BZP: Świadczenie usługi psychologa, pedagoga, coach-a, mediatora, animatorów, doradcy zawodowego, socjoterapeuty.
29.10.2025
2025/BZP 00504363/01
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
            Usługi
            Świadczenie usługi psychologa, pedagoga, coach-a, mediatora, animatorów, doradcy zawodowego, socjoterapeuty.    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: w Mrągowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510907573
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 53
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 751 09 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.mragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pcpr.powiat.mragowo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi psychologa, pedagoga, coach-a, mediatora, animatorów, doradcy zawodowego, socjoterapeuty.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c95b40-099a-4d08-b61c-1cae9227b8c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00504363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052681/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Świadczenie usługi psychologa, pedagoga, coach-a, mediatora, animatorów, doradcy zawodowego, socjoterapeuty”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wspieramy i Usamodzielniamy” w ramach Priorytetu 9: Włączenie i integracja EFS+ Działania 9.9: System pieczy zastępczej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46c95b40-099a-4d08-b61c-1cae9227b8c23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezmowienia.gov.pl/ . Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne (wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w rozdz. XIII SWZ), o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu ... cd. w SWZ
    3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W myśl art. 18 ust. 6 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej "RODO", w szczególności w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia – z zastrzeżeniem ust. 2 i ust. 3 pkt 3-4.
2. Przetwarzanie pozyskanych danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca będzie obowiązany do złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w SWZ oraz w toku niniejszego postępowania do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze formularza oferty – zał. nr 1 do SWZ).
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 RODO, informuję, że:
1) administratorem udostępnionych w niniejszym postępowaniu danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mrągowie, ul. Warszawska 53, 11-700 Mrągowo reprezentowane przez Dyrektora, tel. 89 743 33 60, e-mail: pcpr@powiat.mragowo.pl, www.pcpr.powiat.mragowo.pl .
- kontakt z Inspektor Ochrony Danych: iod@powiat.mragowo.pl. lub na wyżej podany adres Administratora danych (z dopiskiem „Inspektor ochrony danych osobowych”);
2) udostępnione w niniejszym postępowaniu:
a) dane osobowe przekazywane przez Wykonawcę i uzyskane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 274 Pzp1;
b) dane przedsiębiorców ujawniane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), które stanowią dane osobowe w rozumieniu RODO,
- przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.
3) odbiorcami udostępnionych w niniejszym postępowaniu danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych ze stroną wskazaną w ust. 2 pkt 1 lit b) przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem osoba wskazana w ust. 2 pkt 1 lit b); odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty współpracujące z Administratorem w wykonywaniu celów określonych w niniejszej klauzuli, w szczególności inne instytucje publiczne, takie jak: sądy, prokuratura, policja, instytucja finansująca projekt itp.;
4) dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy przez okres co najmniej 6 lat (nie krócej jednak, niż okres przedawnienia roszczeń); dane osobowe po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u Zamawiającego przepisami archiwalnymi oraz przez okres niezbędny dla obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Zamawiającego, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem ....cd. w SWZ
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCPR.241.01.2025WiU
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Wsparcie indywidualne i grupowe zespołu specjalistów składającego się z 2 psychologów, 2 pedagogów i 3 animatorów
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu ustala się osobno dla każdej z części zamówienia:
Lp.	KRYTERIUM	Waga	Max. ocena w kryterium
1.	Cena oferty (C)	60%	60 pkt
2.	Doświadczenie specjalistów (D)	20%	20 pkt
3.	Aspekty społeczne (AS)	20%	20 pkt
RAZEM	100 %	100 pkt
2.	Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
L = C + D+AS
gdzie:
 L – oznacza łączną liczbę punktów, 
 C – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 1 „cena brutto”
 D - oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium nr 2„doświadczenie specjalistów, 
AS – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 3 „aspekty społeczne”
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalistów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Wsparcie doradcy zawodowego
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312320-8 - Usługi doradztwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu ustala się osobno dla każdej z części zamówienia:
Lp.	KRYTERIUM	Waga	Max. ocena w kryterium
1.	Cena oferty (C)	60%	60 pkt
2.	Doświadczenie specjalistów (D)	20%	20 pkt
3.	Aspekty społeczne (AS)	20%	20 pkt
RAZEM	100 %	100 pkt
2.	Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
L = C + D+AS
gdzie:
 L – oznacza łączną liczbę punktów, 
 C – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 1 „cena brutto”
 D - oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium nr 2„doświadczenie specjalistów, 
AS – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 3 „aspekty społeczne”
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalistów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Coaching rodzinny
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312320-8 - Usługi doradztwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu ustala się osobno dla każdej z części zamówienia:
Lp.	KRYTERIUM	Waga	Max. ocena w kryterium
1.	Cena oferty (C)	60%	60 pkt
2.	Doświadczenie specjalistów (D)	20%	20 pkt
3.	Aspekty społeczne (AS)	20%	20 pkt
RAZEM	100 %	100 pkt
2.	Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
L = C + D+AS
gdzie:
 L – oznacza łączną liczbę punktów, 
 C – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 1 „cena brutto”
 D - oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium nr 2„doświadczenie specjalistów, 
AS – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 3 „aspekty społeczne”
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalistów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Mediacje rodzinne
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312320-8 - Usługi doradztwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu ustala się osobno dla każdej z części zamówienia:
Lp.	KRYTERIUM	Waga	Max. ocena w kryterium
1.	Cena oferty (C)	60%	60 pkt
2.	Doświadczenie specjalistów (D)	20%	20 pkt
3.	Aspekty społeczne (AS)	20%	20 pkt
RAZEM	100 %	100 pkt
2.	Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
L = C + D+AS
gdzie:
 L – oznacza łączną liczbę punktów, 
 C – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 1 „cena brutto”
 D - oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium nr 2„doświadczenie specjalistów, 
AS – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 3 „aspekty społeczne”
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalistów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                Specjalistyczne wsparcie dla dzieci z rodzin zastępczych: socjoterapia
Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 3 – Projektowane postanowienia umowy.            
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312320-8 - Usługi doradztwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.	Kryteria oceny, ich waga i sposób punktacji dla każdej z ofert niepodlegających odrzuceniu ustala się osobno dla każdej z części zamówienia:
Lp.	KRYTERIUM	Waga	Max. ocena w kryterium
1.	Cena oferty (C)	60%	60 pkt
2.	Doświadczenie specjalistów (D)	20%	20 pkt
3.	Aspekty społeczne (AS)	20%	20 pkt
RAZEM	100 %	100 pkt
2.	Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
L = C + D+AS
gdzie:
 L – oznacza łączną liczbę punktów, 
 C – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 1 „cena brutto”
 D - oznacza liczbę punków uzyskanych w kryterium nr 2„doświadczenie specjalistów, 
AS – oznacza liczbę punktów uzyskanych w kryterium nr 3 „aspekty społeczne”
                4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalistów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego dotyczące poszczególnych części zamówienia dotyczące:
Cześć I Wsparcie indywidualne i grupowe zespołu specjalistów składającego się z 2 psychologów, 2 pedagogów i 3 animatorów:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia
szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.:
Psycholog 1 – wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, min.2-letni staż pracy na rzecz rodzin/dziecka; Ukończone szkolenia kierunkowe.
Psycholog 2 – wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, minimum 2-letni staż pracy na rzecz rodziny/dziecka. Ukończone szkolenia kierunkowe.
Pedagog 1 – wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, minimum 2-letni staż pracy na rzecz rodziny/dziecka. Ukończone szkolenia kierunkowe.
Pedagog 2 – wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, minimum 2-letni staż pracy na rzecz rodziny/dziecka. Ukończone szkolenia kierunkowe.
Animatorzy – Animatorzy co najmniej 3 - osoby posiadające minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem lub rodziną, wykształcenie średnie oraz ukończone szkolenie kierunkowe umożliwiające prowadzenie animacji lub wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika.
Cześć II Wsparcie doradcy zawodowego
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.:
Doradca zawodowy - wykształcenie wyższe lub certyfikat /zaświadczenie umożliwiające prowadzenie danego wsparcia z doradztwa zawodowego, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Ukończone szkolenia kierunkowe.
Cześć III Coaching rodzinny
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.:
Trener (coach) – wykształcenie wyższe, zaświadczenia/certyfikaty umożliwiające przeprowadzenia coch-ingu, doświadczenie z pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym,min.2- letni doświadczenie na rzecz dziecka/rodziny, doświadczenie w danym obszarze wsparcia/działania tj. coachi-ngu. Usługi z zakresu pracy z grupą lub osobą metodami aktywizującymi dostosowanymi do specyfiki odbiorców i konkretnego działania tj w zakresie coaching-u.
Cześć IV Mediacje rodzinne
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.:
Mediator - wykształcenie wyższe, zaświadczenia/certyfikaty umożliwiające przeprowadzenia mediacji, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, minimum 2-letnie doświadczenie na rzecz dziecka/rodziny, doświadczenie w danym obszarze wsparcia/działania w zakresie wsparcia grupy, lub osób metodami aktywizującymi w zakresie mediacji.
Cześć V Specjalistyczne wsparcie dla dzieci z rodzin zastępczych: socjoterapia
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kwalifikacje zawodowe), tj.:
Socjoterapeuta - wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu socjoterapii, Odpowiednie szkolenia kierunkowe umożliwiające przeprowadzenie socjoterapii
Pedagog – wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu socjoterapii, Odpowiednie szkolenia kierunkowe umożliwiające przeprowadzenie socjoterapii
3. Warunek udziału w postępowaniu wskazany dla danej części zamówienia, dotyczący odpowiednio wykształcenia i kwalifikacji zawodowych musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie - z zastrzeżeniem: „w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane”. Celem potwierdzenia Wykonawcy składający ofertę wspólnie są zobowiązani do oferty dołączyć oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – załączone do SWZ;
lub
2) przez podmiot udostępniający zasoby.
UWAGA: nie jest dopuszczalne łączenie wymaganych kwalifikacji zawodowych i wykształcenia różnych osób wskazanych w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na dysponowanie kwalifikacjami żądanymi przez Zamawiającego dla danej CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane w danej części zamówienia.
5. Wykonawca polegając na zdolnościach zawodowych podmiotów, o których mowa w ust. 3 pkt 2 musi dostarczyć Zamawiającemu dowód dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności dokumentów, które określają:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) czy i w jakim zakresie podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia i kwalifikacji zawodowych zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. W myśl art. 123 Pzp po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania oferty w FORMULARZU OFERTY nie wskazał, że polega on na zdolnościach
lub sytuacji konkretnych podmiotów udostępniających zasoby lub nie dowiedzie, że w tym czasie polegał w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
                    5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p., Zmawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących środków dowodowych:
-	dla części I-V wykaz osób według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; z treści wykazu musi wynikać, iż wykonawca spełnia warunki określone w rozdziale XIX pkt 2;            
    SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika co najmniej do reprezentowania ich w postępowaniu;
2) treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna:
a) identyfikować wszystkich Wykonawców;
b) wskazywać jakiego postępowania dotyczy;
c) wskazywać ustanowionego pełnomocnika;
d) określać zakres umocowania pełnomocnika;
e) zwierać oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;
f) być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców; pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) albo oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców);
3) jeśli pełnomocnik Wykonawców udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Wykonawcy solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy, wykonanie umowy;
5) w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem; korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik;
6) poświadczenie dokumentów odbywa się zgodnie z zapisami niniejszej SWZ oraz rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie;
7) oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców winna spełniać niżej wymienione wymagania:
a) formularz oferty i dokumenty podmiotowe składa wyłoniony LIDER (pełnomocnik);
b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu (powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej);
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców;
8) załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy;
9) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy składający ofertę wspólną (zwani dalej konsorcjum) będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę, która powinna zawierać:
a) określenie członków konsorcjum;
b) wskazanie celu gospodarczego ustanowienia konsorcjum, w sposób precyzyjny wskazać nazwę inwestycji, jej lokalizację, określenie inwestora (zamawiającego);
c) określenie udziału stron umowy w realizacji przedmiotu zamówienia;
d) szczegółowy podział prac, który jasno określi punkty styku między konsorcjantami podczas realizacji przedmiotu zamówienia;
e) określenie lidera Konsorcjum, jego praw i obowiązków;
f) postanowienia dotyczące wygaśnięcia umowy konsorcjum, określenie czasu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości. Konsorcjum winno być powołane najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert ... cd. w SWZ