BZP: Termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi oraz rozbudowa i przebudowa budynku hali wraz z remontem pomieszczeń hali sportowej.
19.05.2025
2025/BZP 00236677/01
POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W RUMI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi oraz rozbudowa i przebudowa budynku hali wraz z remontem pomieszczeń hali sportowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W RUMI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000783717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starowiejska 4
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1lo@rumia.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lo1.rumia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi oraz rozbudowa i przebudowa budynku hali wraz z remontem pomieszczeń hali sportowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21635200-00cf-441e-b47d-9688f89cbb52
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104818/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi oraz rozbudowa i przebudowa budynku hali wraz z remontem pomieszczeń hali sportowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_wejherowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_wejherowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób złożenia oferty i
dokumentów elektronicznych, w tym podpisywanie dokumentów, a także zasady korzystania z portalu, opisane zostały w „Instrukcji
dla wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą
przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami, jest Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Rumi, I Liceum Ogólnokształcące im.
Książąt Pomorskich.
Inspektor ochrony danych. We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować
się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: 1lo.administracja@rumia.edu.pl
Cel przetwarzania. Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi oraz rozbudowa i
przebudowa budynku hali wraz z remontem pomieszczeń hali sportowej.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załącznik nr 4 do specyfikacji, którymi są projekty techniczne wraz z wszelkimi
warunkami wynikającymi ze szczegółowych uzgodnień, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo
branżowe przedmiary robót.
Zakres prac został określony w załącznikach do specyfikacji:
zał. nr 4.1 –Termomodernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi
zał. nr 4.2. –Rozbudowa i przebudowa budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi
zał. nr 4.3 - Remont pomieszczeń hali sportowej w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45410000-4 - Tynkowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
1) 2 roboty budowlane polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych remontowych lub przebudowy, nadbudowy, rozbudowy obiektu budowlanego (w skład, których wchodziły prace sanitarne i elektryczne), o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto każda
lub
2) 2 roboty budowlane polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych remontowych lub przebudowy, nadbudowy, rozbudowy obiektu budowlanego (w skład, których wchodziły prace sanitarne i elektryczne), o powierzchni min. 1000 m2 każda
lub
3) 2 roboty budowlane polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych remontowych lub przebudowy, nadbudowy, rozbudowy obiektu budowlanego (w skład, których wchodziły prace sanitarne i elektryczne), z których co najmniej jedna o powierzchni minimum 1000 m2 oraz jedna o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ten warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty (załącznik nr 5 do specyfikacji);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi w Banku
Spółdzielczym w Rumi nr 93 8351 0003 0002 9463 2000 0010 z dopiskiem na przelewie: „Termomodernizacja budynku
Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Rumi”.
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym
Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 17.3 specyfikacji, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i
godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu
wadialnego. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym Wykonawcy.
W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny wraz z
ofertą za pośrednictwem Platformy.
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu
do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia
wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność
za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium.
Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu -
dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji
powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem
polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.
Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione
prawidłowo.
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 17.15
specyfikacji.
Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1
specyfikacji, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
dostawy wykonają poszczególni wykonawcy
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.