X SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków szczegółowo opisany w Rozdziale X SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projektach umów, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-14 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
WIZJA LOKALNA1. Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, która jest niezbędna celem prawidłowego przygotowania oferty.
2. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 03.11.2025 r. o godzinie:
• 08:00 w Oddziale Usług Komunalnych "EKO-REGION" sp. z o. o. w Skierniewicach, przy ul. Czerwonej 7 (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowym).
• 09:00 w Zakładzie/Instalacji "EKO-REGION" sp. z o. o. w Julkowie, gm. Skierniewice (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowym).
• 11:30 w Oddziale Usług Komunalnych "EKO-REGION" sp. z o. o. w Pabianicach, przy ul. Warszawskiej 75 (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowym).
• 12:15 w Oddziale Usług Komunalnych "EKO-REGION" sp. z o. o. w Łasku, przy ul. Słowackiego 16 (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowym).
• 13:00 w Stacji Przeładunkowej "EKO-REGION" sp. z o. o. w Woli Kruszyńskiej, gm. Bełchatów (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowym).
• 13:30 w Siedzibie Zarządu "EKO-REGION" sp. z o. o. w Bełchatowie przy ul. Bawełnianej 18 (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowym).
• 14:00 w Zakładzie/Instalacji "EKO-REGION" sp. z o. o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16 (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowym).
Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 04.11.2025 r. o godzinie:
• 10:00 w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Teklinowie, gm. Wieruszów (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowym).
4. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu chęć przeprowadzenia wizji lokalnej najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji pisemnie na adres e-mail: sekretariat@eko-region.pl.
5. Oferta Wykonawcy, który przed złożeniem oferty nie przeprowadzi wizji lokalnej, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy PZP.
Szczegółowy opis dotyczący wizji lokalnej zawarty jest w SWZ.
PODSTAWY WYKLUCZENIA
a) w art. 108 ust. 1 Pzp;
b) w art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, tj.:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
TERMIN REALIZACJI
Termin realizacji umowy dla:
Zad. nr 1 - Z/I Julków,
Zad. nr 2 - Z/I Bełchatów,
Zad. nr 3 - SP Wola Kruszyńska,
Zad. nr 4 - Siedziba Zarządu,
Zad. nr 6 - OUK Pabianice,
Zad. nr 7 - OUK w Łasku:
Usługi określone w umowie realizowane będą w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 09.01.2026 roku;
Zad. nr 5 OUK w Skierniewicach:
Usługi określone w umowie realizowane będą w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 05.01.2026 roku;
Zad. nr 8 PSZOK w Teklinowie:
Usługi określone w umowie realizowane będą w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.01.2026 roku;