BZP: Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
31.10.2025
2025/BZP 00509660/01
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MIECHOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MIECHOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290707884
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: RACŁAWICKA 20
1.4.2.) Miejscowość: Miechów
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: +47 831 71 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspmiechow@malopolskie.straz.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-miechow
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509660
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00482809
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
321208,06
Po zmianie:
321300,51
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie umożliwiających realizację działań w zakresie OL i OC.
Zakres obejmuje remont korytarza, pomieszczenia gospodarczego, pokoju socjalnego,
5 pomieszczeń sanitarnych (łazienek), na parterze i pierwszym piętrze oraz podłączenia instalacji wod - kan na garażach w Budynku Administracyjnym oraz pomieszczenia socjalnego, Sali konferencyjnej, 3 pokoi biurowych i 3 socjalnych na pierwszym piętrze budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie. Prace budowlane mają na celu polepszenie warunków bytowych jak i ogólno - estetycznych pomieszczeń, polepszając warunki pracy pracowników komendy.
W pomieszczeniach objętych remontem (zasadniczym) należy wykonać remont wszystkich pozycji wyszczególnionych w przedmiarze robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zgodnie z OPZ, pomocniczo z przedmiarem oraz obowiązującymi normami, przepisami BHP i zasadami sztuki budowlanej.
Zasadniczy zakres robót obejmuje demontaże: opraw oświetleniowych,
osprzętu (gniazd, łączników etc.),
drzwi wewnętrznych,
pozostałych elementów niezbędnych do przeprowadzenia robót remontowych.
Roboty rozbiórkowe:
wykonanie otworu drzwiowego w ścianie od strony korytarza
skucie wierzchniej warstwy posadzki (płytki z gresu/ceramiczne i zaprawa klejowa/panele podłogowe),
rozbiórka ścian działowych, kabinowych,
skucie płytek ściennych (oblicowania w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym) - posadzka i wszystkie ściany (H=2.0m),
odłączenie wszystkich przyborów sanitarnych i armatury w pomieszczeniu higienicznosanitarnym, zaślepienie instalacji, zabezpieczenie przewodów.
Roboty remontowe (w tym montaże):
wykonanie nowych posadzek z gresu/paneli podłogowych,
położenie gładzi na ścianach i suficie (również uzupełnienia), przetarcie gładzi, wykonanie sufitów podwieszanych (płyty GK), wykonanie okładziny ścian z płytek,
wzniesienie nowych ścian działowych,
montaż nowych drzwi, punktowe zamurowanie otworów drzwiowych,
roboty elektryczne w zakresie okablowania oraz montażu elementów gniazd wtykowych, łączników,
wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego, gniazd sieci LAN, etc.,
roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne – podłączenie aneksu kuchennego (podłączenie przyborów, wymiana rurarzu, montaż nowej armatury, wymiana odcinków instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej),
wymiana stolarki drzwiowej,
montaż wyposażenia stałego,
pozostałe roboty wykończeniowe.
Zasadniczy zakres robót obejmuje:
roboty instalacyjne: wodociągowe i kanalizacyjne,
roboty instalacyjne – elektryczne – zasilanie gniazd wtykowych i montaż podgrzewaczy przepływowych.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokument PT.2370.41.2025.MJ SWZ.
Po zmianie:
Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie umożliwiających realizację działań w zakresie OL i OC.
Zakres obejmuje remont korytarza, pomieszczenia gospodarczego, 5 pomieszczeń sanitarnych (łazienek), na parterze i pierwszym piętrze Budynku Administracyjnym oraz pomieszczenia socjalnego, Sali konferencyjnej, 3 pokoi biurowych i 3 socjalnych na pierwszym piętrze budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie. Prace budowlane mają na celu polepszenie warunków bytowych jak i ogólno - estetycznych pomieszczeń, polepszając warunki pracy pracowników komendy.
W pomieszczeniach objętych remontem (zasadniczym) należy wykonać remont wszystkich pozycji wyszczególnionych w przedmiarze robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zgodnie z OPZ, pomocniczo z przedmiarem oraz obowiązującymi normami, przepisami BHP i zasadami sztuki budowlanej.
Zasadniczy zakres robót obejmuje demontaże:
opraw oświetleniowych,
osprzętu (gniazd, łączników etc.),
drzwi wewnętrznych,
pozostałych elementów niezbędnych do przeprowadzenia robót remontowych.
Roboty rozbiórkowe:
wykonanie otworu drzwiowego w ścianie od strony korytarza
skucie wierzchniej warstwy posadzki (płytki z gresu/ceramiczne i zaprawa klejowa/panele podłogowe),
rozbiórka ścian działowych, kabinowych,
skucie płytek ściennych (oblicowania w pomieszczeniu higieniczno-sanitarnym) - posadzka i wszystkie ściany (H=2.0m),
odłączenie wszystkich przyborów sanitarnych i armatury w pomieszczeniu higienicznosanitarnym, zaślepienie instalacji, zabezpieczenie przewodów.
Roboty remontowe (w tym montaże):
wykonanie nowych posadzek z gresu/paneli podłogowych,
położenie gładzi na ścianach i suficie (również uzupełnienia), przetarcie gładzi, wykonanie sufitów podwieszanych (płyty GK), wykonanie okładziny ścian z płytek,
wzniesienie nowych ścian działowych,
montaż nowych drzwi, punktowe zamurowanie otworów drzwiowych,
roboty elektryczne w zakresie okablowania oraz montażu elementów gniazd wtykowych, łączników,
wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego, gniazd sieci LAN, etc.,
roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne – podłączenie aneksu kuchennego (podłączenie przyborów, wymiana rurarzu, montaż nowej armatury, wymiana odcinków instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej),
wymiana stolarki drzwiowej,
montaż wyposażenia stałego,
pozostałe roboty wykończeniowe.
Zasadniczy zakres robót obejmuje:
roboty instalacyjne: wodociągowe i kanalizacyjne,
roboty instalacyjne – elektryczne – zasilanie gniazd wtykowych i montaż podgrzewaczy przepływowych.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokument PT.2370.41.2025.MJ SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Zamawiający wymaga wadium Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1.
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł brutto.
2.
Wadium może być wniesione:
a)
w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy KP PSP w Miechowie
nr 24 8591 0007 0200 0792 2963 0005,
b)
w gwarancjach bankowych,
c)
w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d)
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.
Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4.
Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium będzie wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta.
5.
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych zapisami ustawy PZP.
6.
W przypadku wniesienia wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w taki sposób, aby umożliwiało to jego identyfikacje (dało się utożsamić ze złożoną ofertą). Zamawiający rekomenduje, aby w tytule przelewu wskazać m.in nr postępowania oraz nazwę Wykonawcy, który składa ofertę w przypadku, gdy wadium wpłacane jest z innego konta niż konto firmowe Wykonawcy. Zamawiający zaleca dołączenie potwierdzenia wykonania przelewu do oferty).
7.
Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zasady zwrotu wadium określone są w art. 98 ustawy PZP.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-03 11:00
Po zmianie:
2025-11-06 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-03 11:15
Po zmianie:
2025-11-06 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-02
Po zmianie:
2025-12-05