BZP: Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
19.05.2025
2025/BZP 00237462/01
Powiat Pruszkowski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Drzymały 30
1.4.2.) Miejscowość: Pruszków
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-pruszkowski
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237462
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00233525
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający wymaga odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
Przed dokonaniem wyceny i złożeniem oferty, Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się Wykonawcy ze specyfiką zamówienia oraz utrudnieniami związanymi z nieprzerwanym użytkowaniem obiektu podczas wykonywania zamówienia.
Zamawiający, po uprzednim zgłoszeniu przez Wykonawcę chęci odbycia wizji lokalnej, niezwłocznie – nie później niż dwa dni robocze od zgłoszenia - wyznaczy termin i godzinę wizji (dla każdego z Wykonawców indywidualnie), w której uczestniczyć będzie Wykonawca i Zamawiający. Koszty wizji ponosi Wykonawca.
W przypadku nie odbycia wizji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Potwierdzeniem obycia wizji będzie protokół podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz upoważnionego pracownika Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-23 10:00
Po zmianie:
2025-05-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-23 10:15
Po zmianie:
2025-05-29 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-21
Po zmianie:
2025-06-27