BZP: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i komputerowego w ramach projektu pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej” FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
16.05.2025
2025/BZP 00235150/01
SAMORZĄDOWA PRZYCHODNIA ZDROWIA W TUSZYNIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i komputerowego w ramach projektu
pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej” FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWA PRZYCHODNIA ZDROWIA W TUSZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590500790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24/26
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 513 050 915
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spztuszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spztuszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i komputerowego w ramach projektu
pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej” FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77b19675-56e9-4577-8f20-ba9d5bc84b9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej” FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77b19675-56e9-4577-8f20-ba9d5bc84b9c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej RODO informujemy:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie, 95-080 Tuszyn, ul. Żeromskiego 24/26, zwany dalej: „Administratorem”.
2. Może Pan/Pani skontaktować się z Administratorem pisząc na adres podany jak wyżej oraz na adres e-mail: sekretariat@spztuszyn.pl lub telefonując pod numer: 42 614 34 00 wew. 216.
3. Może Pan/Pani również skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego Inspektora Ochrony Danych – Tomasza Filipiaka pisząc na adres e-mail: IOD@secmed.pl
4. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w kilku różnych celach tj. dla prawidłowej realizacji umowy, dla celów podatkowych, a także mogą być przetwarzane dla dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa cywilnego, jeśli takie się pojawią.
5. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów.
6. Podanie przez Pana/Panią danych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i realizacji umowy. Brak podania danych osobowych skutkuje niemożliwością zawarcia umowy.
7. Ze względów rachunkowych czy podatkowych posiadamy obowiązek prawny przetwarzania Pana/Pani danych, brak ich podania może skutkować np. brakiem możliwości wystawienia faktury czy imiennego rachunku na Pana/Pani rzecz.
8. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną lub do podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który na nas ciąży takiego jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora - do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
9. W razie dobrowolnie wyrażonej zgody na otrzymywanie od nas informacji o ofertach lub usługach podstawą prawną takiego przetwarzania danych będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli osoba której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w tym celu.
10. Pana/Pani dane osobowe będą przez przetwarzane przez cały czas związania stron umową, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją 5 letniego obowiązku archiwizacyjnego.
11. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi, dla których zostały zawarte adekwatne umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
12. Administrator nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 13. Ma Pan/Pani prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
14. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przez Administratora przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
15. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.
* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego i komputerowego w ramach projektu pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej” FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 10 do SWZ /Opis Przedmiotu Zamówienia/.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Termin dostawy (Td) – waga kryterium 20%
3) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 20%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1. Cena (C) – waga 60 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Termin dostawy (Td) – waga 20 %
W kryterium „termin dostawy” punkty zostaną przyznane zgodnie z tabelą poniżej:
Termin dostawy
(ilość dni) Ilość punktów
30 dni 20 pkt
45 dni 10 pkt
60 dni 0 pkt
3. Okres gwarancji (G) – waga 20 %
W kryterium „okres gwarancji” punkty zostaną przyznane zgodnie z tabelą poniżej:
Okres gwarancji
(ilość miesięcy) Ilość punktów
48 miesięcy 20 pkt
36 miesięcy 10 pkt
24 miesiące 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacja ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie (zakończył w terminach zgodnych z zawartą umową) co najmniej jedną (1) dostawę sprzętu informatycznego/sprzętu komputerowego o wartości dostawy, nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2024.1616 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składnia ofert, dostaw spełniających warunki, o których mowa w rozdziale 8 SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (Doświadczenie zawodowe)
Dowody określające czy dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych:Formularz cenowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ zawierający dla proponowanego przedmiotu dostawy:
1) Nazwę produktu, model
2) Producenta,
3) link do strony www lub adres strony www z kartą techniczną produktu lub specyfikacją techniczną produktu lub dołączenie do formularza cenowego karty katalogowej producenta; atestów.
2. Informacje zawarte w ww. środkach dowodowych muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów techniczno - użytkowych i funkcjonalnych oraz potwierdzić wszystkie parametry wymagane i opisane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ.
Brak złożenia Formularza cenowego – załącznik nr 1a do SWZ, jak również złożenie nieuzupełnionego (brak ceny itp.), stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.
3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia własnego oświadczenia wykonawcy, że produkt spełnia wymagania opisane w SWZ lub dołączenia do oświadczenia skopiowanego opisu przedmiotu zamówienia z tabeli z formularza cenowego (także w formie opracowanej karty katalogowej lub specyfikacji technicznej we własnym zakresie przez wykonawcę) lub dołączenia tabeli ze skopiowanym opisem przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.
5. Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Wskazanie nazwy produktu, modelu,
2) Producenta,
3) linku do strony www lub adresu strony www z kartą techniczną produktu lub specyfikacją techniczną produktu lub dołączenie do formularza cenowego karty katalogowej producenta wyposażenia; atestów.
6. Informacje zawarte w ww. środkach dowodowych muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz potwierdzać wszystkie wymagania zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 10 do SWZ.
7. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
8. Postanowienia ust. 5 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
9. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 Pzp).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu.Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Wskazanie nazwy produktu, modelu,
2) Producenta,
3) linku do strony www lub adresu strony www z kartą techniczną produktu lub specyfikacją techniczną produktu lub dołączenie do formularza cenowego karty katalogowej producenta wyposażenia; atestów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie przesłanek wykluczenia, o których mowa:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz w zakresie spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ
5. Zamawiający, mając na uwadze, charakter zamówienia i proporcjonalność, określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn.:
1) warunek określony w rozdziale 8 ust. 2 pkt 4 SWZ, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie wykonawcy), musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców działających wspólnie,
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach – w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, w celu wykazania spełniania warunków udziału, oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ