Ogłoszenie o zamieszczeniu danych o projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie placu Dominikańskiego, ulicy Oławskiej i promenady Staromiejskiej we Wrocławiu
15.10.2025
34401124
osoba kontaktowa: e-mail: wpl@um.wroc.pl
Wrocław, 15 października 2025 r.
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 2, 5, 7 i 23 lit. d, art. 39 ust. 1 pkt 2, w związku z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, 1881 i 1940), w związku z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1688 oraz z 2025 r. poz. 527), a także na podstawie uchwały Rady Miejskiej Wrocławia Nr LXIII/1641/22 z dnia 22 grudnia 2022 r., zawiadamiam o zamieszczeniu danych o projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie placu Dominikańskiego, ulicy Oławskiej
i promenady Staromiejskiej we Wrocławiu, obejmującego obszar ograniczony:
od północy placem Dominikańskim i aleją Słowackiego, od wschodu ulicą Podwale oraz promenadą Staromiejską, od południa ulicą Oławską, a od zachodu ulicą Błogosławionego Czesława, a także o prognozie oddziaływania na środowisko i opracowaniu ekofizjograficznym, oraz o opiniach Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
Projekt przedmiotowego planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dostępne
są do publicznego wglądu w dniach od 22.10.2025 roku do 12.11.2025 roku, w siedzibie Urzędu Miejskiego Wrocławia, w Wydziale Planowania Przestrzennego, ul. Świdnicka 53,
50-030 Wrocław, od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 15:30 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia pod adresem: https://bip.um.wroc.pl/artykuly/133/wylozenia-konsultacje-spoleczne.
Jednocześnie w związku z art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy, każdy może złożyć uwagi i wnioski
do projektu planu. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków złożonych
do projektu planu jest Prezydent Wrocławia.
Uwagi i wnioski mogą być wniesione:
- w formie papierowej do Prezydenta Wrocławia na adres: Urząd Miejski Wrocławia,
Wydział Planowania Przestrzennego, ul. Świdnicka 53, 50-030 Wrocław, - w formie elektronicznej na adres: wpl@um.wroc.pl,
- za pomocą platformy ePUAP,
- podczas dyskusji publicznej,
z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy oraz adresu zamieszkania albo siedziby, oznaczenia nieruchomości, której uwaga lub wniosek dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.11.2025 roku.
Z up. Prezydenta Wrocławia
Wiceprezydent Wrocławia
Michał Młyńczak
W związku z obowiązkiem, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia nr 2016/679 informuję, że:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Prezydent Wrocławia. Kontakt: Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, wpl@um.wroc.pl, tel. 71 777 73 25.
- Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu realizacji procedury sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych oraz realizacją przysługujących Ci praw, możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych przez adres iod@um.wroc.pl oraz nr tel. 71 777 77 24.
- Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej bip.um.wroc.pl w zakładce „planowanie przestrzenne” oraz w siedzibie Administratora.