BZP: Organizacja cyklu 6 wydarzeń plenerowych pn. „Cztery pory Wisły – szkółka morsowania Dzielnicy Wisła”
31.10.2025
2025/BZP 00508223/01
Miasto Stołeczne Warszawa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja cyklu 6 wydarzeń plenerowych pn. „Cztery pory Wisły – szkółka morsowania Dzielnicy Wisła”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja cyklu 6 wydarzeń plenerowych pn. „Cztery pory Wisły – szkółka morsowania Dzielnicy Wisła”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf877c8-6cd6-4212-a8d9-ba7dfe214676
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038388/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Organizacja cyklu 6 wydarzeń plenerowych -szkółka morsowa dzielnicy Wisła
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bf877c8-6cd6-4212-a8d9-ba7dfe2146763.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą
Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem
zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@zzw.waw.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
(Dz.U. z 2020 poz. 2415 ze zm.).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w Rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 77/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja cyklu 6 wydarzeń plenerowych pn. „Cztery pory Wisły – szkółka morsowania Dzielnicy Wisła”.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
a) Cena (C) – 40 pkt;
b) Koncepcja spójność, atrakcyjność i kompleksowość koncepcji cyklu (Ks) 20 pkt;
c) Koncepcja pomysłu i szczegółowości organizacji wydarzenia finałowego (Kp) – 10 pkt;
d) Infrastruktura, bezpieczeństwa, obsługi technicznej i komunikacji z uczestnikami (I) – 10 pkt;
e) Koncepcja aranżacji przestrzeni i oznakowania (A) – 10 pkt;
f) Koncepcja działań dodatkowych (Kd) - 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja spójność, atrakcyjność i kompleksowość koncepcji cyklu (Ks
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja pomysłu i szczegółowości organizacji wydarzenia finałowego (Kp)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Infrastruktura, bezpieczeństwa, obsługi technicznej i komunikacji z uczestnikami (I)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja aranżacji przestrzeni i oznakowania (A)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja działań dodatkowych (Kd)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie wykonał lub wykonuje* co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu działań w zakresie organizacji
wydarzeń o charakterze promocyjnym, rekreacyjnym czy plenerowym każda o wartości minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto**, realizowanych w ramach odrębnych umów.
Uwaga!
*Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie takie usługi, które zostały zrealizowane na rzecz podmiotu (Zamawiającego /
Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrane przez ten podmiot, jako wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie.
**w przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą/Podmiotem a Zamawiającym/Odbiorcą za wykonane zamówienie
zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień
w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli
Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wykonaniem usługi musi wykazać się
co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.
1.4.2. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w zakresie potencjału osobowego niezbędnego do realizacji
zamówienia.
1.4.3. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w zakresie dysponowania maszynami i urządzeniami
niezbędnymi do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ
(art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w
art. 266 w zw. z:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
2.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
2.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
2.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
2.5. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514)
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni, od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia w celu potwierdzenia spełniania
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu określa
załącznik nr 4 do SWZ;
2.4.2. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w zakresie potencjału osobowego niezbędnego do realizacji
zamówienia.
2.4.3. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w zakresie dysponowania maszynami i urządzeniami niezbędnymi do
realizacji zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na całość zamówienia.3. Do oferty należy dołączyć:
1. Opis koncepcji organizacyjnej cyklu wydarzeń „Cztery pory Wisły – szkółka morsowania” zawierający:
• propozycję lokalizacji wydarzeń (plaża Rusałka lub Saska) wraz z uzasadnieniem wyboru, walorami przyrodniczymi, dostępnością komunikacyjną i infrastrukturą,
• opis układu przestrzennego wydarzenia (rozmieszczenie stref: szatnie, punkt informacyjny, strefa wejścia do wody, strefa posiłków, strefa aktywności dodatkowych),
• plan logistyki uczestników, w tym:
o sposób rejestracji uczestników i kontroli limitu 200 osób,
o schemat przemieszczania się uczestników pomiędzy strefami,
o opis systemu bezpieczeństwa wejść do wody.
2. Scenariusz jednego przykładowego wydarzenia z cyklu, zawierający:
• szczegółowy harmonogram godzinowy (rozgrzewka, wejścia do wody, przerwy, szkolenia),
• opis prowadzącego/prowadzących (kwalifikacje, doświadczenie w morsowaniu lub sporcie),
• propozycję animacji towarzyszących (np. warsztaty oddechowe, integracyjne aktywności ruchowe),
• propozycję oprawy muzycznej (z uzasadnieniem, jaki charakter ma wspierać).
3. Opis infrastruktury i aranżacji przestrzennej (z wizualizacją lub schematem graficznym):
• szkic rozmieszczenia namiotów, punktu medycznego, stref rekreacji,
• sposób oznakowania terenu zgodnie z Key Visual Zamawiającego,
• propozycję aranżacji ekologicznej (biodegradowalne naczynia, zero waste),
• opis zaplecza technicznego (zasilanie, nagłośnienie, oświetlenie w przypadku krótkiego dnia).
4. Koncepcję wydarzenia finałowego (ostatniego w cyklu), zawierającą:
• propozycję motywu przewodniego,
• opis dodatkowych atrakcji (ognisko, sauna, koncert/performance na żywo),
• koncepcję wyróżnienia uczestników (np. rozdanie nagród, klasyfikacja frekwencyjna),
• wizualizację strefy finału.
5. Opis koncepcji promocji cyklu:
• propozycję nazwy przewodniej wydarzenia i hasła komunikacyjnego spójnego z KV,
• opis sposobu angażowania uczestników w mediach społecznościowych (np. pieczątki do bloczków, konkursy, relacje na żywo),
• propozycję materiałów promocyjnych (czapki, bluzy, gadżety) wraz z projektami graficznymi lub opisem kreatywnym,
• propozycję mechanizmu zbierania danych uczestników i budowania społeczności (np. klub morsów Wisły).
Uwaga!
W przypadku niedołączenia koncepcji – oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu, jako niezgodna ze SWZ. Koncepcja stanowi integralną część oferty i nie podlega uzupełnieniu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 wzw. z art. 266 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 2 do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem Umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć zgodnie z instrukcją „Oferty, wnioski i prace konkursowe” udostępnioną na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:a) Cena (C) – 40 pkt;
b) Koncepcja spójność, atrakcyjność i kompleksowość koncepcji cyklu (Ks) 20 pkt;
c) Koncepcja pomysłu i szczegółowości organizacji wydarzenia finałowego (Kp) – 10 pkt;
d) Infrastruktura, bezpieczeństwa, obsługi technicznej i komunikacji z uczestnikami (I) – 10 pkt;
e) Koncepcja aranżacji przestrzeni i oznakowania (A) – 10 pkt;
f) Koncepcja działań dodatkowych (Kd) - 10 pkt.