Wójt Gminy Ochotnica Dolna zawiadamia w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ochotnica Dolna - wieś Ochotnica Dolna
20.10.2025
34402219
URZĄD GMINY OCHOTNICA DOLNA
                                    ul. OCHOTNICA DOLNA 160
                                        34-452
                                    OCHOTNICA DOLNA
                                
KOMUNIKAT
Wójta Gminy Ochotnica Dolna
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zmianami ), w związku z art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U z 2023r. poz. 1688) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Ochotnica Dolna Uchwały Nr LX/541/23 z dnia 27 marca 2023 roku w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ochotnica Dolna - wieś Ochotnica Dolna, dla miejscowości Ochotnica Górna w jej granicach administracyjnych. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla ww. terenów będzie obejmował zakres określony w art. 15 ust. 2 oraz ust. 3 pkt, 5, 8 i 10 , ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Równocześnie zawiadamiam o możliwości składania wniosków do prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej do ww. planu, w związku, z art. 46 pkt 1, art.39 oraz art.54 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2024r., poz. 1112 ze zmianami).
W związku z powyższym zawiadamiam, iż wnioski do ww. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz prognozy oddziaływania na środowisko, mogą być składane w terminie do 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia tj. do dnia 11
11.11.2025 r. Wnioski z wykorzystaniem formularza dołączonego do ogłoszenia zamieszczonego w BIP-ie można składać w siedzibie Urzędu Gminy Ochotnica Dolna, przesyłać na adres Urzędu : 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160 lub przesyłać drogą elektroniczną na adres: gmina@ochotnica.pl. Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania albo siedziby, adres poczty elektronicznej o ile taki posiada, a także dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu, przedmiot wniosku, oznaczenie nieruchomości, której dotyczy wniosek, a także informację czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych w korespondencji pisemnej/e-mail, których zakres może zawierać (Imię, Nazwisko, adres e-mail, telefon) informujemy, iż zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L 2016, Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia RODO przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w wyniku uzyskania ich w toku prowadzonych postępowań dotyczących sporządzenia aktów planistycznych jest Wójt Gminy Ochotnica Dolna. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna za pomocą e-mail: inspektor@cbi24.pl Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w ramach sprawowania władzy publicznej - szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.