BZP: „Dostawa mebli dla Przedszkola Samorządowego nr 1 im. Tęczowego Misia w Szydłowcu”.
19.05.2025
2025/BZP 00236434/01
GMINA SZYDŁOWIEC
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dostawa mebli dla Przedszkola Samorządowego nr 1 im. Tęczowego Misia w Szydłowcu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mebli dla Przedszkola Samorządowego nr 1 im. Tęczowego Misia w Szydłowcu”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64512944-67c6-4074-938f-874dd50c5291
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048052/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia do Przedszkola im. Tęczowego Misia w Szydłowcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64512944-67c6-4074-938f-874dd50c52913.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Burmistrz Szydłowca, 26-500 Szydłowiec, ul. Rynek Wielki 1,
b) administrator wyznaczył Inspektora Danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@szydlowiec.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa mebli dla Przedszkola Samorządowego nr 1 im. Tęczowego Misia w Szydłowcu”. Zadanie realizowane jest w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa Przedszkola Samorządowego nr 1 przy ul. Wschodniej 7 – Gmina Szydłowiec oraz doposażenie i remont placówek przedszkolnych w Gminie Szydłowiec”
Meble wykonane z płyty melaminowanej o min. grubości 18mm
POKÓJ NAUCZYCIELSKI 0.10
Szafa z 10 półkami zamykanymi na klucz – 2 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 46 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Szafa z półkami zamykana – 1 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym):
• wym. 71 (szer.) x 46 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Stół prostokąt na metalowej konstrukcji – 2 szt.
(blat w kolorze szarym)
• wym. 140 (dł.) x 75 (szer.) cm
Krzesła konferencyjne na metalowym stelażu – 16 szt.
POKÓJ INTENDENTA 0.31
Regał z półkami – 1 szt.
(korpus w kolorze białym)
• wym. 40 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Regał z półkami zamykany – 1 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 81 (wys.) cm
Szafa z witryną zamykana na klucz, z półkami i szufladami na prowadnicach – 2 szt. (korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 105 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Fotel biurowy na kółkach z regulacją podłokietników i wysokości bądź głębokości odcinka lędźwiowego, z mechanizmem synchro – 1 szt.
Krzesło konferencyjne na metalowym stelażu – 1 szt.
GABINET DYREKTORA 0.43
Szafa z półkami i drzwiami zamykanymi na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze białym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Szafa na ubrania z drążkiem zamykana – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze białym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Regał z półkami – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna)
• wym. 40 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Regał z witryną, półkami i szufladami na prowadnicach – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze białym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Regał z półkami – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 117 (wys.) cm
Biurko narożne na metalowej konstrukcji (prawe) – 1 szt.
(blat w kolorze drewna)
• wym. 160 (dł.) x 150 (szer.) x 76 (wys.) cm
Kontenerek na nóżkach z szufladami zamykanymi na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze białym)
• wym. 44 (szer.) x 58 (głęb.) x 65 (wys.) cm
Fotel biurowy na kółkach z regulacją podłokietników i wysokości bądź głębokości odcinka lędźwiowego, z mechanizmem synchro – 1 szt.
Stół z możliwością rozłożenia na metalowej konstrukcji – 1 szt.
(blat w kolorze białym)
• wym. 140 x 75 cm
Krzesło konferencyjne na metalowym stelażu – 4 szt.
SEKRETARIAT 0.44
Szafa z półkami oraz przesuwnymi drzwiami zamykana na klucz – 2 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze białym)
• wym. 105 (szer.) x 42 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Szafa z półkami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze białym)
• wym. 71 (szer.) x 42 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Regał wysoki z półkami – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna)
• wym. 71 (szer.) x 42 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Biurko narożne na metalowej konstrukcji (prawe) – 1 szt.
(blat w kolorze drewna)
• wym. 160 (dł.) x 140 (szer.) x 76 (wys.) cm
Kontenerek na nóżkach z szufladami zamykanymi na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze drewna, fronty w kolorze białym)
• wym. 44 (szer.) x 58 (głęb.) x 65 (wys.) cm
Fotel biurowy na kółkach z regulacją podłokietników i wysokości bądź głębokości odcinka lędźwiowego, z mechanizmem synchro – 1 szt.
Krzesło konferencyjne na metalowym stelażu – 2 szt.
ARCHIWUM 0.39:
Ognioodporna szafa pancerna na akta osobowe, dokumenty – 1 szt.
(kolor szary)
• wym. 93 (szer.) x 52 (głęb.) x 195 (wys.) cm
Regał z półkami – 4 szt.
(korpus w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 42 (głęb.) x 187 (wys.) cm
POMIESZCZENIA PORZĄDKOWE 0.06, 0.29:
Szafka gospodarcza metalowa, zamykana z półkami – 2 szt.
(kolor szary)
• wym. 80 (szer.) x 50 (głęb.) x 180 (wys.) cm
Szafka gospodarcza metalowa, zamykana z półkami – 2 szt.
(kolor szary)
• wym. 60 (szer.) x 50 (głęb.) x 180 (wys.) cm
POMIESZCZENIE SOCJALNE (kuchnia) 0.30:
Stół kwadratowy – 1 szt.
(blat w kolorze szarym)
• 75 x 75 cm
Krzesła na metalowym stelażu – 4 szt.
SZATNIA (kuchnia) 0.27:
Szafka ubraniowa z 1-punktowym ryglowaniem – 2 szt.
(kolor szary)
• wym. 89 (szer.) x 49 (głęb.) x 180 (wys.) cm
POMIESZCZENIE SOCJALNE (dla pracowników) 0.38:
Stół kwadratowy – 1 szt.
(blat w kolorze szarym)
• 75 x 75 cm
Krzesła na metalowym stelażu – 4 szt.
Aneks kuchenny – 1 szt.
• wym. 218 (szer.)
SZATNIA (dla pracowników) 0.37:
Szafka ubraniowa z 1-punktowym ryglowaniem – 10 szt.
(kolor szary)
• wym. 89 (szer.) x 49 (głęb.) x 180 (wys.) cm
POMIESZCZENIE (konserwator) 0.40:
Szafka ubraniowa z 1-punktowym ryglowaniem – 1 szt.
(kolor szary)
• wym. 32 (szer.) x 49 (głęb.) x 180 (wys.) cm
Biurko z szafką i szufladą – 1 szt.
(korpus w kolorze szarym, fronty w kolorze białym)
• 120 (dł.) x 60 (szer.) x 76 (wys.) cm
Krzesło obrotowe tapicerowane – 1 szt.
Metalowa szafa gospodarcza na narzędzia z półkami, zamykana na klucz – 1 szt.
(kolor szary)
• wym. 60 (szer.) x 49 (głęb.) x 180 (wys.) cm
Szafa z półkami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze szarym, fronty w kolorze białym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
POMIESZCZENIE 0.54
(w sali Czerwonych Misiów):
Szafa na pościel zamykana (30 skrytek) – 2 szt.
(korpus w kolorze szarym, fronty w kolorze białym)
• wym. 107 (szer.) x 40 (głęb.) x 180 (wys.) cm
Szafa na łóżeczka (30 szt.) – 2 szt.
(korpus w kolorze szarym, fronty w kolorze białym)
• wym. 144 (szer.) x 60 (głęb.) x 120 (wys.) cm
GABINETY SPECJALISTÓW 0.42, 0.41, 0.51
Biurko z szafką i szufladą – 3 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• 120 (dł.) x 60 (szer.) x 76 (wys.) cm
Fotel biurowy – 3 szt.
Krzesło konferencyjne na metalowym stelażu – 3 szt.
Stolik przedszkolny kwadratowy z regulowaną wysokością i 4 krzesełkami – 3 szt. (blat w kolorze szarym)
• wym. blatu stolika 70 x 70 cm
Regał z półkami – 2 szt.
(korpus w kolorze białym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Regał z półkami i drzwiami zamykanymi na klucz – 4 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 105 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
PRALNIA 0.18:
Szafka na środki piorące z półkami i drzwiczkami – 1 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 81 (wys.) cm
Szafa na czystą pościel z przesuwnymi drzwiami i otworami – 1 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 140 (szer.) x 40 (głęb.) x 200 (wys.) cm
ŁAZIENKI 0.53, 0.12, 0.16, 0.47, 0.08, 0.36, 0.35, 0.05, 0.50, 0.28:
Szafka na środki czystości z półkami, zamykana – 10 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 81 (wys.) cm
MAGAZYN CHEMICZNY 0.14:
Regał z półkami – 4 szt.
(korpus w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
MAGAZYN 0.55:
Szafa ubraniowa z dwoma drążkami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Szafa ubraniowa z półkami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 71 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
Szafa z półkami zamykana na klucz – 1 szt.
(korpus w kolorze białym, fronty w kolorze szarym)
• wym. 105 (szer.) x 47 (głęb.) x 187 (wys.) cm
SZATNIA DLA DZIECI 0.02:
Szafki na ubrania i obuwie z przegródkami i drzwiczkami - dla 125 dzieci
(korpusy w kolorze białym, fronty w kolorach: pomarańczowym 25szt., żółtym 25szt., czerwonym 25szt., zielonym 25szt., niebieskim 25szt.
• wym. 51 (głęb.) x 132 (wys.) cm
• wys. ławeczki 26 cm
Pufa prostokątna z miękkim tapicerowanym siedziskiem – 15 szt.
(kolor szary)
• wym. 120 (dł.) x 54 (szer.) x 46 (wys.) cm
WIATROŁAP 0.01:
Szafka / wieszak na parasolki z drążkiem i ociekaczem, na kółkach – 1 szt.
• wym. 120 (szer.) x 50 (głęb.) x 120 (wys.) cm
Przedmiot zamówienia obejmuje również swym zakresem: - dostawę z transportem (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) mebli, wyposażenia do budynku nowego przedszkola w Szydłowcu przy ul. Wschodniej (transport, rozładunek, wniesienie), - zamontowanie mebli, wyposażenia w budynku przedszkola. Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 100 tys. zł.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:
a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:
- wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie mebli o wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.
b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia.
b) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 4 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip.
2. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Treść oferty musi być zgodna z treścią SWZ.
4. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
a) formularz ofertowy – według wzoru „Formularza cenowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e- Zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ.
b) oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – według wzoru załącznik nr 2 do SWZ.
5. Dodatkowo do oferty należy dołączyć – jeżeli dotyczy:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – według wzoru załącznik nr 6 do SWZ.
b) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia o którym mowa w pkt. 10.3 rozdział II SWZ.
c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:- wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawcy/ każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.