BZP: „Opieka długoterminowa dla mieszkańców Krasnegostawu”
30.10.2025
2025/BZP 00506609/01
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRASNYMSTAWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opieka długoterminowa dla mieszkańców Krasnegostawu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002681398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825762324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopskrasnystaw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opieka długoterminowa dla mieszkańców Krasnegostawu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c74421f5-cdd8-4565-acac-ecfcc152c768
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
. „Pomocna Dłoń - usługi zdrowotne dla osób potrzebujących wsparcia z Miasta Krasnystaw”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z § 11 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
Wymagania techniczne wymagane po stronie Zleceniodawcy:
Urządzenie posiadające przeglądarkę internetową w najnowszej dostępnej wersji:
Google Chrome
Mozilla Firefox
Microsoft Edge
Urządzenie posiadające co najmniej 2GB pamięci operacyjnej;
Urządzenie posiadające monitor o rozdzielczości minimalnej 1024x768px;
Konto poczty elektronicznej;
Dostęp do Internetu;
Wymagania wymagane po stronie podmiotów biorących udział w postępowaniu na platformie:
Dowolne urządzenie posiadające przeglądarkę internetową w najnowszej dostępnej wersji:
Google Chrome
Mozilla Firefox
Microsoft Edge
Konto poczty elektronicznej
Dostęp do Internetu
Kwalifikowany podpis elektroniczny
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 33. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, który reprezentuje Dyrektor.
Z administratorem danych osobowych można się kontaktować za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem j/w, telefonicznie pod numerem 82 576 23 23 lub przy pomocy poczty e-mail: poczta@mopskrasnystaw.pl , adres: ul. Piłsudskiego 9 22-300 Krasnystaw.
Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych tel.: 82 576 23 24 z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@mopskrasnystaw.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opieka długoterminowa dla mieszkańców Krasnegostawu”” – w trybie podstawowym.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niezależnie od postanowień ppkt 30.2 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.I.501.5.4.4.2.2025/PD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
13. Przedmiot zamówienia
13.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usług społecznych w formie opieki długoterminowej dla mieszkańców Krasnegostawu w okresie od dnia podpisania umowy do czasu zakończenia realizacji zadań w ramach projektu „Pomocna Dłoń - usługi zdrowotne dla osób potrzebujących wsparcia z Miasta Krasnystaw”, minimum 18 miesięcy. Realizacja opieki długoterminowej oznacza wsparcie w postaci pielęgniarskiej opieki długoterminowej oraz usług opiekuńczych dla 25 uczestników projektu.
13.2 Pielęgniarska opieka długoterminowa będzie świadczona w okresie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez pielęgniarki w wymiarze średnio 24 godziny zegarowe miesięcznie dla każdej osoby (25 osób) — (średnio 75 godzin zegarowych miesięcznie na 1 pielęgniarkę). Na stanowisku pielęgniarki pracę wykonywało będzie 8 osób. Szacuje się realizacje 10800 godzin usług w ramach umowy.
Ww. wsparcie realizowane będzie w ramach wizyt organizowanych w miejscu zamieszkania danego uczestnika projektu w godz. i terminach dostosowanych do potrzeb/potencjału/preferencji uczestnika (możliwość organizacji wizyt w godz. popołudniowych/wieczornych oraz soboty i niedziele). Pielęgniarska opieka dł. Realizowana będzie zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu z dn. 22.11.2013r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej.
Obowiązki na ww. stanowisku to: świadczenie pielęgniarskiej opieki długoterminowej w miejscu zamieszkania, obejmującej m.in. następującą tematykę: leczenie ran i odleżyn, zmiana opatrunków, wymiana cewników, podawanie leków, podłączenia kroplówki, wykonywania zastrzyków.
Zapewnienie opieki higieniczno-medycznej, w tym.:
mycie, zmiana mycie, czesanie i ubieranie z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
zmiana pieluchomajtek,
pomoc przy kąpieli, mycie, czesanie i ubieranie z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
ścielenie łóżka, układanie chorego w łóżku, pomoc przy zmianie pozycji ciała,
zapobieganie powstawaniu odleżyn, pielęgnacja zalecona przez lekarza (podawanie leków, smarowanie, okłady), zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących zdrowia klienta, realizowanie recept, w uzasadnionych przypadkach towarzyszenie podopiecznemu w drodze do i ze szpitala oraz innych placówek służby zdrowia.
pomoc przy spożywaniu posiłków, karmienie.
Osoby zaangażowane na ww. stanowisku będą posiadać wykształcenie wyższe na kierunku pielęgniarskim i ukończoną specjalizację lub kurs kwalifikacyjny w dziedzinie opieki długoterminowej, lub pielęgniarstwa przewlekle chorych i niepełnosprawnych, lub pielęgniarstwa zachowawczego, lub pielęgniarstwa rodzinnego, lub pielęgniarstwa środowiskowego, lub pielęgniarstwa środowiskoworodzinnego, lub pielęgniarstwa pediatrycznego, lub pielęgniarstwa geriatrycznego, lub pielęgniarstwa opieki paliatywnej lub kursem specjalistycznym w zakresie opieki paliatywnej, lub w trakcie tych specjalizacji lub kursów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 22 listopada 2013r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej).
Wsparcie udzielane w ramach pielęgniarskiej opieki długoterminowej odbywać się będzie zgodnie z ww. Rozporządzeniem, także w zakresie warunków lokalowych (Wnioskodawca lub podmiot leczniczy wyłoniony w ramach zamówienia publicznego) zapewni pomieszczenie przystosowane do celów biurowych oraz do przechowywania leków, materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego oraz zapewni kontakt telefoniczny) oraz w zakresie innych warunków udzielania świadczeń gwarantowanych (dostępność od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00 oraz w soboty i dni ustawowo wolne od pracy, cykliczność wizyt na poziomie min. 4 razy w tygodniu, nie więcej niż 6 świadczeniobiorców na jedną pielęgniarkę).
13.3. Usługi opiekuńcze świadczone będą w okresie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy przez opiekunki w wymiarze średnio 12 godzin miesięcznie dla każdej osoby (25 osób) — (średnio dwie wizyty tygodniowo po 1,5 godziny. Na stanowisku opiekunki pracę wykonywało będzie 5 osób. Szacuje się realizacje 5400 godzin usług w ramach umowy.
Ww. wsparcie realizowane będzie w ramach wizyt organizowanych w miejscu zamieszkania danego uczestnika projektu w godz. i terminach dostosowanych do potrzeb/potencjału/preferencji uczestnika (możliwość organizacji wizyt w godz. popołudniowych/wieczornych oraz soboty i niedziele).
Osoby, które będą bezpośrednio świadczyć usługi opiekuńcze muszą wykazać spełnienie, zgodne z pozycją 4.3.5.1., wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021–2027. Usługa opiekuńcza jest świadczona przez osobę, która posiada: a) kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub b) doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej.
Zakres obowiązków zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych:
utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy oraz sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, zapewnienie bezpiecznego otoczenia do poruszania się,
utrzymywanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez osobę korzystającą z usług, dbanie o higienę żywności,
pranie bielizny osobistej i odzieży,
pranie i zmiana bielizny pościelowej (pod warunkiem posiadania pralki) lub zanoszenia bielizny do pralni,
prasowanie odzieży,
zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego – pomoc przy sporządzaniu listy zakupów, informowanie o cenach towarów,
przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diet lub dostarczenie jednego gorącego posiłku z miejskiego ośrodka pomocy społecznej w Krasnymstawie,
pomoc przy spożywaniu posiłków,
palenie w piecu, przynoszenie węgla i wody wyłącznie do pomieszczeń użytkowanych przez korzystającego z usług,
załatwianie spraw urzędowych, opłacanie rachunków, rzetelne i terminowe rozliczanie się z wydatkowanych środków,
organizowanie spacerów, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem,
pomoc przy opiece nad zwierzętami domowymi pod warunkiem, że zwierzę należy do podopiecznego będącego osobą samotną.
Zapewnienie podstawowej opieki higieniczno-medycznej, w tym.:
mycie, czesanie i ubieranie z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
pomoc przy kąpieli,
ścielenie łóżka,
układanie chorego w łóżku, pomoc przy zmianie pozycji ciała,
zapobieganie powstawaniu odleżyn,
pielęgnacja zalecona przez lekarza (podawanie leków, smarowanie, okłady),
zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących zdrowia klienta, realizowanie recept,
w uzasadnionych przypadkach towarzyszenie podopiecznemu w drodze do i ze szpitala oraz innych placówek służby zdrowia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
25.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (C) 90%
2. Doświadczenie (D) 10%
Razem 100%
25.2. Kryterium CENA [C]
CENA – 90%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej.
Oferta może otrzymać maksymalnie 90 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
NAJNIŻSZA CENA ZE WSZYSTKICH
C = ------------------------------------------------- x 90 = ILOŚĆ PUNKTÓW
CENA OFERTY BADANEJ
25.3. Kryterium DOŚWIADCZENIE W PRACY Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI 10% (maksymalnie możliwych do uzyskania 10 pkt),
Sposób przyznawania punktacji
a) do 1 roku – 0 pkt
b) od 1-2 lat – 5 pkt
c) 3 lata i więcej – 10 pkt
Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi – max 10 pkt – waga 10%
25.4. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 90) + liczba punktów doświadczenie (maks. 10). Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
24.4.1.Łączna ocena punktowa (Ł) oferty zostanie obliczona według formuły
Ł = C + D
Gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
D – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „doświadczenie”.
Łączna ilość punktów oferty stanowi sumę ilości punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilości punktów przyznanych w kryterium „DOŚWIADCZENIE”
25.4.1. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
25.4.2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
25.4.3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
25.4.4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 24.4.2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
25.4.5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
25.4.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń w tym zaoferowanej ceny.
25.4.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE W PRACY Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta zawiera:
Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
Formularz – Kalkulację kosztów jednej godziny dla poszczególnych rodzajów usług (pielęgniarskie, opiekuńcze),
Wykaz osób, które będą bezpośrednio świadczyć usługi zawierający:
imię, nazwisko oraz kwalifikacje i doświadczenie zawodowe ( kserokopie dyplomów, zaświadczeń itp.),
Wykaz doświadczenia Wnioskodawcy w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
Oświadczenie że osoba administrująca/koordynująca/rozliczająca realizację usług opieki długoterminowej dla mieszkańców Krasnegostawu jest / bądź będzie zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w pkt 20.2 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.18.3.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera)do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów