BZP: OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW I JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH GMINY MYSZKÓW
21.05.2025
2025/BZP 00241672/01
Gmina Myszków
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
OBSŁUGA BANKOWA GMINY MYSZKÓW I JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH GMINY MYSZKÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.4.2.) Miejscowość: Myszków
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.4.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241672
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00229208
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Gminy Myszków oraz jednostek budżetowych gminy – w okresie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż 01.07.2025 r. do 31.12.2028.r., przy czym:
1) w okresie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż 01.07.2025.r. do 30.06.2028 r. obsługa budżetu Gminy Myszków i jednostek budżetowych Gminy Myszków będzie prowadzona w pełnym zakresie opisanym w umowie;
2) w okresie 6 miesięcy od dnia 01.07.2028 r. do dnia 31.12.2028 r. lub 6 miesięcy od wypowiedzenia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do, prowadzenia na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą, bieżącego rachunku Gminy Myszków, rachunku bieżącego Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz rachunków w Systemie Identyfikacji Masowych Płatności, na które przyjmowane będą wyłącznie wpłaty.
2. Skrócony opis przedmiotu zamówienia (zakres usługi banku).
1) Obsługa budżetu Gminy Myszków będzie prowadzona na rzecz następujących jednostek budżetowych gminy:
a) Urząd Miasta w Myszkowie;
b) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie;
c) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie;
d) Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Myszkowie;
e) Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej w Myszkowie przy ul. Millenium;
f) Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej w Myszkowie przy ul. Gałczyńskiego;
g) Miejski Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Myszkowie;
h) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza;
i) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II;
j) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki Nr 3;
k) Szkoła Podstawowa Nr 4;
l) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 5 im. Henryka Sienkiewicza;
m) Szkoła Podstawowa nr 6;
n) Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Jana Brzechwy;
o) Zespół Szkolno–Przedszkolny Nr 4;
p) Przedszkole Nr 1 „BAJKA”;
q) Przedszkole Nr 2;
r) Przedszkole Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi;
s) Przedszkole Nr 4;
t) Przedszkole Nr 5 im. Marii Konopnickiej;
u) Szkoła Muzyczna I Stopnia w Myszkowie.
2) Wykonawca zawrze z Gminą Myszków umowę na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w przetargu.
3) Wykonawca otworzy i będzie prowadził rachunek bieżący budżetu Gminy Myszków oraz rachunki bieżące jednostek budżetowych Gminy Myszków objętych zamówieniem.
4) Wykonawca otworzy i będzie prowadził inne rachunki budżetu Gminy Myszków i jednostek budżetowych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki w ilości niezbędnej do prowadzenia gospodarki finansowej.
5) Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z ofertą oraz zawartą umową.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości prowadzonych
w poszczególnych jednostkach budżetowych miasta rachunków bankowych, bez konieczności zmiany umowy na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy.
7) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na terenie miasta Myszkowa punktu kasowego przez cały okres trwania umowy.
8) Wykonawca w okresie realizacji umowy zapewni możliwość dokonywania operacji bankowych w postaci elektronicznej, przeszkoli pracowników Zamawiającego oraz umożliwi bezpieczny dostęp do sytemu bankowości elektronicznej przez 24 godziny w każdy dzień roboczy.
9) Wykonawca będzie realizował polecenia przelewów płatności wewnętrznych i poza bank Wykonawcy.
10) Wykonawca będzie dokonywał wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego i wszystkich jednostek budżetowych objętych zamówieniem, w tym również w formie wypłat elektronicznych lub za pomocą czeków we wszystkich punktach kasowych Wykonawcy.
11) Wykonawca będzie realizował w punkcie kasowym znajdującym się na terenie Miasta Myszkowa wypłaty dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie. Listy osób uprawnionych do wypłaty świadczeń pieniężnych będą przekazywane elektronicznie do realizacji w dniu poprzedzającym wypłatę. Wypłaty świadczeń pieniężnych będą realizowane z rachunków wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie. Każdego ostatniego dnia miesiąca Wykonawca będzie informował Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie
o niewypłaconych świadczeniach pieniężnych.
12) Wykonawca zapewni dostęp do systemu identyfikacji płatności masowych umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez Zamawiającego.
13) Wykonawca zapewni bieżące oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach jednostek w oparciu o stawkę WIBID 1M pomniejszoną lub powiększoną o marżę Wykonawcy. W przypadku, gdy oprocentowanie przyjmie wartość poniżej 0 przyjmuje się, że jego wartość wynosi 0 (oprocentowanie środków na rachunkach nie może być ujemne). W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zamieniona na stawkę, która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością
i charakterem.
14) Wykonawca zapewni możliwość składania poleceń tworzenia rachunków lokat terminowych.
15) Szacowane ilości i wartości miesięcznie:
a) ilość posiadanych rachunków bankowych – 161, w tym bieżących 21,
b) średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących – 6 806 szt./ 33 338 217,88 zł, w tym:
- średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących zewnętrznych
– 6 242 szt./ 19 146 336,13 zł, w tym:
• średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących sorbnet – 1 szt./ 3 240 564,89 zł,
• średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących elixir – 6 241 szt./15 905 771,24 zł,
c) średniomiesięczne ilości i wartość przelewów przychodzących – 9 560 szt./ 33 082 048,21 zł,
d) średniomiesięczne ilości i wartość czeków realizowana w systemie wypłat elektronicznych (wypłaty gotówkowe w banku) – 197 szt. / 94 707,44 zł (w tym MOPS 195 szt./ 92 155,17 zł),
e) średniomiesięczna ilość i wartość wpłat gotówkowych w banku w formie otwartej – 299 szt./ 243 998,84 zł,
f) średniomiesięczna ilość i wartość wpłat w systemie Identyfikacji Masowych Płatności - 4933 szt. / 9 991 443,22 zł,
g) średniomiesięczna suma wszystkich sald na rachunkach bankowych
– 24 379 132,51 zł.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonał podziału zamówienia na części, gdyż brak podzielenia zamówienia na części powodowany jest względami technicznymi i organizacyjnymi. Obsługa bankowa w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia winna być wykonywana przez jednego wykonawcę jako usługa kompleksowa.
W przypadku podzielenia zamówienia na części usługa mogłaby być realizowana w częściach np. przez dwóch różnych wykonawców. Zamawiający wówczas nie miałby w każdym czasie pełnej kontroli nad gospodarką finansową budżetu Miasta, co skutkowałoby dużym ryzykiem popełnienia błędów przy podejmowaniu decyzji finansowych lub ich odraczania do czasu uzyskania pełnych danych od różnych wykonawców.
5. Rodzaj zamówienia: usługi.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
- 66 11 00 00 - 4: Usługi bankowe.
2) Dodatkowe kody CPV:
- 66 11 20 00 - 8: Usługi depozytowe.
6. Zgodnie z art. 121 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań (części) zamówienia, a mianowicie dotyczących otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych Gminy Myszków oraz jednostek budżetowych Gminy Myszków.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy poza określonymi w ust. 6 kluczowymi zadaniami (częściami) zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Gminy Myszków oraz jednostek budżetowych gminy – w okresie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż 01.07.2025 r. do 31.12.2028.r., przy czym:
1) w okresie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż 01.07.2025.r. do 30.06.2028 r. obsługa budżetu Gminy Myszków i jednostek budżetowych Gminy Myszków będzie prowadzona w pełnym zakresie opisanym w umowie;
2) w okresie 6 miesięcy od dnia 01.07.2028 r. do dnia 31.12.2028 r. lub 6 miesięcy od wypowiedzenia umowy, Wykonawca zobowiązuje się do, prowadzenia na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą, bieżącego rachunku Gminy Myszków, rachunku bieżącego Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz rachunków w Systemie Identyfikacji Masowych Płatności, na które przyjmowane będą wyłącznie wpłaty.
2. Skrócony opis przedmiotu zamówienia (zakres usługi banku).
1) Obsługa budżetu Gminy Myszków będzie prowadzona na rzecz następujących jednostek budżetowych gminy:
a) Urząd Miasta w Myszkowie;
b) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie;
c) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie;
d) Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Myszkowie;
e) Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej w Myszkowie przy ul. Millenium;
f) Środowiskowy Dom Pomocy Społecznej w Myszkowie przy ul. Gałczyńskiego;
g) Miejski Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Myszkowie;
h) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Adama Mickiewicza;
i) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II;
j) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki Nr 3;
k) Szkoła Podstawowa Nr 4;
l) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 5 im. Henryka Sienkiewicza;
m) Szkoła Podstawowa nr 6;
n) Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Jana Brzechwy;
o) Zespół Szkolno–Przedszkolny Nr 4;
p) Przedszkole Nr 1 „BAJKA”;
q) Przedszkole Nr 2;
r) Przedszkole Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi;
s) Przedszkole Nr 4;
t) Przedszkole Nr 5 im. Marii Konopnickiej;
u) Szkoła Muzyczna I Stopnia w Myszkowie.
2) Wykonawca zawrze z Gminą Myszków umowę na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w przetargu.
3) Wykonawca otworzy i będzie prowadził rachunek bieżący budżetu Gminy Myszków oraz rachunki bieżące jednostek budżetowych Gminy Myszków objętych zamówieniem.
4) Wykonawca otworzy i będzie prowadził inne rachunki budżetu Gminy Myszków i jednostek budżetowych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki w ilości niezbędnej do prowadzenia gospodarki finansowej.
5) Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z ofertą oraz zawartą umową.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości prowadzonych
w poszczególnych jednostkach budżetowych miasta rachunków bankowych, bez konieczności zmiany umowy na prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy.
7) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na terenie miasta Myszkowa punktu kasowego przez cały okres trwania umowy, który będzie świadczyć usługi kasowe w dniach i godzinach tożsamych z dniami i godzinami pracy Zamawiającego.
8) Wykonawca w okresie realizacji umowy zapewni możliwość dokonywania operacji bankowych w postaci elektronicznej, przeszkoli pracowników Zamawiającego oraz umożliwi bezpieczny dostęp do sytemu bankowości elektronicznej przez 24 godziny w każdy dzień roboczy.
9) Wykonawca będzie realizował polecenia przelewów płatności wewnętrznych i poza bank Wykonawcy.
10) Wykonawca będzie dokonywał wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego i wszystkich jednostek budżetowych objętych zamówieniem, w tym również w formie wypłat elektronicznych lub za pomocą czeków we wszystkich punktach kasowych Wykonawcy.
11) Wykonawca będzie realizował w punkcie kasowym znajdującym się na terenie Miasta Myszkowa wypłaty dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Myszkowie. Listy osób uprawnionych do wypłaty świadczeń pieniężnych będą przekazywane elektronicznie do realizacji w dniu poprzedzającym wypłatę. Wypłaty świadczeń pieniężnych będą realizowane z rachunków wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie. Każdego ostatniego dnia miesiąca Wykonawca będzie informował Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Myszkowie
o niewypłaconych świadczeniach pieniężnych.
12) Wykonawca zapewni dostęp do systemu identyfikacji płatności masowych umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez Zamawiającego.
13) Wykonawca zapewni bieżące oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach jednostek w oparciu o stawkę WIBID 1M pomniejszoną lub powiększoną o marżę Wykonawcy. W przypadku, gdy oprocentowanie przyjmie wartość poniżej 0 przyjmuje się, że jego wartość wynosi 0 (oprocentowanie środków na rachunkach nie może być ujemne). W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, stawka ta zostanie zamieniona na stawkę, która ją zastąpi, albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością
i charakterem.
14) Wykonawca zapewni możliwość składania poleceń tworzenia rachunków lokat terminowych.
15) Szacowane ilości i wartości miesięcznie:
a) ilość posiadanych rachunków bankowych – 161, w tym bieżących 21,
b) średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących – 6 806 szt./ 33 338 217,88 zł, w tym:
- średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących zewnętrznych
– 6 242 szt./ 19 146 336,13 zł, w tym:
• średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących sorbnet – 1 szt./ 3 240 564,89 zł,
• średniomiesięczne ilości i wartość przelewów wychodzących elixir – 6 241 szt./15 905 771,24 zł,
c) średniomiesięczne ilości i wartość przelewów przychodzących – 9 560 szt./ 33 082 048,21 zł,
d) średniomiesięczne ilości i wartość czeków realizowana w systemie wypłat elektronicznych (wypłaty gotówkowe w banku) – 197 szt. / 94 707,44 zł (w tym MOPS 195 szt./ 92 155,17 zł),
e) średniomiesięczna ilość i wartość wpłat gotówkowych w banku w formie otwartej – 299 szt./ 243 998,84 zł,
f) średniomiesięczna ilość i wartość wpłat w systemie Identyfikacji Masowych Płatności - 4933 szt. / 9 991 443,22 zł,
g) średniomiesięczna suma wszystkich sald na rachunkach bankowych
– 24 379 132,51 zł.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki Wykonawcy zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonał podziału zamówienia na części, gdyż brak podzielenia zamówienia na części powodowany jest względami technicznymi i organizacyjnymi. Obsługa bankowa w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia winna być wykonywana przez jednego wykonawcę jako usługa kompleksowa.
W przypadku podzielenia zamówienia na części usługa mogłaby być realizowana w częściach np. przez dwóch różnych wykonawców. Zamawiający wówczas nie miałby w każdym czasie pełnej kontroli nad gospodarką finansową budżetu Miasta, co skutkowałoby dużym ryzykiem popełnienia błędów przy podejmowaniu decyzji finansowych lub ich odraczania do czasu uzyskania pełnych danych od różnych wykonawców.
5. Rodzaj zamówienia: usługi.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
- 66 11 00 00 - 4: Usługi bankowe.
2) Dodatkowe kody CPV:
- 66 11 20 00 - 8: Usługi depozytowe.
6. Zgodnie z art. 121 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań (części) zamówienia, a mianowicie dotyczących otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych Gminy Myszków oraz jednostek budżetowych Gminy Myszków.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy poza określonymi w ust. 6 kluczowymi zadaniami (częściami) zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-22 10:00
Po zmianie:
2025-05-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki”, bezpośredni link do przedmiotowego postępowania: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/474970 w terminie do dnia: 22.05.2025 r., do godziny 10:00.
Po zmianie:
Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki”, bezpośredni link do przedmiotowego postępowania: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/474970 w terminie do dnia: 27.05.2025 r., do godziny 10:00.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-22 11:00
Po zmianie:
2025-05-27 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-20
Po zmianie:
2025-06-25