BZP: Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) z podziałem na trzy zadania.
29.10.2025
2025/BZP 00504203/01
25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
            Usługi
            Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) z podziałem na trzy zadania.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) z podziałem na trzy zadania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf8667f8-2d34-4bfb-ae8c-0a00bc404b17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005926/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) z podziałem na 3 zadania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12037183.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający  będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp
2.	Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 komunikacja w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji 
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym 
a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne 
z „ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. 
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
1.	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2.	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a)	.zip 
b)	.7Z
3.	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4.	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5.	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 
6.	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7.	Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów 
w weryfikacji plików. 
8.	Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9.	Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie 
za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, 
nie za pośrednictwem adresu e-mail.
10.	Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana 
w dokumentacji.
11.	Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
12.	Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.  
13.	Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 
14.	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15.	Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach 
po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty 
w postępowaniu.
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.	Wykonawcy w związku z wykonywaniem zadania zostaną udostępnione dane pracowników do kontaktów roboczych. 
2.	Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych 
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 105/W1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Usługa prania wodnego i chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW).
Zadanie nr 1 - m. Białystok, Hajnówka, Czartajew k. Siemiatycz, Siemiatycze.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z treścią art. 441 ustawy Pzp przewiduje w okresie realizacji umowy zastosowanie prawa opcji wodniesieniu do każdej pozycji asortymentu. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres
obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać umowę objętą prawem opcji po cenach jednostkowych
wskazanych w swojej ofercie. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia
gwarantowanego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego
prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu kryterium: 
Dla zadań 1, 2, 3.
1) cena oferty - 60 % 
Cof.n
Cn = ------------ x 60 pkt
Cof.b.
gdzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena 
Cof.n – cena oferty najniższej 
Cof.b – cena oferty badanej
 
Oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 punktów, każda następna będzie przeliczana 
w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru jak powyżej. 
2) Termin realizacji usługi jednej partii prania od dnia odbioru do dnia dostarczenia (40 %):
- do 3 (trzech) dni roboczych – 40 pkt
- do 4 (czterech) dni roboczych – 20 pkt
- do 5 (pięciu) dni roboczych – 0 pkt
Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin realizacji w jednej ze wskazanej przez Zamawiającego opcji. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji uzyska 0 pkt., gdzie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny termin wskazany do 5 dni. Zaproponowanie terminu dłuższego niż maksymalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ. 
Niezaznaczenie żadnej z wyżej wymienionych możliwości lub zaznaczenie więcej niż jednej możliwości skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru w ust. 1 zostanie uznana za najkorzystniejszą. 
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 ustawy p.z.p.)
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji usługi jednej partii prania od dnia odbioru do dnia dostarczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Usługa prania wodnego i chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW).
Zadanie nr 2 - w m. Łomża, Osowiec, Kolno, Wojewodzin k. Grajewa, Czerwony Bór.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z treścią art.441 ustawy Pzp przewiduje w okresie realizacji umowy zastosowanie prawa opcji wodniesieniu do każdej pozycji asortymentu. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres
obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać umowę objętą prawem opcji po cenach jednostkowych
wskazanych w swojej ofercie. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia
gwarantowanego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego
prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu kryterium: 
Dla zadań 1, 2, 3.
1) cena oferty - 60 % 
Cof.n
Cn = ------------ x 60 pkt
Cof.b.
gdzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena 
Cof.n – cena oferty najniższej 
Cof.b – cena oferty badanej
 
Oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 punktów, każda następna będzie przeliczana 
w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru jak powyżej. 
2) Termin realizacji usługi jednej partii prania od dnia odbioru do dnia dostarczenia (40 %):
- do 3 (trzech) dni roboczych – 40 pkt
- do 4 (czterech) dni roboczych – 20 pkt
- do 5 (pięciu) dni roboczych – 0 pkt
Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin realizacji w jednej ze wskazanej przez Zamawiającego opcji. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji uzyska 0 pkt., gdzie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny termin wskazany do 5 dni. Zaproponowanie terminu dłuższego niż maksymalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ. 
Niezaznaczenie żadnej z wyżej wymienionych możliwości lub zaznaczenie więcej niż jednej możliwości skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru w ust. 1 zostanie uznana za najkorzystniejszą. 
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 ustawy p.z.p.)
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji usługi jednej partii prania od dnia odbioru do dnia dostarczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Usługa prania wodnego i chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW).
Zadanie nr 3 - m. Suwałki, Ełk, Augustów.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zgodnie z treścią art.441 ustawy Pzp przewiduje w okresie realizacji umowy zastosowanie prawa opcji wodniesieniu do każdej pozycji asortymentu. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres
obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać umowę objętą prawem opcji po cenach jednostkowych
wskazanych w swojej ofercie. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia
gwarantowanego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego
prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu kryterium: 
Dla zadań 1, 2, 3.
1) cena oferty - 60 % 
Cof.n
Cn = ------------ x 60 pkt
Cof.b.
gdzie: Cn – liczba punktów za kryterium cena 
Cof.n – cena oferty najniższej 
Cof.b – cena oferty badanej
 
Oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 punktów, każda następna będzie przeliczana 
w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru jak powyżej. 
2) Termin realizacji usługi jednej partii prania od dnia odbioru do dnia dostarczenia (40 %):
- do 3 (trzech) dni roboczych – 40 pkt
- do 4 (czterech) dni roboczych – 20 pkt
- do 5 (pięciu) dni roboczych – 0 pkt
Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin realizacji w jednej ze wskazanej przez Zamawiającego opcji. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże terminu realizacji uzyska 0 pkt., gdzie Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje maksymalny termin wskazany do 5 dni. Zaproponowanie terminu dłuższego niż maksymalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ. 
Niezaznaczenie żadnej z wyżej wymienionych możliwości lub zaznaczenie więcej niż jednej możliwości skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru w ust. 1 zostanie uznana za najkorzystniejszą. 
4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 ustawy p.z.p.)
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji usługi jednej partii prania od dnia odbioru do dnia dostarczenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych tj.:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie:Zadanie nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100);
Zadanie nr 2 – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100);
Zadanie nr 3 – 1 000,00 zł (słownie: tysiąc zł 00/100).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem wadium w postępowaniu nr 105/W1/2025 Część …